@Roanna
Een drukke dag voor je vandaag! Hoop dat je er tussen de bedrijven door zelf ook nog wat van kan genieten!!
@Marion: Dat zal toch wel lukken. Jammer voor J. dat het voetballen niet door kan gaan, maarja met dit weer ook wel logisch he!
Misschien volgende week weer J. ![]()
@Roanna
Verbaasde me al dat we gisteravond geen telefoontje kregen dat het niet door ging. En het is ook wel lekker om eens een keer een relaxte zaterdagmorgen te hebben.
Hebben vanmiddag ook al een verjaardag van neefje, vanavond weer zwemmen, was dus anders een rendag geworden.
@Marion: Ook weleens lekker zo’n relaxochtend op zaterdag. Jij hebt het dus ook nog druk zat zo te lezen vanmiddag.
Ik heb net even alles klaar gezet voor de gasten, tuinstoelen bijgezet, tafel alvast gedekt met alles erop en aan. Manneke al met de voorbereidingen in de keuken bezig geweest en is nu even taart halen bij Mul**vlaa*.
Ik zit nu nog even aan mijn 2e bakkie en moet dan nog ff douchen en kleuren aanbrengen en dan… is Annie er klaar voor.:o
Het is hier wel rustig he? :vak02:
Is idd erg rustig, iedereen nog in de relaxmode vermoed ik. Of is het de stilte voor de storm?
Geniet nog maar ff van je rust, zal wel rennen voor je worden straks!
Ik heb nog even een leuke tip.
Kennen jullie de site: www.tropicalglen.com
Is een jukebox met muziek, die je dan zelf kunt kiezen en op de achtergrond kunt laten meedraaien hier. Muziek vanaf de jaren 50-60 enz.
Alle genre’s, dus ook vast wel wat voor jullie bij.
Ik heb momenteel countrygospel opstaan. Om even energie op te doen. ![]()
:dag: :kus:
Ik ga er vandoor. :dag:
goede morgen…
@roanna…veel plezier met de visite
@marion…is J al klaar met voetballen…? wat is het geworden…?
@beppie…miss de aanhanger maar mee
iig veel plezier vandaag!!
tsjonge wat is rustig…zo kunnen we vandaag niet bevallen he…
@Filiz
Voetbal was afgelast.
Bevallen … heb zo’n gevoel dat het vanavond gaat gebeuren!
middag allen,
t’is tonch aardig rustig hier in t weekend
maar vanavond ben ik er niet ![]()
@Antonieq
Zijn er verschillende die druk zijn vandaag. De oma van Viva wordt 100 dus zij is naar het feest. Roanna viert de verjaardag van haar manneke, druk bezig dus. Beps aan het shoppen en dan naar Dusseldorf om Bloem op te halen. En Bloem is aan het vliegen nu.
Bloem zag ik net voor ze wegging.
Was van morgen om een uur of 3 hier.
Veel verjaardagen dus … GEFELICITEERD…
Heb je liedje gezien Marion, zal zo even kijken wat ik ervan maken kan
goedemiddag!
roanna- veel plezier met het feestje van hubs, hopelijk niet te veel rennen en vliegen voor je met zoveel mensen
marion - J vond het zeker wel minder dat het voetballen afgelast was, voor jou wel ff lekker rustig aan doen, veel plezier op de verjaardag
filiz- leuke foto als avatar
@marion…jij ook verjaardag…,ik mis de helft!! van wie? iig gefeliciteerd ![]()
@seray…dankje…
@Seray
J. vond het idd jammer, komt de regen met bakken naar beneden, vriest het dat het kraakt of stormt het, maakt hem allemaal niet uit. Als ie maar kan voetballen.
@Filiz
Een neefje is jarig dus hoef gelukkig zelf niet te rennen vandaag.
@Marion,
ik heb 'm af, 't was nie de simpelste ![]()
@ marion - echte voetbalgek dus en een doorbijter dat ie tijdens die omstandigheden gewoon wil voetballen!
Had het gezien … helemaal super!! Als je mocht vervelen … geef maar een gil dan heb ik er nog eentje voor je ;). Vind Gülsen ook zo mooi, gel gel sarisinim gel. Ook een vlot, vrolijk liedje, maar misschien is de tekst ook minder vrolijk dan het lijkt.