Marion, we verwachten je gauw ! Maak het ons wat makkelijker ! Is het nog geen bedtijd voor de kleine ? ![]()
die
500
halen ![]()
krijg de mijne helemaal niet aan de praat!!
sev…zo een turbo kan ik wel gebruiken…maar jij bent op mijn ervjaardag in turkije…9 aug
Haha Sev wat ben jij gemeen nooit geqcht van jou,het is nog 30 graden buiten
Is helaas geen slaper en al helemaal niet in de vakantie!!! Heb hem helaas beloofd dat hij vanavond mocht computeren ander zit hij er de hele dag aan. En tja…beloofd is beloofd. Wordt anders hoorndol van het gezeur.
ai ai ai nou, dan kom ik je gewoon ff halen met mn tapijtje voor mn laatste dagje met jou je verjaardag te vieren, wihieuuuww wat denk je daarvan ? Je moet toch ook richting Izmir niet ? Enneuh, heel het forum is ook uitgenodigd, maken we er een WW fuif van !
hoorndol…leuk woord.
in maastricht zeggen we…peerdsweeld:D
Ah mar, laat die kleine maar, is tenslotte vakantie voor iets ! EN idd beloofd is beloofd ! Heb ik zelf een hekel aan als mensen me wat beloven en het uiteindelijk niet doen ! Doe maar, ben er nog wel even hier.
jill, ik ? Gemeen ? nééééééééé
Filiz hoe jong wordt je?
lijkt mee een leuk idee sev, maar naar izmir ga ik pas de 24e…beetje te laat helaas
haha filiz, peerdsweerd wat een naam ! wij ook gewoon hoorndol als je het mooi wil zeggen oftewel: kriekonnozel !
ik wordt 19…
Tot straks meiden!!! Hoop dat er nog iemand is dan, over even is mijn man weer naar de zomerfeesten. Dus kan weer door tot in de late uurtjes!!
alvast een fijne verjaardag Filiz ! maar ik zie je op je verjaardag nog wel !
@Marion: kan toch nog niet slapen, nog 30°C in mn kamer, nog ff geduld oefenen mar ik vrees dat het niet méér zal afkoelen alhoewel er enorm veel wind is gekomen !
OOOOOO nog zo jong!!! Nu voel ik me helemaal een ouwe taart.
pffffffffffff niet goed he is er ook een bejaarden forum?
peerdsweeld=paardswild.
is altijd zo l88 op vakantie, wij met ons dialect. hollanders denken dat we duitsers zijn, en duitsers denken dat we niet goed tikken!!
je kan hele verhalen mee luisteren en de mensen weten niet dat he ze verstaat:D
Hier is het nog windstil het word een hete nacht.