Proficiat dames ! Ga ik even lunchen en mis ik de bevalling ! :tssk:
cyn : is niet leuk van je oma ![]()
kaylo- gefeliciteerd! en wat super dat je mannetje geboekt heeft voor volgend jaar!
seray : thx ! :kus:
Ja, ben superblij ! ![]()
Normaal komen de boeken hier eind december uit, maar nu kregen we een mail van Snjts dat we al online konden boeken. Dus maar direkt gedaan !:slywink:
kaylo- gelijk hebben jullie dan! wel handig dat jullie al eerder konden boeken:)
jullie gaan hard hier. ![]()
ik was nog druk aan 't kijken waar ik bij die andere was gebleven en jullie zijn alweer een nieuwe begonnen. :dag::biggrin:
Antonieq, ja we gaan soms heel hard… Maar soms ook niet!!! Dus klets gewoon lekker mee… En dan komt het vast wel goed!
antonieq, het is niet te doen om alles bij te lezen wat er hiervoor geschreven is, dus spring er gewoon in en klets gezellig mee:)
gosh…ik online, vliegt bij ons het hele systeem eruit, nooit meer internet op te starten…nou de tijd vol gemaakt en toen richting huis, nog even een paar boodschappen gehaald, auto gewassen en uitgezogen…getankt…die is klaar voor a.s. zaterdag…ik nu lekker thuis…weekend.
Cyn…das niet zo mooi voor oma…succes
Toos…kringloop, marktplaats…gratis af te halen tussen zo en zo laat…weg is het
Tlr…dikke knuf van mij…laat niet je laatste dag verpesten, en hou hoop
Seray…ook goedemorgen…heel je ritme gaat er zo aan volgens mij
Beps…veel plezier met paps en mams
en iedereen gefeliciteerd met het nieuwe deel…je kunt je hier niet omdraaien of het is al weer gebeurd…
antonie…her en der staat een update, weet je een beetje wat er aan de hand is…
ben nog druk aan t teruglezen om er een beetje in te komen :biggrin:
viva - ook weer durk geweest! nu lekker weekend toch?
En idd mijn hele ritme is weg, komt denk ik ook doordat ik de afgelopen heel weinig heb kunnen slapen en nu alle vermoeidheid eruit komt. Maar met een beetje geluk kan ik maandag weer aan het werk en heb ik weer een normaal ritme
Antonie : heb dit alvast meegenomen, kan je al iets zien wat er nog komen moet :
*Cris: 8 november - weekendje Dublin:IRELAND:
Bloem: 10 november- Nederland(via Duitsland)
[SIZE=4]WW: 18 november - MEETING!!
Roanna, Toos, Beps, Cyn, Viva, Marion+Nancy, Filiz, Seray, Trl, Bloem, Hans, Miere, Brenniej, MK: 18 november -Utrecht
Seray: 15 december- Gümbet
Filiz: 19 december - Side
**2008 *******************
Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem en Beps - Feb-mrt naar Engeland/Monkeyworld
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: 8 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken Türgütreis
Seray: 4 juni- Gümbet voor 5 maanden
**2008 ******************
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej[/SIZE]*
cris- weet niet of je al weg bent en of je het nog leest, maar heel veel plezier dit weekend in Dublin!
Zo ikke weer thuis…
Boodschapjes in huis. Paps en mams weer weg(kwamen alleen ff wat brengen , en ja omdat ik het gevraagd had, en dat was zelfs moeilijk!)
Nou goed, zo wat vroeg eten met hubbie en dan hij te bed, en ikke nietsen tot het tijd is voor
HOUSE M.D.
Ik hoop dat ik eind dit jaar nog naar turkije kan.
Zal dan Istanbul worden aangezien mijn vrouw daar nederlands examen moet gaan doen.
Oh ja,
Gefeliciteerd met weer 1000 posts “onzin” haha, het idee we hebben in ong 18 maanden 60.000 posts gedaan… over een topforum gesproken~!!!
Ik heb deze week net de eerste 4 afleveringen gezien van seizoen 4.
Blijft leuk deze serie.
House…geweldig om naar te kijken, maar als zo’n arts in het echt zou bestaan, is hij het doodschoppen niet waard hihihihi