Turkish Tea Time deel 62

hihi, Bloemmie, weer 1 gedachte, 1 ziel

enneuhm… we askimmen wat af! :smiley:

@ beps, nie eerlijk
jij zit in mn hoofd… logisch dat je daar in kunt kijken :wink:

@Bloem: Jij hoort mijn mond, ook niet eerlijk haha

Soms wel. :wink:

@Bloem.

ik ben het quoten gewend uit de forums waar ik altijd kom.

@Beppie1
zie bovenstaande opmerking.

Zal voortaan niet meer aan die quote knop komen.

`@ Bloem; zooo ik heb er gewoon 2 dagen over gedaan om heel jou weblog te lezen!! hehehe…maar wel super gedaan!!.. en toffe foto;s…Egt onwijs Leuk!!

@ cyn, ze zullen heus wel weten wat ze met je oma doen, zodat die nog heeeel lang jou lastig kan vallen met leuke opmerkingen!!

@ brenniej… storm… lekker welkom dan
ikke heb net een mooi adidasjasje gekocht
zo’n trainingsjack
vind ik wel stoer… hou wel van de sporty look… alleen zo jammer dat iedereen meteen kan zien dat ik niet sporty ben, maa goe

@ antonie, dat dacht ik al
weet niet waarom dat zo normaal is op andere sites, maar ikke persoonlijk snap het altijd wel, en zo niet, vragen we het ff en tja, zoals gezegd, lees alles… dus dan lees je iets 3x ofzo…

@ brenniej, :smiley: goe he??
ga meteen maandag mn foto’s uitzoeken, uitprinten., uitvergroten enneuhmmm INplakken

@ Bloem: jaaa acchh…naja… op zich heeft het ook wel weer wat…zit lekker onder me dekentje…lekker warm…en hoor je het stormen buiten… moet overal maar wat positiefs uit halen he!:wink: haha

ike heb ook zo een jasje uit turkije…egt wel tof!!.. maar nu voor hier een beetje koud!:S

Bloem een Alle Domme Idioten Doen Aan Sport jasje… Daarom zien wij meteen dat jij niet sportief bent… Jij bent niet idioot!!

enneuhm… er mag heus wel gequote worden hoor
als iets lang geleden is ofzo, of als het ff relevant is ofzo
maar TTT is een grote reactie op wat de ander zegt, dus dan quoten we ons een mega ongeluk met quotes van quotes en dan moeten we die weer quoten en dan dat weer quoten ennn… nou ja, we snappen em wel ejh

@ brenniej, jaaaaa met een beker warme choc!! met slagroom

@ beps, nee door de slagroom zie je dat ik niet sporty ben :smiley:

@ brenniej, maar heb je echt allles gelezen?? jaiks… :eek:

Tuurlijk snappen we het. :idea:

@Roanna: Hoe is het met je gasbel, pijpleidinkje naar N**n?
@Brenniej: Is toch weer even wennen hier he, gezellige middag gehad?
@Cyn: Succes op school vanavond. Misschien had oma mss niet de goeie pillen en nu wel

Quoten kan duidelijkheid scheppen in een forum waar niet iedereen alles leest.
Zo’n forum ben ik gewend.

Maar snap nu hoe jullie het hier liever hebben.

Ben pas sinds 24 uur poster hier… heb nog wel wat te leren :smiley:

hihi, chocomelk met lachstroom… jammieeee

Heb trouwens laatst de nieuwe uitvoering geproeft die van het apparaat van de koffie…s**ne… Wat waterig maar de smaak was heeeel goed

@Toos: Tot nog toe, helemaal in orde. Wel met pillen, maar moet kunnen. :wink:

@Antonie, hoe denk je dat we hier aan 60 000 posts komen… Bloemmie is de top-poster en ik een goede 2de… Ach je leert het heus wel. Wij zijn zooo ziek, dat we voor de koffie al willen weten hoe het met de anderen is…(hoezo een virtueel leven :lol: )