helemaal waar wat je zegt…nou ik heb echt genoeg gegeten…!!
nog een sigaretje dia…? altijd zo lekker na het eten
helemaal waar wat je zegt…nou ik heb echt genoeg gegeten…!!
nog een sigaretje dia…? altijd zo lekker na het eten
nee…thans ik zit vol…bovendien…als ik aan het eten ben, heb ik geen oog voor alle hunks die langslopen!!
Goed plan Filiz! Joehoe Jill ijsje? Hihi ik zag je wel loeren
haha…d8 jij dat het voor het ijs was…volgens mij was ze nog steeds dat kontje aan het bestuderen!!
Ow lekker nummer op de achtergrond: Afto to kalokairi - DJ Pantelis ft. Papailias!!
Ach ja ijsje waarom niet 6 of 7 kilo erbij op een kilootje kijken we niet.
lets swing…offe…komt dat raar over hier opt terras?
Dames ik heb 250 postings dus een feestje bouwen,raki?
Nee hoor laat je maar lekker gaan,wij horen er gewoon niet bij he dames?
Jaaa weer een nieuwe reden om een drankje te nemen! Kom maar op met die raki, kan het mij schelen!!
ben niet zo van de raki…maar zal wel ff n nummertje dansen…voor juw 250 postings;)
eseno mono…nu erop…heerlijk nummer ook…olé
Jaaa dat vind ik zo’n lekker nummer! Krijg er altijd de kriebels van
Als er iemand hier langskomt die geen lid is die denkt waar kom ik hier terecht?
veel te warm eigelijk om te danse,ik kom weer zitten…sex on the beach nog? ipv raki ![]()
volgens mij is sev verdwaalt…!! of ze heeft een tussen sto in kusadas gemaakt, bij haar vriend:)
haha ja jill!!
welkom vreemdeling!! je bent terecht gekomen op het gezelligste turkije forum ooit…!!
Dat zit er dik in!
Haha die snap dr idd niks van. Nou ja zolang wij het maar snappen ![]()
Denk 't ook dat Sev maar is doorgevlogen tot Kusadasi. Moet ze de volgende keer maar inhalen. Gaan vast nog vaak genoeg op stap saampjes
Jeej meiden, nu pas beses ik hoe erg we zijn als je zelf eens 5 minuten weg gaat en er opeens 10 blz bij zijn ! Gingen jullie niet stoppen bij 300 ? Voor CYn ? Ah, 400 kan ook geen kwaad ![]()
Hier ben ik !!! Ben ik te laat ?? Ik wil meeeeeeeeeeeeeeeee !!!
tuurlijk ben je niet te laat…check die ober…wat vind jij van hem? en wat wil je drinken?
sigaretje…of rook je niet?