EINDELIJK!!! en wij maar wachten effe 5 minuten zegt ze dan,nou volgens mij heb jij een turks horloge Sev
wie wat waar ? knappe ober ? Ok, kom ik zeker !!! ![]()
Ik rook niet, maar ah, waterpijp is ook ok ![]()
Haha begin me al aardig op zijn Turks aan te passen hé ?
Allemaal dankzij mn vriendje ! ![]()
Als je bekijkt hoeveel leden er online zijn en wij zitten maar te ratelen en die kijken mee en die denken,gossie die arme meiden maar goed dat er het turkije forum is want die hebben ocharme niets anders te doen.
Hoezo Sev kijkt die dan ook naar de obers?
hahaha
ach…we hebbe toch lol!!
dia…vind je maar stil!! laat die raki 2 min staan en vertel ns wat…![]()
bedoelde mss wel het aanpassen van tijd en niet dat hij naar obers kijkt ! moehahahahahahaha nou ja, als ik het terug lees van mezelf kan je het idd op twee manieren opvatten ![]()
Hey hallo zit ik nu hier nog alleen op het terrasje?
Meiden, is het toegestaan dat ik héél even een douche ga nemen van amper 5 minuutjes ? ;)![]()
o.k jullie zijn er weer,gelukkig ik dacht al laten ze me hier zitten.
tuurlijk niet…moet wel ff na de wc…excuse me
Nee
nog ffies en zitten we aan 400 !!!
De wind komt hier enorm hard opzetten, bij jou ook Jill in Hasselt ?
ff douchen, brb !
DE ober gaf me een knipoog:D:D:D
So is jouw avond weer goed he
Wij gaan eigenlijk elke avond bij hetzelfde restaurant eten,eten is heel lekker maar de bediening is echt top.
Een van die proppers spreekt goed nederlands,wij liggen elke avond in een deuk met hem die is zo grappig.
Het restaurant waar hij werkt is bijna op het einde van de boulevard aan de haven.
Dus iedereen die langs die restaurants loopt heeft alles al gehoord,zegt hij altijd I say nothing.
Iedereen lacht ermee en de meeste komen toch bij hem iets eten of drinken.
Wie wat welke ober ? ben niet meer mee zeker ?
Jullie moesten me getimed hebben ! Ben wss nog geen 5 minuten weggeweest!
zeker weten!!..maar meiden…ik ga jullie verlaten.
dink er nog lekker 1 zou ik zeggen!!
ik moet nog helemaal naar huis en morgen weer vroeg op ![]()
komen jullie thuis?
Waar ben je nu dan Filiz ?
Ik kan morgen niet, moet zeker gaan werken mss smorgens voor 10 u nog als jullie er ook zijn ! Moeten zeker over de helft geraken hé ?!