@Sev… mooi zo is geregeld dan!!! Mijn vriend vond het ook helemaal geweldig om in September met mij midden op de weg, in de stromende regen te gaan staan zoenen… Ik was helemaal nat… Maar op zich wel grappig als ik daar weer aan terug denk! Het water stond tot mijn enkels… het was echt heel hard aan het regenen, en wij stonden daar midden op de straat een potje te bekken!
@Fransijn
Zijn jou ook niet vergeten hoor! Hoe gaat het nu met je schoonmoeder?
Nog even druk voor je, heeft 1 voordeel, de tijd vliegt voorbij. Je staat inmiddels al weer op de 3e plaats in het lijstje. Nog even en dan mag je weer even gaan genieten van een welverdiende vakantie.
* [COLOR=blue]Jac…7 juli… Turgutreis
*[/COLOR]
*MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer * Fransijn … 11 juli … Side Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico) Mustafa…20 juli… Alanya Marjogege…22 juli…Marmaris Rieneke…1 augustus…Istanbul Sevgilim…1 augustus…Kusadasi Cynthia…21 augustus…Gümbet Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi Filiz…24 augustus…Izmir Linda1980…15 september…Turgutreis Diamond…15 september…Turgutreis Marjogege…19 september…Marmaris Mierre11…19 September…Marmaris Hugo…30 september…Kiris/Kemer Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal) Diamond…18 oktober…Alanya MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs
**Sangria vind ik heerlijk!! Maar een Efes biertje mag ook hoor. Heb de hele dag zo’n dorst dat ik zelfs een glas raki zo wegklok **
**Ow heb ook wel zin in ayran, maar ja, hou het nu toch maar ff bij gewone karnemelk. **
**Enne morgen speelt Portugal weer en daar zit zo’n lekker ding in het elftal!! Hihi ga zeker kijken **
@Roana: Laat de sangria maar komen, turkije of niet, alles gaat erin bij dit mooie weertje, alhoewel het hier in ons klein landje (België) al flink geonweerd heeft, had ik dan net mn bikini aan… :bored:
@Jac: Nog 3 nachtjes slapen en jij mag gaaaaaaan !!!
@Dia: airco is idd welkom, alhoewel ze morgen toch onweer voorspellen niet ? Of bij jullie in Nederland nog niet ?
@Fransijn: wij vergeten je nooit ! Doe gerust, je zal alleen wat meer werk hebben om bij te lezen
@Bloem: geduld meid, geduld, mss als je wat langer wacht zal het ineens de moeite zijn ! Alleen kalmte kan je momenteel redden, nou ja… hehe sterkte meid, ik duim op een antwoord voor jou !
Ik heb zelf niet veel te melden, niets speciaals, gewoon vriendlief al gehoord voor vandaag, heb 2 nieuwe topjes gekocht voor Turkije en mn hondje is vandaag naar de hondenkapper mogen gaan en hij is zooooooo schattig !!! Is net terug een puppy ! :love:
@Sev
Je begint een echte shopaholic te worden…mag ik wel! Heb zelf gisteren geshopt op internet. Eindelijk mijn bikini maar eens besteld nu het zonnetje zo lekker schijnt.
Sangria? Biertje? Dorst, dorst en nog eens dorst. Ben meteen teut als ik nu alcohol durf te drinken. Vanavond als het wat af koelt een lekkere pina colada…mmmmmmmmmmmmmmmm.
Maar eerst weer even naar zus … even plonsen in het zwembad.
@Dia
Geloof dat we dezelfde smaak hebben, Ronaldo mag er idd wezen. Zou de trap af zagen als ik hem bij ons op de slaapkamer tegen het lijf zou lopen ;).
@Roanna
Heerlijk he, dat internetshoppen. Heb de laatste tijd niet echt tijd om te gaan shoppen…en aangezien ik zo nu en dan toch wel wat nieuws wil.
Vandaag teruggekomen uit Alanya,we hebben het super gehad en ja natuurlijk was het weer ook heel goed.
Het was inderdaad rustiger dan anders maar ik denk wel dat het toerisme de laatste week weer op gang aan het komen is.
De winkeliers zeggen wel dat het stukken minder is en dat ze de schade niet meer kunnen inhalen,jammer he want ze hebben het zo hard nodig.
