Turkish Tea Time deel 5

Bloem,zijn ook momenten bij x ,dat hij het jammer vindt dat hij bepaalde dingen niet aan opa kan vertellen. Vanavond gingen we me moeder ophalen bij me broer ,toen zegt c ineens kijk opa daar ( was een felle ster in de lucht) dat is opa zegt tie,die gaat met ons mee dan kan hij oma zien. Bij me broer moest oma gelijk mee naar buiten om te kijken…

Via Wereldwijzer app

Agossie… Dan moeten jullie behoorlijk slikken lijkt me!?

zie ik toch ineens dat ik bovenaan sta haha… Zullen best wel tripjes voor komen nog hihihi…

wij gaan vandaag maar de bon van de dierentuin inwisselen! Lekker weer dus…er op uit

Ja idd is dat wel ff slikken.

Jullie gezellig naar Rhenen? Veel plezier.

Via Wereldwijzer app

Hallo all.

@Bloem: Ja, hier was het ook heerlijk vertoeven gister en vandaag. Zijn vanmiddag een eind wezen wandelen en kokkie later voetballen kijken, want ja, nu we een tijdje de sportzender via UP* live hebben (gratis), vermaakt hij zich goed. Hahahaha en ik heb heerlijk voor op mijn bankje in de zon zitten niks doen en foldertjes lezen.
Hoe is het nu met jou Bloem ? Ik ben dan niet meer zoveel hier te vinden, maar lees zo nu en dan wel even mee en toen las ik dat je nog zo moe was en niet goed voelde. Ik neem aan, dat je nu ongeveer weet waar het aan ligt na al je onderzoeken en SO ? Met de liefde ook nog alles oke ?

@TRL: Vind ik toch mooi dat hij er op die manier nog mee omgaat. Ik heb dat zelf ook heel lang zo gedacht en ik was toch al volwassen.
Met je moeder ook weer alles qua gezondheid oke? Weten ze nu wat het was geweest de vorige keer? Ook al een vakantie op het oog, of staat je hoofd er nog niet naar?

@Beps: Weer aan het werk als ik het goed lees en alles alweer een beetje bij het oude of toch nog stap voor stap. Ik las idd dat jullie vandaag naar de dierentuin waren en het zal vast heel leuk zijn geweest en dan dit weertje erbij. Wat willen we nog meer? Ja, jij nu in beide lijstjes bovenaan. Yehhhh !!!

@Raak: Bij jullie alles ook goed ? Zo lang al niets meer vernomen.

@Jac: Hoe is het bij jullie momenteel op de Veluwe ? Hebben jullie al wat uitslagen wat betreft moeders ?

@Viva: Heeft moeite, net als ik btw om normaal op deze site te komen, dus afwezig hier. Hahahaha.

@Linda: Al een andere/nieuwe baan in zicht of is het nog steeds wachten ?

@MK: Bij julie ook alles goed ? Druk zeker nog he ? Al plannen voor een vakantie of zeg je… we zien het wel weer tegen die tijd ?

@Cyn: Jou zien we zo nu en dan voorbij komen vanuit zonnige en warme oorden en jij vermaakt je wel of niet dan ? Mis je je :wub: niet ? Ik denk het wel he!!!

Hier verder alles goed. Kokkie heeft nog wel wat last van die netelroos. Is daarvoor onder behandeling bij de HA, maar daar komt niet veel uit en och… het wordt al minder en te verdragen dus… Verder moet hij overmorgen vroeg naar het ZH voor een staaroperatie, ( op eigen verzoek, omdat het steeds uitgesteld werd ), maar daar heeft hij geen moeite mee. Als het dan goed gaat is, is hij dan aan beide ogen geholpen en hoopt op beter zicht, vooral met dat ene oog dus. Als hij maar niet teveel gaat zien. :sliepuit:

Fijne avond nog meiden. :dag:

:turkey:Beps: 12 t/m 26 Juni: GU Alanya**:turkey:

****Roanna: 23 t/m 30 Juni Magaluf/Palma Nova, Mallorca
Viva: 3 t/m 22 augustus GU Alanya
Cyn: 30 augustus t/m 13 september Turgutreis

En de verja****ardagen nog …

****04/04 Beps
*[SIZE=3]28/06 Toos
01/08 Linda
[/SIZE]
**22/08 koliboli
****25/08 Vivaturkije
****10/09 Raak
****13/12 Trl
**29/12 MK & Bloem
10/01 Cyn
[SIZE=3]22/01 Roanna
[/SIZE]

Hey girls. Wat een weertje he? Heerlijk

Ik forum eigenlijk alleen nog maar mobiel. Laatst via IE en geen problemen met inloggen maar bericht typen was een ramp. Hij pakt niet alles waardoor je constant zit te verbeteren en opnieuw te type. Echt geen doen.

