Turkish Tea Time deel 63

Verlang wel naar mn mandje hoor, maar ja moet nog een paar uur:crybaby:. Jij bent zeker nog laat op Antonieq

Ik ben nu net twee weken thuis geweest , ziektewet kniebanden kapot ? .
Dan sluipt langzaam de oude gewoonte van lange dagen er weer in.
Heb bijna 15 jaar ploegen gedraaid en was zowiezo al nooit echt een ochtend mens.
Drie uur 's nachts is niet echt iets aparts voor mij dus :smiley:

Zo te horen heb jij nu wel nachtdienst Toos?

ja ik heb nachtdienst en heb er een hekel aan:finger:

ik alleen in het weekend.
De tijd gaat zo snel.

Ik was meestal tegen 0730 thuis.
Voor ik sliep was het vaak 0900 uur.
Uurtje of 5 a 6 slapen,
wakker worden eten en het was alweer bijna tijd om te gaan.
Dus qua werk gaat het vlot.

Aleen voor de sociale dingen was het niet echt prettig.
Blij daarom al dat ik er sinds een jaar of drie vanaf ben

Wens je welterusten Antonieq, ik ga nog wat doen.:dag:

ok, welterusten

werk ze .

:idea:
Pffff lange nacht geweest, weinig te doen en een ongezellige buurcollega. Moest knokken om wakker te blijven.
Iedereen een fijne zondag:dag::dag:

@Toos: Thanks…(Voor het lampje…bij jou uit voor ons aan hihi)

Hubbie gaat zo werken, dus eerst ff ontbeten, en ja na een dag shoppen is dat met van die kleine verse duitse broodjes en duits beleg…jammiiieee smullen maar hihi!

Bloem slaapt, en dat laten we haar ook maar… Was een enerverende dag, zeker toen ook haar ouders daar stonden… Ze was echt de weg kwijt. Met elkaar iets gedronken en gegeten, en toen hadden hubbie en ik verwacht dat ze met haar ouders mee zou gaan, maar nee, met ons… Raar moment!
Maar goed, nu haar lekker laten slapen en dan gaat ze natuurlijk 1 uur douchen en nog is het warm water niet op hihi!

Ik meld me weer!

:tssk:

@Bloem

**WELKOM THUIS **

http://hiphollandhip.nl/catalog/images/roodwitblauw.jpg

IN HET KOUDE EN NATTE HOLLAND

Goede morgen … er ging iets fout en ik was nog eens niet klaar :tssk:

@Kaylo
Heb je gemist gisteren! Hoe is het met de scan gegaan?

@Antonieq
Weet niet waarom maar dacht ook dat je al langer getrouwd was. Je zit dus eigenlijk nog een beetje in de wittebroodsweken ;). PROFICIAT!!!

@Roanna
Het zit er weer op voor je … leuk als er iemand jarig is maar ook fijn als het feest weer achter de rug is.

Goedemorgen allemaal,

Heerlijk geslapen in me eigen bedje is toch wel lekker,maar wakker worden zonder askim is vreemd na zoveel dagen samen te zijn geweest…

Bloem,welkom thuis.Ook weer heerlijk geslapen?

Viva,een geslaagde verjaardag dus…Op naar de volgende.

Filiz,geen fijne situatie met de ouders van je askim.De moeder van de mijne ziet hem ook liever met een turkse maar askim wil dat niet en zegt het is mijn leven.Is nogal een moeilijke vrouw.Toen askim vertelde dat het visum voorlopig niet door ging was ze blij,hij is de enige zoon en zorgt dus voor zijn familie hele gesprekken hebben we daarover gehad…

@TRL:Ze slaapt nog!!En hopelijk nog wel ffies!!

Beps,lekker laten slapen dat heeft ze wel verdiend

En dan het vervolg …

@Filiz
Nee je bazelt HELEMAAL niet! Wat een situatie zeg. Geen wonder dat je er wakker van ligt. Hoop dat er ook dit keer een oplossing gaat komen voor jullie :kus:

@Bloem
Wat super dat je ouders ook in Dusseldorf waren!!!

@Rodemi
Heb je een beetje kunnen slapen met je rug? Hoe gaat ie nu?

@Beps
Hoef niet te vragen hoe het met je gaat … jij voelt je vast helemaal geweldig
:smiley:

@Antonieq
Succes met de overhoring vandaag, is de ‘juf’ erg streng ;)?

@Viva
Mooi dat jullie een fijne dag gehad hebben, al was ie wel vermoeiend. Heeft oma ook genoten?

@Toos
En weer een nachtdienst achter de rug. Zeg dat ze je de volgende keer indelen met een gezellige collega … is die vervelende dienst misschien een keer beter door te komen. Hoop dat je nu wel fatsoenlijk kunt slapen.

@TRL
Wat een vervelende reactie van askim’s moeder op het visum. Schoonmoeders, hebben er al hele gesprekken over gevoerd hier. Snap wel dat ze bang is hem kwijt te raken maar het geluk van je kind komt toch op de 1e plaats.

Marion,ja maar ze denkt natuurlijk datals hij naar nederland gaat er niemand is die de huur betaald aangezien zij geen werk heeft en zijn zusje op het moment ook niet dus heeft hij die verantwoording…

@TRL
Snap wel dat ze zich daar zorgen over maakt, is ook logisch, maar ook daar is een oplossing voor te vinden toch?

@ Marion2 - Hallo allemaal Ik heb lekker geslapen, stond stijf vd medicijnen!
Maar goed het voelt nu wel redelijk aan.
@ Antonieq - Ben je klaar voor de overhoring?
@Feliz - Denk je niet dat ze bijdraaien zodra je samenwoont of trouwt of bazel ik nu maar wat.

@ Bloem en Beps ik ben nieuw hier maar ik volgde alles via de zijlijn. Bloem welkom in nederland.

@Rodemi
Mooi dat het wat beter voelt nu en belangrijker nog … hopen dat het zo blijft.

En nu ga ik maar eens een beetje opruimen hier. Ben de laatste tijd niet echt wat je noemt de ideale huisvrouw. Heb je misschien nog een werkbij over voor me Viva?
En dan vanmiddag naar de verjaardag van mijn schoonmoeder, ze is eigenlijk dinsdag jarig maar viert het vandaag.

Veel plezier vanmiddag. Ik ben dan ook naar een verjaardag van vrienden.
Mijn wasstapel is torenhoog dus dat ga ik nu ook maar es doen…hoera