@ Bloem: eet smakelijk voor zometeen!!.. en een goede vlucht morgen!!!.. :kus:
@ brenniej, mogguh
maar misschien geeft het ook wat afleiding… dat je ff lekker kunt werken, met je collega’s en die lieve mensjes die je zo lang niet gezien hebt enzo ![]()
@ Bloem: jaaa dat is ook zo!.. maar die gedachte gewoon ff…vroeg opstaan…werken…terwijl ik 6,5 week… heerlijk rond een uurtje of 9 wakker werd naast askim…lekker onbijten… en relaxed…en begint het stressie leventje weer… rennen…vliegen… werken!..tijd tekort…tegen de feiten aanlopen!
wachten tot ik askim weer zie… eenzame kerst tegemoet…(Misschien heb ik nog een kans 1 op de 100000 dat robert ten brink voor me neus staat!..
hahaha wat ben ik weer dramatisch…nee maar het is leuk zo lang weggaan… maar kom ik dan weer hier in NL…merk je gewoon zoveel verschil…je weet hier wel weer wat je hebt… maar ik weet nu ook wat ik heeeel erg mis!..
@ brenniej, ik weet het maar al te goed
probeerde iets positiefs te belichten, maar kan me HEEL, HEEL, HEEEEEL goed voorstellen hoe je je voelt… maar door te werken gaat de tijd snel voorbij, elke maand lekker een salaris wat mee kan naar turkije…
@ Bloem: jaa ik stel me ook maaar positief op dat is het beste wat ik kan doen! ik kan hier wel de hele dag op me kamer gaan zitten denken dat ik hem zo mis en blabla…en zielige muziek luisteren waarbij ik allemaal herhinneringen heb… maar dat lost gewoon niks op!.. ik ga lekker werken!.. …geld verdienen indd…ga maar een beeetje sporten enzo…en lekker veel tijd doorbrengen met familie en vrienden…want dat zijn nu degene die ik ga verlaten en van wie ik afscheid moet gaan nemen…dat moet ik ook zeker niet vergeten!!!![]()
goedemiddag!
pff wat is er veel gekletst, hoop bij te lezen zo
maar ik heb de baan:D maandag beginnen, ik helemaal happy:D
nou ga ik bijlezen
@ seray
goed van je!! wat voor baan is het? en meteen maandag aan de slag, huppatee
@ brenniej, thats the spirit!! je hebt 6 fantastische weken gehad en die neemt NIEMAND je meer af!! je hebt er optimaal van genoten, anders had je die 6 weken in NL gezeten, je hebt ze maar mooi ff meegepakt en nu op naar de volgende stap
Goede middag allen tezamen…
@SeraY Toppertjeeee!!!
Zo eten op, lekker patatjes en een kroketje(BLOEMMMMIIIEEEE JAMMMIIEEEE!)
Gaan we weer, was net al weer zo’n sjacherrein aan de foon(Maak je borst maar nat Seray!!)
owh duhhhhh
ben ik dom,
@ seray, sorry, je had het al vertelt… ikke ga me ff schamen :redface:
@ antonie, goedemiddag 1 alleen
@ beps, JIJ!! mij een beetje jaloux maken he??? pppffffff
ik krijg jou nog wel…![]()
cyn- fijn dat oma al weer naar huis mocht, hopelijk blijft het goed gaan
linda- mooi cijfer voor duits!
roanna- gefeliciteerd met je manneke
viva- de haartjes weer bijgekleurd:) en wat een schattige avatar!
brenniej- dat zal zeker wel wennen zijn nu 7 weken! en dan ook nog eens zo vroeg werken, succes morgen
bloem- dat is de baan bij or*ange, op de klantenservice
bloem- geeft niet hoor, je kan niet alles onthouden!![]()
Beppie- lekker gegeten zeg jammie
er is gewoon TE VEEL keus om op reis te gaan :S en te weinig voor wat ikke wil ![]()
ik weet het, zou nog niet beslissen, maar een beetje rondkijken kan nooit kwaad… toch??? :unibrow:
@ seray, ja solly… pffff ben echt een beetje zeeferig bezig,… ikke ikke ikke enneuhm… de rest kan oeps
nee sorry
hey dames…!!
hoe is het met iedereen…? bijlezen is bijna geen doen…vandaag wel lkkr een dagje vrij:D
hebben we al iets van trl gehoord…? heeft ze het visum gekregen…?
hoe is het trouwens met iedereen…?
xx
bloem- logisch toch, je hebt genoeg andere dingen aan je hoofd zoals terugkeer naar NL en terug naar je vriendinnetje:D
filiz- trl- heeft het visum helaas nog niet gekregen, papieren zijn naar NL gestuurd en zou nog aantal weken duren volgens mij voor ze daar wat over horen
@ seray, ja zin an!!
@ filiz, ehj goedemorgen… lekker een dagje vrij…!! hoe gaat het met jou eigenlijk? voetbal? askim? je moeder? school?? etcccccc
Hihi wat een baan is dit toch… werken, gein maken, internetten… haah!!!
@bloem…thanks…eigenlijk gaat alles super…askim en ik zijn zwaar aan het aftellen voor december maar voornamelijk naar juli volgend jaar…kijken voor een huisje enzo…super allemaal:D school gaat goed, stage is leuk…maar 1e dagen altijd vermoeilijk (zeg je een keer nee, ben je in een keer een vuile kt hor die zn moeder maar moet gaan ne*ken) verder wel lieve kindertjes hoor ![]()
voetbal niet veel soeps, we verliezen veel.
met mamz alles goed…ze is op het moment zelfs aan het uitzoeken hoe ik al mijn spullen in turkije kan krijgen…
jij ook veel aan je hoofd zo te lezen…maar je hebt toch nog wel ff tijd om een keuze te maken? eerst lkkr rustig na nl komen ![]()