@Beppie: geef eens een hint aan hubbie dat je nieuwe tuinmeubelen wil
@Dyranieldan: goeie reis !
Goeiemorgen ! Heb al gaan werken, mocht naar huis komen voor de hond uit te laten, te eten en om 13 u terug beginnen (als ze me niet vroeger opbellen). Kom ik vanavond weer terug ! Ga nu beginnen mn eten klaarmaken
@dia&marionā¦ik deel jullie mening over ronaldoā¦:whistle:
@Dyranieldanā¦goede reis en natuurlijk veekl plezier gewenstā¦!!
@jillā¦wekom thuis, fijn dat je het zo leuk hebt gehad!! ja die russen, volgens mij ergert iedereen zich daar aan. alhoewel, ik werkte vorig jaar samen met 5 russen in het animatie team, zij waren wel aardig
@bepā¦ja iddā¦goede reden voor een nieuwe tuinsetā¦!!
@marjanā¦ja hier vallen soms ook al een paar druppeltjesā¦
goede morgen allemaalā¦idd fijn dat duitsland eruit ligt, het is ze gegund zullen we maar zeggen!!
ik ga dadelijk eens beginnen met mijn kamer op ter uimenā¦jeetje die ziet uit!!
Ohhh kom maar op met die regen!!! Het is ZOOOOO benauwd!! Ik ben nu extra blij dat ik niet werk!! Mān voeten zijn een keer zo dik, en ik kan amper lopen door de strakke huid!! Ach komt ook weer goed vast!!!..
warm!! hihihi, bij jullie ook??
heb het over het algemeen wel naar mn zin, maar heb er nu echt helemaal de P**%& over in! wat een klere zooi zeg!! kreeg me net een uitbrander op de luchthaven van mn collegaā¦waar alle gasten bij stondenā¦dat de transferpraatje niet goed gingā¦ja weet ik veel, had nog nooit in een microfoon gepraatā¦trut! ze is mn collega, en ja zij zit hier al eeuwen, maar ze is niet mijn baas ofzo!! wie denkt ze wel niet dat ze isā¦gggrrr. tis ook veel te laat om nog naar het strand te gaanā¦wat een *%&#zooi!
ook nog steeds niks gehoord, op zich niet erg, kan toch enrgens heen, ik zit hier nog wel eventjes, maar wil wel graag weten of het adres nu wel klopt!! grrrr
@jill, welkom terug @diamond, je moest wel mooi 119 minuten wachten, maar dan heb je ook wat @beppie, veel succes met tuinmeubel-jacht, je moet wel lekker in de tuin kunnen relaxen he?
@ de rest, ff globaal gescand, dus niet te veel gelezenā¦zij die weggaan veel plezier en anderenā¦geniet van de NL zomer
Mijn zus is ook in de feeststemming omdat Duitsland heeft verloren gisteren. Hebben zo met haar moeten lachen gisteren. Ze is in staat om een italiaanse vlag te gaan kopen en op te hangen. Waarom? Kwam het weekend een duitse auto langs haar huis toen ze buiten stond. Hele auto versiert met vlaggen, ramen open en de voetbalmuziek keihard. Zus had de vlag uit hangen omdat de kids vakantie hadden gekregen. Een gezwaai en gejoel vanuit de auto omdat NL eruit lag en Duitsland dus nog mee deed. Nu wil ze dus heel graag de italiaanse vlag buiten hangen en hoopt dat die auto weer voorbij komt. Kans is groot omdat veel Duitsers die in NL werken een eindje verderop de snelweg afkomen op weg naar hun werk.
Heey meiden!!! Cyn is er ook weer ff, en die is ontzettend vrolijk!! Om 3 redenen;
1= Duitsland is eruit! Wat heb ik gelachen zeg in mijn bed!!!
2= Ik moest zo lachen van beps der stoelenavontuur!!!
3= Ik loop al een hele tijd tegen mijn ouders te zeuren of de pc naar mijn kamer mag, zodat ik ook sāavonds wat later nog online kan komen. Heel gezeur over dat de kabel dan opnieuw getrokken moet worden⦠Maar⦠ze gaan nu gewoon een laptop voor me kopen!! Dus mijn vader en ik zijn vanmorgen de stad even ingegaan, en heb wel 2 mooie gezien. 1 van ā¬699.- en 1 van ā¬1125.-. Die van 1125 zit ook een ingebouwde webcam in enzo⦠Maar vind die van 699 eigenlijk een mooiere prijs. Alleen de merken zeggen me niet zoveel, dus ik hoop dat iemand van jullie deze merken kent; Acer & Asusā¦
Hoop dat het ff flink gaat regenen want ik slaap nu al 4 of 5 nachten echt heel slecht!!!
Sonja B. gaat ook nog steeds goed, ben nu bijna 5 kilo kwijt (gewogen van het zwaarste moment tot vanmorgen)
@Cyn: nou lekker dan, lig ikke daar een beetje op de grond, ga jij staan te lachen!!! Nee daar heb ik wat aan!! Je moet me oppakken en troosten muppet!! Maar ik heb geen pijntjes hoor!!
Over de laptop spreek ik je wel vast(hihi)
Hier nog steeds geen regen, wel bewolking.
Hout zou ik ook niet gauw nemen, zie me iedere jaar alles in de was zetten.
Nee mij niet gezien. Wij hebben aluminium en ondanks dat het afgeprijsd was hebben we nog zitten onderhandelen.
Dat zit er nu eenmaal in he. Maar goed we kregen er kussen en een parasol bij. Dus we hadden echt een compleet zetje.
hahahaha.
@ Cyn: wow 5 kilo eraf super man.
En Acer ken ik wel.
Die gebruiken wij ook op het werk. Ik vind het goed spul, maar ja iedereen heeft zijn eigen merk die hij/zij fijn vind.
@ Jill: welkom thuis!!! En al heimwee.
Ik wel en ik moet nog gaan vooral omdat ik van iedereen al smsjes krijg die er al zijn en mailtjes van mensen die daar werken.
Vragen hoelaat ik aankom enz.
Maar goed nog 2 daagjes gelukkig.
En dan eindelijk weer naar turkije!!! Ik kan niet wachten. jipieeeeeeeeeeee!!!
Ik moet je zeggen daar heb ik na helemaal geen last van he.
Slapen kan ik in die hitte maar moet wel op een bed liggen.
hihihihi.
Komt denk ik ook dat ik in de zorg werk en ook nachtdiensten moet draaien.
Dus dan lig ik pas tegen een uur of 8 pas in bed en wordt tegen 5 uur wakker.
Dus ik slaap door de hitte heen.
Ik heb geen airco of ventilator op mijn kamer staan.
En zal ik nog een bed geheimpje vertellen.
Ik slaap ook gewoon in een pyjamabroek.
Hahahaha.
Ik āslaapā in mijn boxershort met de ventilator op de hoogste stand!! En nog kan ik niet slapen⦠Komt ook doordat ik op zolder slaap, en heb vanaf 1 uur smiddags de zon in mijn kamer, en heb ook nog eens een plat dak!! Dus elke avond is het rond de 35 graden in mijn kamer!!! VRESELIJK kan ik je zeggen!
hmmm ja nee ik slaap niet op zolder, maar ik heb de hele dag de zon op mijn raam en ik slaap onder een schuin dak.
Misschien is dat het.
Ja ik weet het ook niet.
En heb je je regendansje al gedaan???