Turkish Tea Time deel 3

@bloem: nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je vader

@diamond:Naar het strand heerlijk!

@marion: wou dat in mijn familie ook een zwembad had

Weltrusten allemaal

@bep…wat lekker van die jaccuzie…!! dat wil ik ook wel in de tuin!!

@jac…ook voor jou vakantie…:Dlkkr…geniet ervan!!

@dia…idd heerlijk weer!! hoe was het bij het strand?

@rieneke…klinkt ruig dat wakeboarden…veel plezier!!

@marion…hmmmm, lekker chinees…klinkt als een leuke dag wat he gehad hebt:D

mijn weekendje was ook super leuk!! 2 dagen in de zon gelegen dus lekker gekleurd:D leuk hoteletje wat we hadden…heerlijk gegeten 's avonds en goed kunnen strappen…wel ontzettend moe nu, maar dat kan ik morgen vroeg bijslapen…
gister avond na het eten zo een 3 persoons skelter gehuurd…haha echt zo gelachen, je had daar allemaal van die bergjes naar de grote straat, wij die iedere keer agscheuren:D zo kinderachtig eigeliujk, maar ook zo lachen!!

@sev…dat vuurwerk was 10 min bij ons vandaan, wilde ook gaan kijken, maar bij nader inzien toch maar niet gedaan…waarvoor was het vuurwerk eigelijk?

nou, het bijlezen viel mee…thanks meiden;)

liefs

@Filiz: Ik denk niet dat het dat vuurwerk was, ik woon op een 45 minuutjes van de Haan… Ons vuurwerk was voor de jaarlijkse braderie. Ooit is dat plein toen geopend geweest en de verbroedering van ons met de Duitsers en de Fransen… Nou ja, zoiets, er is een héél kleine kermis voor de kindjes, winkels beginnen met de solden enz… En s’avonds de zaterdag is er een dansspektakel van lokale groepen die ook wereldwijd prijzen binnen hebben, en daarna als het helemaal donker is vuurwerk !

@Filiz
Klinkt goed je weekend! Die skelters lijken me echt leuk!!! Lekker ff rondscheuren en je uitleven. Weer even ‘kind’ zijn is niets mis mee. Gaat er tenslotte om dat je lol hebt.

whhhhaaaahhhhaaa…
hoe gek kan het lopen, voelde me echt rot dat ik er neit bij was op de 50evan mn pa, en nu lees ik al jullie reactie´s en ben ik weer helemaal blij!! maar das niet de reden dat ik nu op internet zit.!!! kreeg een sms vanuit turgutreis…dat ie heel graag contact met me wilde en ik heb zn emailadres!! en nu dus al een emailgestuurd. tis al 12 uur in turkije, dus gat morgen meteen kijken!!! wwhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaa
stond niet veel in de sms, maar wel dat ie heel graag in contact met mij wilde komen, loop hier echt met een grijns van oor tot oor rond!! wwwwwwhhhhhhhhaaaaaaaaaaahhhhaaa

nou…ben weer helemaal in mineur…
ikke meteen een email gestuurd…
toegevoegd aan msn, maar nee, tis een of andere duitse turk, heet toevallig hetzelfde, maar kent mij niet, is niet in bodrum geweest…boehoe!! kan wel janken, heb toos meteen weer een sms gestuurd, maar ja…

@Bloemmie: Arme jij!!! Maar volhouden hoor, dan vind je hem vanzelf!!! En voor de paps: Beetje laat maar GEFELICITEERD!!!

@Rieneke:Mega-toffe dag vandaag!!!

@Marion: Ja leuk he zo’n zwembad. Mijn paps en mams hebben een kleintje op de camping, maar als ze die vullen(geen verwarmt water erin!) dan is het ook zooo fris dat er NET geen ijsklontjes meer in drijven:laugh:

Hubbie hoefde niet naar Limburg, dus moest nu ineens overdag werken!! Hij heeft gewoon bij mij geslapen en is vanavond gewoon thuis!!
Die jacuzi, MEIDEN ZALIG!!! Is dat het zo mega-duur is anders wilde ik hem ook!! Wat luxe!!!
:wave:

**@Rien: heel veel plezier vandaag met wakeboarden! **

@Marion: als het zulk lekker weer blijft dan warmt het water lekker op, kun je er binnenkort toch nog in. Heb ook alweer helemaal zin om te gaan zwemmen!

