@Brenniej
Zou er ook niet tegen kunnen om iedereen te zien rennen en zelf niets te mogen doen.
@ Roanna!: heee dat wilde ik je nog vragen!!..Hoe is jou vlucht met On*r gegaan!!..Bij mij was het echt goed allemaal…niets op aan te merken!! echt niet!..
Enne die geur… jaa dat heb ik ook…Ik dacht alleen dat het altijd aan mij lag…dat het tussen me oren zat!! hahaah maar ben dus niet de enige!
lijkt mij idd ook niks…
heb je zn ouders nu voor de 1e keer gezien…?
heb je toevallig adressen van maatschappijen, boot? , die vervoer vanaf Izmir regelen?
@Marion,
ik werk voor de bekende gloeilampen fabriek
@ marion: Neee dat is zoo gek…maar goed…moet de dingen van daar maar accepteren! en zo doen als hun het gewend zijn!.. en dan toch stiekem het 1 en ander opruimen…als hun net buiten bezig zijn!![]()
@ Filiz: Neee…ben er nu voor de 4-de keer geweest!..
maar het blijft altijd een shock als ik daar kom… maar goed…dat is na 2 dagen ook weer gewend maar toch!..
het is allemaal zo anders…!! Moet je plassen midden in de nacht…Moet je naar buiten in het pikkedonker…lantaarnpalen of iets kennen ze daar ook niet!.. hahaha moet je ook nog uitkijken voor de wolven die de schapen aanvallen…Koeien zijn daar ook onwijs gevaarlijk!!Die kijken echt niet waar ze lopen! hahaha
het leven is echt ver terug de tijd in!..
Elke ochtend brood maken!!.. heerlijk die geur!!!
De kippen voeren!..
naar de bergen om ene soort sla uit de grond te halen!!..( je ziet toch vaak van die vrouwen langs de kant van de weg,nou die doen dat!;))
koeien melken!
echt allemaal van dat soort dingen!!
Wat eten we vanavond…KIP!!!.. Hmmm die zag ik vanmorgen nog lopen en nu ligt in stukjes voor me neus! hehehe… maar jaaa het was weer geweldig!![]()
@Antonie
Toevallig in N******n?
w8 ff antonieq…zal het ff opzoeken en stuur ik je een pb
Ja die geur heerlijk vind ik dat ook, heb het geloof ik ergens hier op een topic ook al genoemd…of het van de struiken, komt of gewoon het land ik weet het niet, ik vind het ook heerlijk
de geur van thuis…!!!![]()
Tja eigenlijk alles van Turkije vind ik heerlijk…de temperatuur, en de bevolking, al wordt dat de laatste tijd wel iets anders…jammerlijk.
Filiz…ja ik weet niet precies hoe je het omschrijven moet…thuis dat kan…maar het is volgens mij de combinatie van alles… ik krijg het altijd het meeste mee op het vliegveld net zoals Roanna al zei…je komt uit de terminal…en dan die muur van hitte, zinderend om je heen, het zweet breekt je dan aan alle kanten uit. Vervolgens op zoek naar de hostess, naar de bus…wachten bij de bus sigaretje roken, en dan de sfeer en het land inademen dat is zooo lekker. Ik wil wel een uur wachten bij de bus vind ik helemaal niet erg. En dan s ochtends als je wakker wordt, op je balkonnetje gaan staan, en dan heb je weer die geur…
Ik ben afgelopen September op het turkse deel van Cypruss geweest,
is ook goed te doen.
Is meer een kruising van turkije toen het nog niet zo toeristisch was en england, dit doordat men daar ook aan de verkleerde kant van de weg rijdt.
@Brenniej
Zusje van mij heeft jarenlang een joegoslavische vriend gehad. Ging ook altijd met hem op vakantie naar zijn familie. Ook buiten naar de wc, de haren wassen boven een teiltje, en met kannen water uitspoelen. Werd er een big geslacht, een stok erdoor en buiten gebraden. Wel leuk voor even, zei ze, maar ze was ook altijd weer blij als ze onderweg naar huis weer in een hotel kon douchen.
@Antonie
Een vriend van ons werkt daar ook.
@ Marion: jaaa snap precies wat ze bedoeld… Ikke was helemaal niet blij toen ik naar huis ging echt niet!!.. maar toen ik hier thuis die warme brede stralen van de douche voelde…dacht ik toch wel…OOhhhh wat heb ik dit gemist!.. Na een week en 2 dagen niet gedouched te zijn!!.. (schaam, schaam)![]()
@Brenniej
Zou hetzelfde hebben hoor, tuurlijk je wast je eigen maar gewoon het idee dat je je niet goed genoeg af kan spoelen, of dat er nog resten shampoo in je haar zitten.
En nu achter de pannen!
Ben ook even weg,
mijn Mie is net binnengekomen ![]()