Turkish Tea Time deel 62

Pff niet teveel kletsen hoor…

Mexico, wil ik ook heen… mss iets voor volgend jaar dec, met ons 25 jaarsfeest(voor ons dan he, niet anderen hihi)

@Roanna
Je bent kok of je bent het niet he. Mijn oma zei altijd … er gaat niets boven eiges ;).
Werk ze zo meteen!!

Beps, ik voel een meeting in Mexico… :wink: Ik wil jullie koffers wel dragen hoor:hihi:

Roanna: Gefeliciteerd :kus:

@ marion, goed zo!! komen jullie met de auto of trein??

@ roanna, jeetje 25 man…? is dat allemaal familie of ook vrienden en kennissen en buren enzo??

@Bloem: Meest alleen al de familie van mans kant. Hij heeft nog een broer en 3 zussen en die nemen voor zover ze dat hebben, de aanhang mee. Verder allemaal daar weer de kinderen van, waarvan de meesten al jong volwassen personen zijn. Onze eigen kinderen natuurlijk met eventuele aanhang. Ach, en verder iedereen die het weet en nog komt aanwaaien is welkom.

Ik ga nu. :dag:

@Toos: Wat dacht je van een mooie cruise naar de caribien of zoiets. :wink:

@ roanna, succes er allemaal mee! werk ze

@Bloem
Weten nog niet of we de trein pakken of met de auto komen. Vriendin vindt het niet erg om te rijden en ik heb er een enorme hekel aan. De keuze ligt bij haar dus. Maakt me ook niet uit hoe …ALS we er maar komen.

@Roanna
Gaat een gezellige, drukke boel worden morgen.

@ marion, zal toch wel goed komen??

owhh gaaappp ben moe!! heb de afgelopen 2 weken zo mega slecht geslapen… hopelijk kan ik morgen in het vliegtuig wat slapen…

@Bloem
Komt goed … zeker weten!
Slapen in een vliegtuig is me nog nooit gelukt, hooguit een beetje dommelen en daarna ben ik nog gammeler dan daarvoor. Misschien dat het jou wel gaat lukken omdat je al langer slecht slaapt. En zo niet … bij Beps wacht een lekker bloembedje op je!

@ marion, de 1e keer dat ik ging vliegen was ik nockout zowel heen als terug, 3 uur lang… daarna ook nooit meer gelukt te slapen, hooguit een uurtje dommelen
maar ja…12,5 uur in zn vliegtuig… zou wel prettig zijn als ik toch enkele uurtjes mee zou kunnen pakken, gaat de tijd sneller
en ik zie het al helemaal gebeuren dat ik eindelijk weer live met mn vriendinnetje kan kletsen en dan zodra we dusseldorf parking uit zijn ikke lig te pitten… zal niet de 1e keer zijn :smiley:

Maakt vriendinnetje niet uit, dan kletsen we live, de volgende ochtend… Moet ik je dan wel wakker maken als we in lelijkdorp aangekomen zijn?? :lol:

ja dat wel
denk niet dat je het redt om me uit de auto te tillen en in bed te leggen…
dat deed mn pappie altijd… maar das ookal lang lang geleden :smiley:

Ach ik kijk hubbie lief aan, en zorg dat ik zn rugje masseer als we binnen zijn! hihi
Nee hoor ik maak je wakker… en geen stress om slaap!!!

neuhj
ga strax wat eten, nog wat shoppen en dan mn bedje in
wil morgen natuurlijk niet te laat op het vliegveld staan!!

pppfff
tis wel weer rustig hiero he?
cker vrijdag
gisteren was het zo’n gezellie drukke boel… nou ja
t zal wel

Ik ga lunchen… Vandaag te werk he Bloemmie…dus ikke moet tussendoor…
Als ik je niet meer spreek… Alleen sms-en als er iets veranderd ok!!
Dikke KUSSSSS

@Bloem
Je hoort het he … geen stress om slaap, dan gaat het helemaal niet lukken. Hub tilt je gewoon uit de auto als je niet wakker wordt net zoals je vader vroeger. Doet ie graag hoor, krijgt ie daarna een massage van Beps :smiley:
Mocht je zo meteen weg zijn … een hele goed vlucht en geniet morgen bij Beps en hubs :kus::kus:!!!

Goedemorgen!!!

Nou jaaa tis ondertussen al middag geworden!
maar ikke ben net wakker!..

Jullie hebben weer aardig wat zitten kletsen!:slight_smile:

Ik heb bijgelezen maar ben meer dan helft alweer vergeten!!!:S:S:S:S

Zit me nu te bedenken dat ik morgen gewoon om 6 uur moet opstaan om te werken!
Baah die gedachte maakt me een beetje bleeeehhhh… na 7 weken weer werken!..zal ffies tegenvallen zeg!..

Me hoofdje wil nog niet echt mee met de realiteit dat ik hier ben geloof ik!..
Zit echt de hele dag met askim en turkije…en alles wat erover gaat in me hoofd…
dat ik er soms een beetje moe van wordt…maar ja ben nog maar pas terug…dus het zal wel loslopen!..

@ marion, weet cker dat ik heel erg ga genieten van die mega grote knuffel die ik ga krijgen!! :smiley:

@ beps, off course, i know, lekker werken, geniet ik nog ff van het nix doen :smiley:
enneuhm… shop ze morgen, enjoy dusseldorfffff