@Linda: ja heerlijk zo’n dagje strand. Maar straks lig je lekker een hele week in Turgutreis aan het strand joh!

@Filiz: klinkt leuk jullie weekend! En heerlijk toch om soms ff kinderachtig te doen, je moet mij soms ook niet zien haha. Hoeft niet altijd zo serieus te zijn.

**@Bloem: oh wat jammer dat het een ander was! Hopenlijk kom je toch snel met de goede in contact! **

@Beps: ja zonde dat die dingen zo duur zijn. Mocht je er ooit één nemen dan kom ik ook jacuzzi’en hoor :slight_smile:

Nou ga weer lekker met een tijdschrift en een kop koffie het zonnetje in!!

Wat een lekker weer he.
Echt genieten. Nou mijn vriendinnen zijn aangekomen in aegeandream en ik wil ook. KAn helaas niet meer wachten. Maar goed nog heel effies dan.
Iedereen die naar het strand gaat lekker genieten.

@ BLoem: wat jammer zeg, maar misschien kan ik je helpen???

Groet jac

Zo heerlijk hoor, buiten in de tuin, met de DS lekker spellen enzo. Eerst ff lekker met de buurvrouw een bakkie gedaan, kom ik ook nooit aan toe, dus dat is helemaal goed.

Vanavond eens lekker met hubbie een BBQ-tje doen, lekker met lekkere dingetjes en een flesje bubbels ofzo(spa rood doet het ook goed qua bubbels haha) en afwachten of hij idd morgen een vrije dag heeft. Als dat zo is denk ik eens lekker naar moeders en vaders op de camping te gaan, met hun verfrissende badje(hihihi)

Later weer

heerlijk weertje weer:D

heb al een uurtje gerend met 2 vriendinnen, en ga nu bij 1 van hen in het badje…haha niet zo lkkr als een jacuzzi natuurlijk, maar met dit weer ook heerlijk;)

tot later…

whhhaaaa!!
zit hier met bonzend hart achter de pc…!!
gaat echt als een jojo bij mij…
heb toos met sms bestookt, zij heeft nog een keer contact opgenomen met de hostess, die heeft nog een keer op de fax gekeken, en weer naar Toos gefaxt…er was een _ weggevallen!!!
oh, schaam me dood dat zo veel mensen ermee bezig moeten zijn, maar nu moet ik het goeie hebben!!!
stond ik al om 09.30 bij het internetcafe, was ie nog niet open!!! en nu kom ik te laat op m werk!! hahahaa
maar heb nu dan toch echt het juiste!!!
en nu maar wachten op antwoord, ik check vanaaf nog wel, anders word ik echt gek heel de dag!!

WWWWWWWWWWWWWWHHHHHHHHHAAAAAAAAAHHHHAAAAAAAAA

ohh…bloempie!! hoop dat je nu de goede hebt…!! het is je zo gegund, zal vandaag voor je duime dat je straks een leuk mailtje terug hebt!!

@bloem zal vandaag voor je duimen dat je nu wel de goeie hebt

@ Bloem: ik duim mee!!!

groet

DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIM

Meer kan ik niet voor je doen love!!! Laat ff horen hihi

AAHHHHhhhh wat cool Bloem! Ik duim met je mee dat je nu wel de goeie hebt! Ben benieuwd naar zijn reactie! :smiley:

@ Filiz: Heerlijk toch, lekker kinderachtig doen soms! Ik ben daar ook HEEEEEEL erg goed in! :stuck_out_tongue:

@ Iedereen: veel plezier in het water of met de andere dingen die je vandaag gaat doen!

Ik ga zo shoppen voor een surfbroekje en dan van 16.00-18.00u wakeboarden :smiley: WHIHIEEEEEEE! Zin in! Daarna eten bij een vriendin en vanavond nog uit geloof ik…even kijken wie mee gaan!

Liefs

@Bloem: leuk dat je nu het juiste hebt ! Succes meid !

@Rien: Véél plezier met wakeboarden en het vinden van een surfbroekje !

Ben benieuwd hoe het wakeboarden zal gaan! Is wel een stuk moeilijker dan waterskieen…
Ik heb hier trouwens nog een foto van waterskieen, toen ik et voor het eerst deed, ik sta er wel een beetje belabberd op met mn ogen dicht…

http://www.mijnalbum.nl/Foto=BHCSCXNX

PS die keer was de eerste keer dat ik een flink eind bleef staan :smiley: Hihi