Fietsen wat is dat? Nee hoor hoef niet op de fiets, gelukkig niet
Goedemorgen ladies.
Ik heb al een beetje gepoetst hier en zelfs al gepoedeld. Moet alleen nog even de kleuren aanbrengen.
Iedereen weer op het juiste plekje vandaag?
Ik heb nikks gemerkt of gehoord van de storm. Misschien de bekende stilte voor de storm?![]()
@Bloem: Ik weet niet of ik je voordien nog spreek hier, daarom ik wil je alvast een hele goede terugreis wensen.
PAUZE/beeldschermonderbreking(is geen pauze, maar voor MIJ WEL hahaha)
Kreeg vandaag een nieuwsbrief van kr*s met een aanbieding curacao. Zag er ook leuk uit, ga dan weer twijfelen waar we naar toe gaan.
@ toos, waarom twijfel je dan?? te duur? of niet kunnen beslissen tussen alle leuke bestemmingen??
okey logje klaar, incl foto’s…
@Bep: Moet je het er wel van nemen. :unibrow: Pauze heb je nodig voor je ogen, niet te lang achter een beeldscherm dus, neem ff lekker je pauze met een bakkie erbij, is jou dag zo weer om en des te sneller is het morgen. :zon:
Oh Toos… doen…:vak02:
Heb aldoor geroepen als het huis verkocht is ga ik naar mexico of curacao. De prijzen zijn best hoog en er is niet zoveel te zien daar. Hoorde van een collega die net terug is dat het leven buiten het hotel ook duur is. Dus twijfel
Tja Toos, dan toch maar een midweek de Ardennen in mijn huisje op wielen. :vak01:
Ja ik denk dat het gaat worden Roanna
ik denk dat er in mexico genoeg te zien is
curacao zou ik zo ook niet weten, maar in mexico kun je genoeg doen/ meemaken…
allicht de dominicaanse republiek? of toch egypte??
Dominicaanse valt sowieso af, Mexico en curacao zijn behoorlijk duur, maar trekt wel. Of Egypte inderdaad
Ik ga even badderen en beetje poetsen. Dusss tot laterssssssss.:dag:
@Bloem:Als ik je niet meer spreek, een hele goeie reis:vak01:
@Bloem
Straks maar weer eens bij lezen op je log!
@Toos
Muurtje om gewaaid ?
Curacao is misschien wel minder te zien, maar duur? Mijn schoonouders zijn er ook geweest, heb ze er niet over gehoord en die zijn echt van ‘geen cent teveel’. Mexico is genoeg te bekijken en ga je buiten Cancun dan zijn de prijzen ook lager. En als je het toch graag wil zien moet dat toch kunnen voor een keertje? Meid gooi je haar los … je hebt genoeg sores gehad het laatste jaar. Nu even aan jezelf denken. je hebt het dik en dubbel verdiend!
@Roanna
Nogmaals gefeliciteerd! Hoe is het met het feestvarken?
@ roanna, ook namens mij gefeliciteerd met je mannetje
en allemaal bedankt voor de goede vliegwensen, maar ben er nog wel ff
en weet dat jullie continu aan me denken, dusseuhm … :unibrow:
@ toos, ben het helemaal met marion eens!!
@ marion, heeft je vriendin er een beetje zin in??
Hey Ladies!!!
Ben vandaag lekker vrij, en kom net pas uit mijn bed gerold… Zit op msn met een broertje van een turkse vriend van mij… Wat een schatje is dat!! 10 jaar oud… echt een schattie!
Camera heb ik zojuist via M*rktplaats verkocht… Dus even kijken wanneer ze hem komt halen!!
Toos: mexico is mooier dan curacao en er is ook veel meer te zien… 2 weken curacao zou zonde zijn… Maar dat is mijn mening persoonlijk!!!
Nou oma voelt zich weer goed… toch raar… Maar goed zal wel goed komen!!!
:kus:
@ marion, wat betekend jouw handtekening?? moet mn turkse lesboeken weer es afstoffen als ik thuis ben
@ cyn gelukkig… misschien gaat ze nu ook es normaal doen
:kus:
@Bloem
Vriendin heeft er ook veel zin in!
Handtekening is een turks spreekwoord: zeg niet met je mond wat je hart niet zegt.
Vond hem gisteren op internet.
Mijn turkse lesboeken liggen al op tafel, nu nog beginnen :unibrow:. Ben al weer een hoop vergeten dus begin maar weer met les 1.
@Cyn
Lekker uitgeslapen vandaag. Fijn dat het wat beter gaat met oma.
@Marion: Het goed goed met het feestvarken :lol:. Staat momenteel de kippebouten te bakken voor morgen, want ja, we verwachten toch wel zo’n 20 a 25 man/vrouw morgen. Dat wil hij zelf hoor, dat julie niet denken dat wief doet ook niks. :hihi: Ik ben morgen de hele dag gastvrouw, dus doet hij nu de voorbereidingen.
Meisjes, ik ga ff mijn bakkie leeg drinken en dan weer even op naar het werk.
Fijne dag allemaal nog en voor de werkenden… werkse nog even. Bijna weekend.
:dag: :dag: