Pc komt niet klaar vandaag, zusje komt niet niet ivm ziekte andere reden ben behoorlijk pissig leg t later wel effe uit
@Linda: He, wat vervelend nou. Gelukkig kun je nog wel hier op het forum komen en meelezen, anders helemaal sh*t.
@roanna
Gefeliciteerd met hubs en veel plezier morgen.
Zo zoap gehad, kleine “badgebakjes” gekocht(soort kleine bruisballetjes, met kruiden en andere luchtjes, zalig !!)
Nu onderuit niets doen, en me verheugen op morgen!!! De knuffels en kleine verhalen dan, voor ze in slaap valt, en dan zondag verder!
:dag:
@roanna: idd kan ik hier nog komen gelukkig wel zeg als ik helemaal niets meer kon was t nog erger
@beps
Als je nog maar een oog dicht doet vannacht, van de spanning voor morgen.
Geen spanning hoor, hooguit vreugde!!! Gewoon lekker je vriendin weer in je armen hebben en doodknupplen!!! haha!!!
Nu dus op de stoel in favo-houding :lol:
Wel super hoor dat jullie haar gaan ophalen.
Geniet ervan Bep. ![]()
@bep: veel plezier morgen
@MK: Er stond voor morgen al in de planning om in Bocholt te shoppen. Dat doen wij 2-3 keer per jaar. Je raakt zo gewend aan bepaalde dingen. Net als in Turkije waar ik ook altijd eea vandaan meeneem. Toen kwam ter sprake dat zij eventueel op Düsseldorf zou vliegen omdat dat behoorlijk goedkoper was! Nou dan is 1+1=3 en gaan we een half uurtje(ong 30-45 min) verder rijden en pikken we haar op…zou iedereen doen toch???
Ik ben nu niet eens meer in de stoel!!!
:slapen:
Wel toevallig dat het precies zo uitkomt, het heeft gewoon zo moeten zijn.
Zal wel een heel mooi moment zijn als jullie elkaar in de armen vliegen.
linda- balen dat je zus niet komt vanavond
beppie- fijne avond nog en heel veel plezier morgen!
@Viva: Ik wil jou ook nog een hele fijne dag bij het feest van je Oma toe wensen. Geniet er met z’n allen van, want zoiets maak je niet zo heel vaak mee.
Ook veel plezier op de Veluwe en bij je kennis en je weet het, als je nodig moet… :unibrow: .
En ik bengel er ergens tussenin ![]()
@Beps
Al een beetje (veel) hyper voor morgen? Meid ben zo blij voor je dat je haar als 1e gaat zien. Weet zeker dat je dat gaat doen maar toch … GENIET ER VAN!!!
@Viva
Ook jij een hele fijne dag morgen op het feest van je oma!
viva- een hele fijne dag morgen, veel plezier!
@Linda
Wel beter maar niet komen zoals beloofd, dat is ECHT vervelend. Begrijpelijk dat je pissed bent.
@marion: js idd collega kwam op bezoek nou dan ben je ook niet ziek meer onze afspraak stond al een week zouden zondag uiteten gaan met bonnen van mijn werk heb sms gestuurd eerst pc klaar dan uiteten
slaap lekker allemaal en tot morgen