Hiero niet veel beter. Werk voorlopig niet volledig. Rock bottom enzo. Zit er vandaag flink doorheen. Heb in tijden niet zoveel gehuild. Wat een ellende. Eerst slapen dan ziet de wereld erna er vast beter uit.

Via Wereldwijzer app

:dag:

Roanna, ik mis :wub: echt enorm… Maar gelukkig hebben L. en ik de afgelopen week kunnen whatsappen, had hier wifi… Dus nu duimen voor wifi in dubai! :slight_smile:

:kus:

****04/04 Beps
*[SIZE=3]28/06 Toos
01/08 Linda
[/SIZE]
**22/08 koliboli
****25/08 Vivaturkije
****10/09 Raak
****13/12 Trl
**29/12 MK & Bloem
10/01 Cyn
[SIZE=3]22/01 Roanna
[/SIZE]

• Updated - - -

Bloem,sterkte.

Cyn,geniet er maar goed van.

@roanna. Hoe is het gegaan met kokkie. Alles ok? Hopen op een snel herstel.

Via Wereldwijzer app

****04/04 Beps
*[SIZE=3]28/06 Toos
01/08 Linda
[/SIZE]
**22/08 koliboli
****25/08 Vivaturkije
****10/09 Raak
****13/12 Trl
**29/12 MK & Bloem
10/01 Cyn
[SIZE=3]22/01 Roanna
[/SIZE]

• Updated - - -

Wij vanmiddag het as van me vader ophalen,zal wel weer ff moeilijk zijn.

Kan ik me voorstellen. Sterkte trl

Wat gaan jullie ermee doen? Uitstrooien. Of in een urn ergens neerzetten of bijzetten ofzo?

Via Wereldwijzer app

Ikke weer even wezen sporten. We zijn van health city naar basic fit gegaan. Mmmh erg wennen. Vind t nix eigenlijk. Hahaha

Via Wereldwijzer app

Bloem,we weten nog niet precies wat we gaan doen.het is best veel…zit nu in een verstrooikoker,ik wil wat in een sieraad en misschien een kleine urn. Me moeder had het idee om in oktober wat mee te geven aan een kennis die dan naar Suriname gaat daar wilde me vader heel graag dit jaar naar terug.

Zit ook bij basic fit was voorheen healt city hier,waarom vindt je het niks?

Via Wereldwijzer app

Geen kleedruimtes. Geen drinken meer en geen zonnebank. Apparaten staan raar verdeeld en ze hadden 3 die ik altijd gebruikte niet meer. Daarnaast geen tvs meer op de cardio apparaten en alles is in lbs en kg waardoor het net anders is. Zal wel wennen zijn. En t stinkt er.

Via Wereldwijzer app

Verstrooien lijkt me wel mooi. Tis tenslotte een hoop stof en dat zo op de schootsteenmantel… Nou ja ieder zn ding. Je kunt het ook in een tattoo verwerker geloof ik.

Via Wereldwijzer app

Bij ons stinkt het ook wel haha. Wij hebben wel kleedkamers,douches,sauna en zonnebank en zelfs lockers.

Via Wereldwijzer app

Verstrooien weten we nog niet echt waar,me pa had niet echt een plekje waar hij veel kwam. De koker staat nu hier op de kast,tis niet echt stof maar meer een heel fijn kiezelstrand idee…grover dan stof. In een tattoo is heel kankerverwekkend heb ik gelezen

Via Wereldwijzer app

Own nee dan zou ik dat niet doen nee.
Jullie verzinnen vast wel iets waar iedereen blij mee is. Het is tenslotte allemaal
Nog erg vers.

Laatste dagje dan weekend.

Via Wereldwijzer app

****04/04 Beps
*[SIZE=3]28/06 Toos
01/08 Linda
[/SIZE]
**22/08 koliboli
****25/08 Vivaturkije
****10/09 Raak
****13/12 Trl
**29/12 MK & Bloem
10/01 Cyn
[SIZE=3]22/01 Roanna
[/SIZE]

Hey ladies. Ikke vrijdag voor de familie gekookt. Was best lastig om voor 8 pers. te koken. Wel leuk en lekker.

Via Wereldwijzer app