@Antonieq
Das vervelend van je knie! Moet je er nu mee rusten of ook therapie?
@Kaylo
Veel succes met de test vanavond!!!
@Bloem
Leuk he computers? Als ze tenminste doen wat ze moeten doen!
@Antonieq
Das vervelend van je knie! Moet je er nu mee rusten of ook therapie?
@Kaylo
Veel succes met de test vanavond!!!
@Bloem
Leuk he computers? Als ze tenminste doen wat ze moeten doen!
Rusten , drie keer per dag diclofinac slikken en dan zal het wel weer goedkomen.
bloem- oh op die manier, maar balen dat het niet wil lukken, hopelijk luistert de pc naar je laatste poging?!![]()
@ kaylo- succes met de test en morgen bij de onderzoeken
ja is gelukt hoor!!
bloem, super dat het toch gelukt is!
![]()
nou meiden(en man)
Ik ga nu dus ff ontspannen
@Antonie, ter info, Bloemmie en ik zijn redelijk close, en nu zij in Thailand zit, ter afsluiting van haar wereldreis(je) ben ik dus meer op msn dan hier te vinden haha!
Nou goed, ik ga ff klunsen, ter ontspanning… Nog 50 uur en dan moet ik mn vriedinnetje van het vliegveld halen… Hubbie en ik hebben zin in een dagje ontspannen zaterdag!
@Antonie: Ook namens mij hier op dit super gezellige forum en beterschap met je knie
@Cyn: Sterkte voor je oma
@Bloem: Wanneer vertrek jij naar de luchthaven??
beppie- relaxse, en het schiet al op voor je je vriendinnetje weer in je armen kan sluiten:wub:
Jeeeh!! Heb net een bon van €25.- van Dougl*s gewonnen door een boeking te maken… :teeth:
@Beps: We tellen mee af!!
cyn - gefeliciteerd! lekker hoor en altijd handig zo’n bon:D
Bedenkt me nu ( pas) dat er bij de Tea Time voornamelijk vrouwen aanwezig zijn.
Of heb ik ergens de mannen gemist.
Er is vorig jaar een man geweest die ook meekletste, die is samen met zijn vrouw en kindje naar een meeting geweest en daarna eigenlijk niet meer langs geweest. Is vast zo geschrokken van die kakelende vrouwen:D
ik ga er vandoor, fijne avond allemaal en tot morgen!
Jij ook een fijne avond Seray
Ik ben wel iets gewend. ![]()
Heb twee tiener dochters en die hebben weer veel vriendinnen, ik kan dus wel ergens tegen ![]()
Iyi aksamlar .
@Kaylo: Heb nog een nieuwtje voor je uit ADR. De general manager van dit jaar gaat weg, je weet wel dat kleine mannetje. Ben benieuwd wie er volgend jaar voor terug komt
Ga er van tussen. Tuinset en parasol binnenzetten, hebben we toch niet meer nodig dit jaar. Ze geven voor hier vanavond en vannacht windkracht 9 af, anders kan ik morgen alles bij de buren uit de tuin gaan halen