Turkish Tea Time deel 62

Krijg net te horen dat ik ook moet gaan kaarten.

De 4e* zal ik vanavond wel niet halen dus :smiley:

Is er hier trouwens een weekend recess?

haha antonie dan had je wel heel veel moeten posten vanavond om je 4e ster te krijgen!

ik zie dat jij het ook goed doet Seray,

ruim 800 berichtjes in 2.5 maand.

ja laatste 2/3 weken veel gepost:D

@Antonieq
Nou hier gaat de verwarming ook hoger hoor, heb een hekel aan kou, al heb ik natuurlijk liever de warmte van de :zon:
Jij ook veel plezier bij het kaarten vanavond! Ennuh … in het weekend draait de boel hier gewoon door!

@roanna: gefeliciteerd met je hub!

Goed dat de boel doordraaid.

Hoef ik me ook niet te vervelen.

Alhoewel heb het eigenlijk nog druk.
Moet me nog verder verdiepen in MySQL ( database programmeertaal)
Morgen of Zondag nederlandse les met het vrouwtje.

Druk druk druk :rolleyes:

linda- hoe gaat het met je pc?

Antonie- nou jij hebt nog genoeg te doen om je te vermaken dit weekend:D

Ja, lijkt druk.
Ben dit gewend zo.

Normaal , nu ook dus, ben ik op meerdere forums tegelijk bezig.

Twee engelstalige en een turks talige behalve deze.

Valt me nog mee dat ik niet de boel door elkaar haal :smiley:

@ Seray: hee ik lees dat je volgend jaar ook gaat werken in turkije?? heb je al een baan…of ga je er naar toe en ziet wel wat er op je pad komt!.. En heb je ook een vriend daar?? sorry voor die vragen haha… maar ik ken je nog helemaal niet!:smiley:

antonie - dat je dan al zoveel gepost heb hier, met al die andere forums erbij! is het dan ondertusen geen dagtaak aan het worden, alles bij houden en posten?

@seray: als goed is komt zusje vanavond heb gezegd dat ze moest bellen als ze nog niet beter was ben benieuwd effe afwachten

brenniej- nee idd toen ik hier regelmatig begon te komen was jij net vertrokken naar je askim:) Ik ga volgend jaar idd werken in Gümbet, heb nog geen baan, maar mijn askim gaat volgend jaar voorjaar voor me zoeken, ga in december ook 2 weken, dus kan ik zelf ook een beetje rondkijken en in mei ga ik ook nog een week, dus kan ik eventueel dan verder zoeken, en je vraagt maar, geen probleem:)

linda- nou hopelijk komt ze en weet ze je pc ook weer in orde te maken!

@ Seray,

toen ik net op forums begon, zo’n 10 jaar geleden duurde alles lang, board software, traag internet , taal nog niet voldoende machtig.

Nu , ook door de gewenning gaat het tig keer vlotter .
Aleen mijn internet verbinding al is bijna 200 maal sneller als toen.

@ Seray: ahaaaa…nou jaaa…ik komt er net vandaan…ik dacht het is dan einde seizoen dus kan wel iets voor volgend jaar vinden!.. maar het is zo makkelijk geregeld…vind je iets leuk…stap naar binnen… dan hoor je ja of nee…en je kan er ook zo weer weg!..hahaha… ik kan nu volgend jaar starten op een zusterpost…dus maar kijken hoe dat me bevalt…

Hoe denkt jou askim er eigenlijk over dat je gaat werken?? de mijne hielp me wel met zoeken… maar vaak zegt hij toch… Brennn,… je kan toch ook gewoon lekker thuis blijven…leuke dingen doen…mij opzoeken!:wink: ik kan echt wel voor je zorgen! hahah

antonie- dat scheelt dat de internetverbinding een stuk sneller is dan toen, anders was het het denk ik onbegonnen werk

@Linda,

is je p.c ernstig kapot ?

Wat deugd er niet ?

Misschien kan ik je van afstand op weg helpen… als ik je tenminste wegwijs kan maken waar je moet kijken.

brenniej- ja had het gelezen op je log( volgens mij) van je baan, echt super voor je! En zal idd het op die manier moeten doen, ergens naar binnen stappen en vragen…maar moet zeggen dat ik dat wel een beetje eng vindt, maar goed zal wel moeten he;)
En mijn askim vind het super dat ik kom, maar heeft eigenlijk liever niet dat ik ga werken, omdat hij het te zwaar vindt om te werken voor vrouwen daar, hij zei ook al je kan toch gewoon bij mij zijn en niets doen…alsof ik dat kan:) en wil natuurlijk me eigen centjes verdienen:D
Maar wel lief dat je askim voor je wil zorgen! maar kan me voorstellen dat je ook zelf wat wil doen

@ Seray: jaa tuurlijk!.. de eerste paar weken…tuurlijk is het lekker om niks te doen en te liggen in de zon, maar op een gegeven moment gaat dat je echt vervelen!! hahah vind me nog veel te jong voor een echt huisvrouwtje!:wink:

En om zomaar ergens naar binnen te lopen… is ook wel eng… maar 1 keer gedaan dan is het okey!:slight_smile:

Dus ook jij neemt een stap om langer naar turkije te vertrekken…!! het worden er steeds meer hier!;):wink: hahah… en hoe oud ben jij als ik vragen mag!:wink: