Turkish Tea Time deel 62

@seray: weltrusten

Ik ga ook slapen weet niet of ik morgen langs kom morgen hele dag werken daarna snel eten bij mijn ouders en daarna gelijk door naaar wedstrijd van mijn club spreek jullie zeker zondag weer

@viva: alvast gefeliciteerd met je oma, veel plezier morgen

@beps: veel plezier morgen, groeten aan bloem

ikke ben ook weer thuis…

@roanna…gefeliciteerd met je hub!!

@brenniej…nee ik ben de jongste geloof ik…ik ben 20…:wink:

slaap lkkr…en tot morgen

Nou meiden dank jullie wel voor de felicitatie’s ik zal ze overbrengen…voor iedereen wel terusten…enne ik doe het lampje op de spaarstand…voor de laatkomers…volgens mij komt Toos nog ff langs na het werk…die heeft nachtdienst dus anders is het zo donker…truste.

ahh viva…ik zou je oma bijna vergeten!!
proficiat…en een fijne dag morgen!!

Zoh, ben weer terug.

Nog steeds deel 62 zie ik :smiley:

Rustige avond geweest blijkbaar.

je kent me toch??
hiero 8.15 uur en ik ga zo met een kwartiertje naar de luchthaven
ben er klaar voor… denk ik…
eens kijken of ik mn soeverniers meekrijg… veel te groot!!
loop me toch te sleppen met die bagage.!!
nou ja, nog 1x in de taxi, uit de taxi en op een karretje!!

nou… slaap lekker verder allemaal
fijn weekend
tot snel

owh
@ viva, veel plezier bij oma vandaag!!

enneuhm ikke vertelde beps dat ik naar huis zou komen, de 9e of de 10e…
zei beppie dat de 10e niet kon, want dan kon ze me niet ophalen, want dan zat ze in dusseldorf… tja…
komt dat ff mooi uit
had gisteren wel op a’dam kunnen vliegen, maar duurder, rottijden om te vliegen en om op te halen
anyway

:dag:

Goeie reis Bloem

:dag::vak01:

Spaarlampje nog maar even aangelaten voor Beps, die is vast vroeg wakker vandaag. Heb het wel rustig nu, begin van de nacht wel druk gehad. Straks om 5 uur weer in de crockblokken om het een en ander te gaan doen.
@Viva: gefeliciteerd met oma vandaag:king: en een hele fijne dag!!!
@Beps:Heel veel plezier vandaag en Bloemmie niet te hard knuffelen hoor

:idea:

Nou ik heb dus gewoon HEERLIJK geslapen. 22 uur(22.20) naar bed, en om 6.30 wakker
Maar goed, nu ff lekker nietsen, en dan hubbie wakker maken, laatste dingetjes rond het ‘bloembedje’ in orde en weg…

@Viva: WAUWWWWWW WAT EEN LEEFTIJD(hihi, jij niet maar oma!!!)

http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/100.jpg

Daar mag toch wel wat aandacht aan gegeven worden …
Fijne dag…met de burgervader(of welke afgezant dan ook)

En verder:
Tot vanaaf na 10 uur of morgen!!!

:thailand: :cambodia: :malaysia: :CHINA: :INDONESIA

Bloem:

OP WEG NAAR DUSSELDORF
**

http://www.hoever.nl/vliegen.jpg

Goede morgen op deze bijzondere dag!

Bloem vliegt ergens tussen Thailand en Dusseldorf, hopelijk met de oogjes dicht.
De oma van Viva wordt 100 jaar!! Wat een mooie leeftijd zeg!
Beps gaat shoppen en daarna Bloem knuffelen!
Toos klaar met de nachtdienst en mag nu ook gaan slapen.
En ik … ga zo meteen lekker nat regenen op het voetbalveld.

Wat zijn jullie plannen?

Hihi, ik ga shoppen in Duitsland, en daarna…geen idee, waar je mee omgaat wordt je mee besmet, dus ikke licht dement!!! :lol:

Beps je bent er nog! Dacht dat jullie al onderweg waren :lol:
Hoe is ie … knap hyper zeker? Wat zal de dag lang duren voor je.

Nee niet hyper, eigenlijk heel relaxed… Maar dat was ook zo toen we dat afscheidsfeestje hadden. Bloem en ik hadden het idee dat we giga emo zouden zijn, maar we hebben genoten… Straks mss maar nu…

We gaan met een uurtje weg. Plannen nu alles terugtellend vanaf moment X. Dus rond 10 uur rijden… Nu de laatste dingen, wat hebben we nodig wat is er nog, hoeveel ruimte(hihi want ja ik hoor over een backpack en souveniers…) en en en …
Maar alles kom goe

@Beps
Hahahaha … wordt proppen straks. Stel je voor, de auto vol met boodschappen, backpack en souvenirs en dan kan Bloem er niet meer bij :wink:

Het voetballen is afgelast dus ik ben weer in de relaxmode :drugged:

@Marion: Das ook mijn angst haha!!! Das het enige stukje waarover ik hyper word. We hebben nog een tijdje gedacht de auto van mn ouders te lenen maar daarin zit ik but, en ben van de week weer giga door mn rug gegaan, dus dat was geen oplossing! Maar het kom goe!!!

We gaan zo, dus tot heel laat en anders morgen

Goedemorgen.

@Bep: Goede reis en shopse en geniet van de mooie momenten voor jullie vandaag. :zon02:

Ik zal hier vandaag ook verder niet zijn, (waarom ook al niet?) o ja, ik krijg vandaag de hele dag visite.:wink: Nouja, vanaf vanmiddag.

Iedereen een hele fijne dag en tot vanavond weer.

Weer door de rug gegaan :retard:? Daar heb je helemaal niets over gezegd, of heb ik weer iets gemist? Gaat ie nu weer wat beter of is het nog u?
En … tuurlijk komt het allemaal goed!!

ENJOY!!!

En geef Bloemmie een dikke kus van mij.