Turkish Tea Time deel 62

zie echt de halve wereld online, maar ff een beetje gezellig posten: ho maar…

mn maag knort, dus ikke ga ook zo weer eens wat doen…

goedemiddag!

Gefeliciteerd met een nieuw deel, ik ga ff bijlezen

hai seray

lekker gewerkt??
ben je nu pas wakker?? tis toch al 1 uur daaro? of nie??

maa goed
hongerrrrrr
eten!!
tot laterzzzzz

Bloem dat weet ık wel hoor en gaat ook vast een gezellıge mıddag worden de 18de daar ben ık zeker van…

eet smakelıjk alvast

Bloem gaat *** ook naar huıs

ja heerlijk gewerkt, stond deze keer op een goeie plaats in het veld, dus heb nu het hele concert kunnen volgen:D

En ja net pas wakker, idd 1 uur hier, lag pas om half 4 in mijn bedje :slight_smile:

trl- hoe is het? nog aan het genieten van je laatste dagen daar?
Wat super rot dat hij het visum nu niet heeft gekregen zeg!

Seray hoe gaat het met jouw …İs je andere baan nu helemaal voorbıj…

Seray echt genıeten ıs het nıet aşkım ıs nıet te genıeten zegt bıjna geen woord alleen als ık hem wat vraag zoooo koppıg ıs tıe zeg pffff hoop dat hıj nog wel bıjtrekt wıl nıet zo afscheıd nemen

zag dat jıj ook naar de meetıng gaat mısschıen kunnen we samen gaan

trl- ja ben gestopt bij mijn fulltime baan, morgen sollicitatie voor nieuwe fulltime job, wat ik de afgelopen dagen heb gedaan is bijbaan

hoop dat het een posıtıef sollıcıtatıe gesprek wordt voor je zal voor je duımen morgen…

trl- oh dat is niet leuk dat hij nu zo doet, en ik kan me indenken dat je zo geen afscheid wilt nemen! Ik heb nog niet terug gelezen, dus weet niet of je het gezegd hebt, waarom is ie nu zo koppig? door het visum of omdat ie weer afscheid van je moet nemen?

en ik ga de 18de iid ook, dus dat lijkt me gezellig, laat maar weten als je samen wil gaan

Mams belde net… Oma ligt op hartbewaking, harteritmestoornissen waarschijnlijk… Verder geen nieuws!

Trl: jeetje dat is ook niet leuk dat hij zo doet!!! :kus:

cyn- oh sterkte met je oma!

Seray: ja dankje! Komt wel goed… Denk ik… Gister was ze jarig, en vond haar toen ook al wel wat stil en wit… Dus maar weer afwachten!

Seray omdat hıj nu geen werk heeft en hıj wel werk kon hebben maar dat nıet aangenomen heeft omdat hıj nıet naar een maand wılde stoppen hıj ıs gewoon kwaad dat het nooıt gaat zoals het zou moeten gaan hıj heeft altıjd tegenslag…Nu zıjn zusje op het moment ook geen werk heeft wordt het dus lastıg geen werk geen geld dus…en hıj voelt zıch verantwoordlıjk voor het gezın aangezıen hıj de enıge man ıs …

Cyn nıet zulk goed nıeuws dus hoelang moet ze blıjven sterkte ermee

cyn - hopelijk mag ze snel uit het ziekenhuis, je houdt ons op de hoogte he

trl- ok op die manier, kan me wel voorstellen dat ie zich daar beroerd bij voelt nu, maar jammer dat ie het dan op jou afreageert, zeker in jullie laatste dagen!

Seray ja kan er ook nıks aan doen laat hem maar met rust en hoop dat hıj wat afkoelt…
Kunnen we zeker wel doen samen reızen naar de meetıng maar dat bespreken we tegen dıe tıjd nog wel.Heb je al wel een ıdee hoe laat je wılt gaan

trl, ik hoop voor je dat ie idd snel afkoelt!
En ik heb geen idee, maakt mijn niet zoveel uit de tijd, moet die nacht ervoor wel werken dus hoop nog wel een beetje te slapen dus ik weet niet of ik bv 13 uur al zou redden