Trouwens Spanje heeft dat ook en ook wel een aparte geur, maar Turkije is toch weer anders. Ik dacht bij me zelf, ieder land heeft waarschijnlijk z’n geur.
@Brenniej: Inderdaad, helemaal niks mis met On*r. Wij hebben zowel de heen als terugweg, een hele goede vlucht gehad. Hadden geen last met oud materiaal ofzo en de crew sprak redelijk goed engels en ook de service aan boord was prima. Hebben ook practisch geen vertraging gehad. Hopenlijk blijven ze zich zo gedragen, gaan wij zo weer met ze.
Ik had wel de terugvlucht… maar heeft niets met onur air te maken…
maar askin en ik kwamen aan op het vliegveld in Ankara… stonden echt ALLEEN maar turkse mensen…ik dacht huuuh sta ik nou wel goed?? jaa gaat echt naar Amsterdam!.. wij in de rij… superdruk…voor inchecken…stonden daar al die mensen met hun paspoort met VISUM erin:( en Askim werd daardoor zo verdrietig… Hun mochten mee naar amsterdam… en hij moest de andere kant op en mij laten gaan… Was zo zielig… Hij had echt zoiets HUn wel…en ik niet!!
Maar echt was het enige NL meisje…hahah in een vliegtuig vol turkse mensen… maar ja het is ook een turkse vliegmaatschappij he!
Nou Viva, dat vond ik dus ook met name die kant op. (Alanya). Daarom viel het mij en mijn zwager en schoonzus 100 % mee in Gumbet. Zijn daar toch wat minder aggressief met verkopen enzo. Over het algemeen, hele lieve mensen en vooral die van ons hotel. Willen echt nog alles voor je doen.
Ik heb een beetje willekeurig in de andere, eerdere, TTT onderwerpen gekeken.
Zie daar regelmatig namen met n/a erachter.
Zijn die mensen ineens weggegaan of zijn dat die nu nog veel posten maar een andere naam hebben aangenomen?
toen ik in N**mgn begon eind jaren tachtig kregen we een hele groep die uit Doetinchem kwam.
Waren allen al ruim over de vijftig .
Zullen nu ondertussen ook wel met pensioen zijn.
@Antonieq: Dat kan kloppen. Velen zijn naar Nijmegen overgeplaatst en velen daarvoor al naar A’doorn. Hadden hier toen de computerfabriek. Maar iedereen is ook hier al weggesaneerd.
En anders de slofjes met een deken of de verwarming een paar standen hoger :D.
Had J. pas ook gedaan, dacht wat is het toch heet binnen, had ie em op 29 graden gezet.
Ja daar zeg je me wat Antonieq!!! Wie wil dat ook niet? Maar ik ga toch echt hier niet in de kou zitten hoor. Lekker op 22 graden en dan maar een paar bakjes water aan de radiatoren.:zon:
@Filiz: Heel veel plezier en niet vals spelen met kaarten he? :unibrow: Fijn avond en goed weekend.