Nou oma is weer naar huis gestuurd… Zo vaag… Ze kwam binnen met een hartslag van 160… ze kreeg een pil en nu is der hartslag 56… en mag ze naar huis… Is toch raar!!!
x
Nou oma is weer naar huis gestuurd… Zo vaag… Ze kwam binnen met een hartslag van 160… ze kreeg een pil en nu is der hartslag 56… en mag ze naar huis… Is toch raar!!!
x
Mobster kijkt nog regelmatig, tenminste ik zie m regelmatig in het online-lijstje!!!
En Antonie, geloof me, je weet nog de helft niet van kakkelen… 60000 kakkel-gesprekken… en zet er dan 14 en 1 forumbeheerder(ja ook een man) aan 1 tafel hahahaha nou ik begrijp dat Mobbie afhaakte hihi!!!
Wat is hier de taak van een forumbeheerder?
Is dat een soort moderator zoals op andere sites/forums?
Ik had nl een paar vraagjes over het turkse deel van dit reisforum maar kan niet echt terug vinden bij wie ik die zou kunnen stellen.
Bij Hans dus…
Goedemiddag.
Zo, haartjes weer kort. Van de week even weer een kleurtje erin en Annie is weer helemaal bij de tijd. :biggrin:
Klopt Bep. Ik zie Mobster ook nog weleens online en heb ook nog weleens gevraagd hoe het met hun ging, maar kreeg daar nooit meer respons op.
@Toos: Trouwens Toos, hij zou met zijn vrouw en dochtertje komen op de meeting, maar het kindje was toen ziek en was hij alleen gekomen. Ik denk ook inderdaad dat hij geschrokken was van al dat gekakel toen van ons. :lol:
Oh, bij de weg…Antonieq… ook namens mij, de oudste
en demenste van de groep, van harte welkom op dit gezellige forum.
Enneh… niet te vergeten…weer een nieuwe deel. Grandioos dames. ![]()
zoooooooooooo wat een wind!!!
pfff…storm gaat beginnen!!
op me fiets werd het hem niet zeg!
ben maar een stukje gaan lopen! beter!!
Ikke ga even bijlezen!!..XxX
@Cynthia: Oh, best erg van je oma. Enneh …inderdaad een pilleke doen dan weer wonderen.
@ Cyn: jaaa gek he…met mijn oma was hetzelfde vlak voor ik weg ging naar turkije… Pilletje hier s[uitje daar… en hartslag weer okay… en volgende dag naar huis!..
maar ja…aan de andere kant goed teken…van de hartbewaking laten ze je echt niet zomaar gaan toch!
Ze lag op eerste hulp… en is niet eens bij hartbewaking geweest… Ze slikt al 4 pillen per dag… en dat helpt dus nog steeds niet!!
Nou ja we zien wel!!
Ga nu naar huis, zo naar school!! Fijne avond en tot morgen!!
:kus:
Cyn; succes op school…is zo voorbij!!! en dan heb je weekend heeee!!! :kus:
Bedankt .
Heb hem een p.m gestuurd.
Nouja, valt het gelukkig weer mee voor je oma.
Fijne avond Cynthia en doe je best op school. ![]()
Bedankt voor de welkom
Hoe weet je zo zeker dat ik niet de oudste zou zijn :D.
Of misschien wel de demenste ![]()
jajaja… dat zeggen ze allemaal
totdat ze mij ontmoeten… met wijn… en op mn gemak
dan gaat het 120 woorden per sec…
@Cyn: tegenwoordig is het best normaal hoor, dat het zo gaat…
poeh da’s een flink tempo ja .
zit er dan ook turks tussen die 120 woorden ![]()
@ antonie
alle vragen kun je hier kwijt, we helpen elkaar met ALLES
of je opent een topic in het daarvoor bestemde subtopic of je stuurt een pm naar hans bevoorbeeld
en nog iets
we lezen hier (bijna allemaal) alles van mekaar
er is dus weinig noodzaak voor quoten
als je nu wil reageren op wat ik zeg
dan doe je gewoon
@ bloem en dan snap ik wel dat je reageert op iets wat ik eerder zei
@ beps nog maar 50 uurtjes?? gaat snelll
Omdat jij je ergens dacht ik al had voorgesteld en ik nog niet, toch? Zie je, dat weet ik al niet eens meer. :biggrin:
Mensen hoe zit dat met dat gequote op het moment… Moet dat??
@ antonie, evet!!