Maar als ik het zo lees dan ben je al door heel turkije heen gereisd of niet?
Wel fijn dat je de taal zo goed beheerst. Daar baal ik altijd van dat ik het niet
kan verstaan want er is gewoon niks van te maken. Zelfs lezen is zeer moeilijk.
Je herkent op een gegeven moment wel dingen maar ik vind het een zeer moeilijke taal.
Wij zijn hopeloos verdwaald in Fethiye hahaha, was in de avond dus maar met een taxi teruggegaan naar het hotel.
Verder niet meer in Fethiye geweest. Dus om eerlijk te zijn ik weet het niet!
Oludeniz vond ik wel leuk.
Voor het weer zou ik daar zo willen wonen want ik ben zo’n koukleum.
Selcuk is niet ver van Kusadasi he daar ben ik ook geweest dan
In Urla, niet ver van Izmir, heb ik aan het strand een keer zalig gegeten voor
heel weinig en de obers liepen als ze geserveerd hadden achteruit weg van je tafel.
Was heel bijzonder om mee te maken.
@Rodemi
Wij vonden Olüdeniz weer minder maar er was niet veel te beleven omdat het bewolkt weer was. Kijkt allemaal al heel anders als de zon schijnt en er alles volop in beweging is. Hisaronü zat er die dag veel levendiger uit.
@Antonieq
Das een hele lijst zeg!! Moet nog heel wat keertjes naar Turkije om je in te halen.
I’m back:crybaby:, Voel me ziek,zwak en misselijk.Laatste dagje is toch nog wel redelijk geworden,maar ja de laatste dag is nooit leuk,zijn vrijdag morgen naar Izmir gegaan en hebben een hotel genomen vlakbij het vliegveld aangezien ik daar al om 4.30 moest zijn.Toen we daar vanacht zaten zei askim nog we hadden hier met zijn 2en het vliegtuig in moeten gaan :crybaby:,maar het is niet anders…Op schiphol 1.5 uur moeten wachten op me koffer ze hadden niet genoeg personeel voor de bagage balen dus…
Maar hoe is het hier en met iedereen…
Cyn,hoe is het met je oma??
Bloem,ook weer terug hoe gaat tie??
Brenniej,alweer helemaal gewend??
Heb niet bijgelezen sorry dames dus als iemand mij een updatje kan geven graag…
welkom terug in t koude kikker land.
Alhoewel, Izmir is ook slecht op het moment
Ik had mijn vrouw vanmiddag aan de telefoon , haar zusje uit Manisa kon bijna
niet komen daar de aanhoudende winde en regen.
zoo ik heb een dag werken overleeft…pfff ben kapot!!! haha
@ turkijeLover: Heeee meis!!.. ik weet precies hoe je je op dit moment voelt… K*t…en is nog zacht uitgedrukt… En of ik al een beetje gewend ben… Ja en Nee… Tuurlijk is het leuk hier iedereen weer te zien!..
Maar ik kan en wil hier gewoon niet wennen op een 1 of andere manier!
Mijn droomwereld van turkije…houdt me nu op de been!
Maar het liefst wil ik huilen, schreeuwen, gillen…
En heel hard wegrennen!.. Maar goed! Ik moet mezelf op de rails houden!..
En ik denk dat jij je nu precies hetzelfde voelt… Vanmorgen ben je nog bij Askim en heb je hem nog in je armen!.. En nu… Is het ineens weg… Ik snap er soms niks meer van!..
Maar goed… Soms verdrink je zowat in zelfmedelijden… maar als ik net terug ben weet ik gewoon me plekje niet vinden hier!..
Ik heb het na 2 weken al…laat staan na 6,5… Pfffff…
En turkijeLover: We redden er ons wel weer doorheen!:)wachten wachten!!.. en ooit krijgen we onze askim naar NL…De aanhouder wint!!..En dat zijn wij! :kus:
ben benieuwd of het nieuwe deel vandaag gehaald wordt!!
ikke net terug vant dansen…jeetje…a crime!!
dadelijk lkkr uiteten:D
@trl…welkom terug…vind het echt zwaar klote dat jullie niet met zn 2e hebben kunnen komen (sorry dat ik het zo grof zeg)hopelijk krijgt ie het visum alsnog en kan ie na komen ik blijf iig voor jullie duimen!! sterkte de komende dagen!!
Daar wonen hebben we ook voor gekeken.
Werk ,vaste baan, vinden is moeilijk.
Loon is niet erg hoog …je bent bijna genoodzaakt om met 2en te werken
al voor de basisbehoeften.
Zou o.a ook inhouden dat ik niet zomaar even naar nederland terug kan voor familiebezoek.
Ik raak ruim 20 jaar pensioen kwijt.
En er waren nog wat onzekerheden waar ik nu even niet op kan komen.
Alles afgewogen kwam het uit dat zei, mijn vrouw dus, beter hier naar toe kan komen.
Als we samen hard aan de slag gaan kunnen we z.s.m in Turkije pensioneren