beps niet overdrijven…we hebben ook serieuse onderwerpen…het is niet allemaal bull sh*t wat we schrijven toch:unibrow::finger:
antonie : moet je vrouw dat in turkije doen dan ?
ja megaaaaaaaaaaaaaaaaaaa veel posts…best bezochte forum zou ik zo zeggen, maar ieder deel is ongeveer 6000 x bezocht…hihihihi
haha nu ga ik dus ff eten!!
jeetje dat is vroeg…nu eten…nou welterusten voor hubbie…en eetse…ik ga ff plat, met een molletje headpijn…
ja , inburgerings cursus heet dat .
ze zit ook nog in turkije , mag pas hier komen als ze geslaagd is voor dat examen.
O zo. Dan zullen wij hier wel voor haar duimen ![]()
DAnk je.
18 december 13:30 moet ze op .
beppie- eetse
viva - sterkte met de hoofdpijn
antonie- we zullen voor haar duimen
antonie : is nog lang. Je zal haar wel missen hè ? :wub:
Inderdaad.
IK heb haar sinds 15 September niet meer in het echt kunnen zien. :frown:
Dat was na de derde keer in Turkije dit jaar, al mijn vakantie uren zijn nu opgebruikt.
Hoop nog mijn baas te kunnen overtuigen dat ik op 18 December in Istanbul MOET zijn… vrees echter dat dat niet mee zal vallen
Gelukkig is er MSN en telefoon.
Anders had ik denk ik gek geworden
Wat een warrig type ben ik toch … zo bezig met de vertreklijst dat ik de verjaardagen helemaal vergeet. Gelukkig zijn de andere meiden beter wakker!!
Dus Kaylo … voor jou een romantisch boeket (zo noemden ze het tenminste), past mooi bij de penispasta!!!
Een hele fijne dag en nog heeeeeeeeel veel gezonde jaren!!!
http://www.vangastel.be/upload/ROMANTISCH%20BOEKET.jpg
Gefeliciteerd!!!
Duw je baas een foto van je vrouw onder zijn neus en hij zal het wel begrijpen (hoop ik voor jullie !) :dope:
En nu eens lezen wat jullie allemaal gekletst hebben vandaag. In ieder geval gefeliciteerd met WEER een nieuw deel!
okey poging 2
pc ineens ‘out’
ben bzig foto’s over te zetten, had net alles op pc, en wilde net op usb stick zetten, floep en deze pc bewaard nix van de harde schijf… lekker…
anyway
uhm…
ben er weer
hebben gegeten en gedronken, laatste cocktail
reisgenoot vertrekt met een uurtje naar luchthaven
@ antonie, hoe hebben jullie elkaar ontmoet, wanneer zijn jullie getrouwd en hoe lang al/ pas
je zult wel merken, we zijn hier niet nieuwsgierig, maar we willen WEL alles weten
antonie- kan je geen onbetaald verlof opnemen voor de dagen dat je wilt gaan?
zit hier echt met samengeknepen billen… hopen dat het goed gaat
krijg de ene foutmelding na de andere… als ze maar over gezet worden
duim duim
nog 4 minuten…
bloem : ![]()
![]()
Heel lang verhaal in het kort.
- zus van mijn moeder is ondertussen al ruim 40 jaar getrouwd met een turkse man
- die man is hier gekomen voor de immigranten golf, hij had in turkije tbc opgelopen in dienst en is naar nederland gekomen voor revalidatie.
- mijn tante werkte toen in het ziekenhuis.
- ik kom daardoor al vanaf 1972 in turkije.
- eind jaren 80 ben ik met mijn oom,tante en neef weer eens gegaan naar een pauze van 12 jaar.
- kwam toen een nichtje van de oom tegen en –> verliefd , snel verloofd ( te snel bleek later) en getrouwd.
- na bijna 14 jaar bleek het toch niet te gaan
- na bijna drie jaar alleen geweest te zijn kwam ik , o.a doordat ik in de jaren veel turkse vrienden heb opgedaan, via een vrienden-site een vrouw tegen.
- daar heb ik eerst tijdje mee gemaild
- daarna op MSN
- na paar maanden ontmoeting in Turkije zelf.
- ontmoeting verliep heel erg positief.
- afgelopen Augustus zijn we getrouwd.
Hoop dat ik niks vergeten ben ergens ![]()
En jullie ook voor mij ? Voor mijn Turkse test vanavond ? :o