Turkish Tea Time deel 62

@ filiz, klinkt goed allemaal… lekker rustig enzo… en weer aftellen!! heerlijk!!

@ beps, i know, soms is het 5x r*k en dan heb je van die dagen dat alles lekker voortvloeit enzo…

@ bloem- kan ik me indenken:D

@ beppie - toppie, dat heb je niet overal op het werk

Ik zal het internetten wel missen straks, eerste 2 weken training, dus geen pc en daarna eerst maar eens laten zien wat ik kan en afwachten of er uberhaupt wel internet is op mijn nieuwe werkplek

@ Filiz: jaa dat moet ik eigenlijk ook nog is even uitzoeken hoe ik me spullen allemaal ga meenemen!.. Ik heb al een heel deel van me kleding bij askim achter gelaten!..
maar jaaa om nu nog alleen een koffertje van 20Kg mee te nemen,… uhh ikke weet niet of ik dat ga redden!..als je wat weet…laat je het ff weten!:wink: ikke ga ook is ff wat uitpluizen!

@ Filiz,

jij gaat eerdaags in Turkije wonen dan?

Of langere vakantie/werk daar?

@Seray: Het mag hier ook niet, dus ik doe het niet toch :lol: Internet alleen voor zakelijk gebruik!!

@Bloem: ik laat het overvloeien haha!

@ brenniej, ter plekke kopen!!

@ seray, ppfff 2 weken training ehj… lekker praten over communiceren enzo
denk wel dat je internet hebt, maar het niet mag gebruiken (zoals wij allen :D)

@brenniej…ik wou het gewoon per post versturen maar dat leek mijn moeder niks…dus zij heeft gegoogeld en gevonden…een groot transport bedrijf…ik weet de naam niet, en zou nemen vervolgens contact op met een bedrijf bij jou in de buurt…alles wordt dan per scheep vervoerd…je hoeft het alleen maar oo te halen bij de haven in turkije…ze maken nu een offerte…zal je laten weten wanneer ik meer weet :wink:

@beps…dat is idd nog eens lkkr werk dan:D

Iemand ervaring met spullen , huisraad, vervoeren vanaf Turkije?

@ beps lekker bezig!!

@ antonie, ja filiz, brenniej, seray en ikke hebben allemaal het plan om volgend jaar een tijdje/ voorgoed naar turkije te gaan

@antonieq…klopt…tis de bedoeling dat ik in juli naar turkije ga om er te wonen…

dan kunnen we het beste in turkije meeten volgend najaar :smiley:

@ filiz, opsturen is mega duuurrrr
en ook dat verschepen kost een aardige knaak, dan moet je echt veel dierbare spullen hebben, wil je die helemaal meezeulen (en evt weer terug??) en wat te denken van douane faciliteiten, belastingen endergelijken…
ik zou er nog een 2e keer overna denken…wat je ECHT nodig hebt en daar niet te koop is (cd’s, foto’s…)

beppie- haha ok, ach dit is toch zakelijk gebruik;)

@ Filiz: jaaa dat staat ook wel in de planning Heee Bloem!;)…

eens kijken waar de lijst is, dan kan antonie de plannen voor 2008 zien

@ brenniej: ckerzzzzz of ik er nu woon of op bezoek ben of whatever,…

Bloem: 10 november- Nederland(via Duitsland):NETHERLAN
(Beppie naar Duitsland- Shoppen…en ,)

[SIZE=3]WW-meeting Utrecht: 18 november - MEETING!!
**Roanna, Toos, Beps, Cyn, Viva, Marion+Nancy, Filiz , Seray , Trl, Bloem, Hans, Miere, MK, Brenniej, Linda **
Seray: 15 december- Gümbet
Filiz: 19 december - Side

**2008 *******************
Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem en Beps - Feb-mrt naar Engeland/Monkeyworld
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: 8 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken Türgütreis
Seray: 4 juni- Gümbet voor 5 maanden

**2008 ******************

En dan de verjaardagen nog …

23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
09/11 Kaylo[/SIZE]

@ Filiz: jaa, naja moet maar even kijken!..en anders dacht ik maar…de beste oplossing voor mij om in januari maar een heel deel mee te nemen en daar weer achter te laten! dan zit ik maar even anderhalve maand met heeeel weinig kleding enzo haha… naja…is te doen…en zal het meeste geld schelen…denk ik…

sowwwwwww

@ brenniej, je kunt daar ook WASSEN hoor…en kleding kopen…