In ons hotel waren 90% russen ,dit was voor het eerst en volgens de directie ook voor het laatst,iedereen ergerdezich aan deze mensen zelfs de directie zag in dat dit voor het hotel niet goed is maar omdat het zo rustig was hebben ze de russen toegelaten.
Ik kan dit begrijpen want ze willen het personeel ook niet op straat zetten dit zou voor vele een ramp zijn.
Maar wij hadden het super en ik kijk al uit naat september dan gaan we weer.
@Jill
WELKOM THUIS!!!
Fijn dat jullie het leuk hebben gehad. Thuis komen is minder erg nu het hier mooi weer is. Vooral als je al weer bijna terug mag .
Hoihoi
Ben ik weer, idd gister heeerlijk op de camping in het badje geplonst!!! Wat een zaligheid…
Teveel geschreven om allemaal op te reageren, wel ff bijgelezen!!
Eerst ff jullie updaten:
Ik ben maandag door 2 stoelen gezakt. Ik ga zitten en kraaaaaaak!!! Ik zak rechtstandig naar beneden!!! Toen had ik een ligstoel dus:laugh:!! Ik een koppie thee gemaakt en lekker gezeten, nog een koppie thee(gelukkig neergezet eerst) en KRAAAAAK stoel 2 op dezelfde manier!!!
Nu zijn we dus op tuinsetten jacht!! Net te vroeg want de uitverkoop is nog niet begonnen, dus we hopen het met de 2 stoelen uit te houden!!!
@Bloem: OHHHHH Spannend!!! Ja jij hebt een nare baan, stappen met lekkere dingen!!! BAH(hihi)
@Dia: JAAAAAA DIE MANNSCHAFT IST ZUHAUSE UND BLEIBT DAR!!! HIHIHI
@Rien: Gave foto(HAHAHA) maar ik doe het je niet na dus!!!
@Cyn: Nog ff en je mag weer!! Zit je 24 uur op zn lip, ook als hij pauze heeft!!! Je red het!!!
Jipieeeeeeeeeee eindelijk duitsland is eruit.
Het heeft effies geduurd. Heb gisteren effe tijd door gebracht met mijn neefjes. Was erg leuk.
Hier is het erg benauwd nu, dus zal vanaaf wel een onweersbui komen.
Kreeg gisteren smsjes van het hotel.
Als ik drop, stroopwafels en frikandelen meekan nemen, want de mensen uit het animatieteam hadden daar zin aan.
Dus vanmorgen al naar de supermarkt geweest.
Ik heb enkel geen frikandellen, want die zijn al dooi voordat ik amsterdam bereik.
Oke ze bevriezen wel weer, maar jemag geen vleeswaren meenemen he.
Dus ze moeten het maar met de turkse meatballs doen.
Ik overigens erg lekker vind.
@ Beppie: ik wil geen reclame maken, maar de tuinmeubelcentrum in Dronten heeft al opruiming.
Hey,
Wat een mooi moment gisterenavond, 1 minuut voor tijd: Duitsland ligt eruit!!! Ik heb staan dansen en schreeuwen, je wilt t niet weten haha…
Nou vanavond Frankrijk nog ff door naar de finale. Daar speelt mijn favoriete voetballer Zidane. Zou voor hem een prachtige afsluiting van z’n voetballoopbaan zijn toch? Ik moet wel werken vanavond, maar zet gewoon de tv aan hoor.
Hier begint het nu te onweren en te stortregenen.
Heb net alles binnengehaald uit de tuin. Zal wel ff lekker opfrissen allemaal. Hopenlijk wordt t in huis ook snel een beetje koeler.
Iedereen een fijne dag, maak er maar weer wat mooi van.
@Jac: ik zag het in de krant dus!! Als het hier snel gaat onweren ga ik straks mss ff!!! Maar we willen idd ff wachten want ik word niet vrolijk van die prijzen!! En we moeten ook nog ff uitzoeken wat we nu precies willen, kunststof of hout(dat onderhoud he, dat houd ons tegen bij hout!)
@Marion: Ja :laugh: hubbie zei ook al zoiets!! We hadden het er toevallig verleden week nog over dat deze set al meer dan 8 jaar is, en ik eigenlijk wel iets anders wil haha
Ohh die regen mag van mij, ga ik lekker buiten douchen:laugh: