Turkish Tea Time deel 3

VEEL PLEZIER FILIZ!!!

Net effe snel bijlezen. er is wel veel gepost de laatste dagen. Komende dagen weining online, hoop snel weer wat te kunnen posten. Zal dan ook zoveel mogelijk op iedereen reageren.

@filiz: veel plezier

@diamond: lang niet gesproken. alles goed?

*:greece: Von…2 juli…Kreta :greece: *

*Jac…7 juli… Turgutreis *
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Fransijn … 11 juli … Side
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Mustafa…20 juli… Alanya

Marjogege…22 juli…Marmaris
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Filiz…24 augustus…Izmir
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Mierre11…19 September…Marmaris
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs
**

@Filiz: veel plezier aan de Belgische kust!

@Von: leuk dat Kreta toch gewoon doorgaat! Veel plezier! Ben je daar al 's eerder geweest?

@Linda: idd al even geleden. Hier alles ok, bij jou ook?

Ga nu lekker naar buiten het zonnetje in! Lekker muziekje erbij, ogen dicht en ik waan me zo in Turkije!!

@Von

**:wink: WERK ZE OP KRETA :wink: **
**VEEL PLEZIER **
:greece: GENIET ER VAN :greece:

@filiz: hoop dat je het leuk heb gehad.

@iedereen is zeker aan het genieten van de zon, nou ga ik ook zo doen.

iedereen een fijne avond!!!
groet jac

Zo meiden ff een klein berichtje
Gister was zaaalig, te kort maar echt fantastisch!!! Heerlijk ontspannen zalige behandelingen ed!!

Vandaag weer een lekker rustdagje, vanavond gaat hubbie 2 dagen weg, ach die kom ik ook wel door, en zeker met dit weer.
Mss straks met een vriendin naar het strandje hier, niet groot, maar heerlijk ontspannen ed!

Von, als je dit nog leest: VEEL PLEZIER EN GENIET ERVAN, ZIJN DE SNOEPREISJES!!!

Laterzz
:wave:

Goeiemorgen !!

@Von: Heb ik wat gemist ? Véél plezier op Kreta ! Maareuuh, niet weggaan zonder vervolg verhaal hé ?!

@Beps: leuk dat je zo een toffe dag gehad hebt ! En die twee dagen kunnen wij je wel bezig houden hoor als hubbie weg is :wink:

@Dia: Kleurtje bij ?

Nou, ik ben al wat meer uitgeslapen. Gisteren was er wat te doen hier in het dorp met als afsluiter van de avond: VUURWERK ! Ben ik naartoe gegaan. Vanmiddag Bradderie, mss nog eens gaan kijken.
EN: ik heb een megatoffe handtas gekocht in solden. Had ze al lang gezien maar vond ze te duur om toen te kopen. Heb ze nu gekregen voor -50% wihiieuuwww, kon ik toch niet laten liggen hé ?

@Sev
Geluk zeg, de tas voor de helft van de prijs!!!

@Beppie
Je bent goed bezig meid ;), veel plezier aan het water vanmiddag!

Iedereen trouwens een fijne dag, kan niet meer stuk met dit weer!!!
Gaan vanmiddag naar mijn zus. Ze hebben een zwembad aangelegd in de tuin. Gisterenmorgen zijn ze begonnen met vullen en vanmiddag is het vol :banana:.
Hubbie gaat mijn zwager helpen met de laatste klusjes en de vrouwtjes en kids gaan genieten. De dames nog even buiten het zwembad denk ik, zal nog te koud zijn. Maar de kids zullen wel zwemmen denk ik, die hebben meer lef dan wij.

@Mar: Ja hé ? Ben er echt trots op ! Heb zojuist er een bloemetje van Child Focus op gespeld. Delen ze ieder jaar uit hier en vond het wel leuk vooral met die kindjes nu…

@Iedereen : Iedereen in de zon ?

@Sev: Ja, gewoon in de tuin!!
Hubbie slaapt nog, dus ik dacht ik blijf lekker thuis, heb nieuw spelletje voor de DS, dus lekker in het zonnetje(of de schaduw, vind ik nog lekkerder hihi)
Nu ff kopje bouillon, en dan hubbie wakker maken

Straks komt een vriendin me halen, haar ouders hebben een Yacuze in de tuin, zo’n heeeele grote, en wij gaan genieten hihihihi
Laterzz

ooo Beps een jaccuzi ! Mag ik mee ? De buren hiernaast hebben een groot zwembad ! Wil ik ook wel eens ff in ! Maar nu maar ff gaan wandelen met de hond mee !

*:turkey: Jac…7 juli… Turgutreis:TURKEY: *
*:turkey: MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer:TURKEY: *

Fransijn … 11 juli … Side
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Mustafa…20 juli… Alanya
Marjogege…22 juli…Marmaris
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Filiz…24 augustus…Izmir
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Mierre11…19 September…Marmaris
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs

Hey allemaal eindelijk ik heb vakantie!!!
Sorry moest er even uit.
Nou ik ben klaar met werken dus ik ga even genieten van de zon.
Iedereen een fijne avond
Groet jac

@Sev: Ik vind het ook zoooo luxe!!! Het is van haar ouders hoor!!! Maar toch, lekker ontspannen. EN…Als ik dan thuis kom is hubbie er gewoon!!! De machine waarop hij werkt is stuk, 2de is er niet, dus morgen moeten ze repareren en is hij lekker thuis deze week!!!

@Jac: Geniet maar lekker, iedereen heeft dat verdient en nog ff en dan ga je ook nog lekker weg!!! De tickets al???

jac je hebt nu al vakantie, maar gaat pas over 5 dagen naar turkije…uhm…??? kon je geen eerdere vlucht krijgen?? hahahahaaaa

mn pappie is vandaag 50 geworden, voel me wel rot dat ik er niet ben en geen kado heb. kunnen jullie misschien een berichtje achterlaten op mn log, om hem te feliciteren?? hahahahaa
http://www.bloemdiscoverslife.web-log.nl

thanks!!

@Bloem
Natuurlijk luisteren we direct naar je en heb een felicitatie geplaatst :wink: .

@ Bloem: ik zou ook eerder vertrekken, maar mijn vlucht is geannuleerd omdat er te weinig aanmeldingen waren voor die vlucht helaas.
Maar goed nu kan ik nog effe genieten van dit weer.

@ Beppie: jaaaaaaaa ik heb mijn tickets al. Heerlijk gewoon.

Groet jac

**Wat een weertje ineens in Nederland! Lekker! Zijn vanochtend al vroeg vertrokken naar het strand, echt super zo’n dag. Ook weer een beetje bijgekleurd dus ideaal. Daarna nog een lekker milkshake gehaald bij de Mac :rolleyes: **
Morgen nog een dag vrij, dinsdag en woensdag werken en woensdagavond lekker de hele avond op het terras zitten met een vriendin. Heerlijk mensen kijken!!

@Beps: kon ook haast niet anders dan dat het heerlijk was zo’n beautydagje! En vandaag weer lekker in de jacuzzi, lekker hoor!!

@Sev: leuk is dat he, dat je iets zo graag wilt hebben en het dan ineens tegenkomt in de uitverkoop. Ben je er nog blijer mee!!

**@Marion: lekker genoten in het zwembad? Je zult wel vaak bij je zus te vinden zijn nu :smiley: **

**@Jac: je staat bovenaan, heerlijk! **

Zo nu weer lekker naar buiten met een boel te drinken, heb echt zo’n dorst!!

En ik ben ook terug van het meer! Ohw heerlijk!! Heb lekker liggen zonnen en zwemmen en tijdens het zonnen, wanneer ik mn ogen sloot, waande ik me weer even in Turkije :smiley: Zooo lekker dit weer!
Morgen wakeboarden met dit weer, ahhhhh lekker!!! Morgenochtend nog even een surfbroekje kopen, mn bikini overleeft denk ik de start van de wakeboard niet eens… en wil toch niet zo’n enorme flater slaan daar… en et zal wel druk zijn met dit weer! :smiley:

@ Iedereen: Veel plezier met het genieten van dit heerlijke weer!

Liefs Rieneke

@Dia
Lekker genoten aan de rand van het zwembad :embarrese . Is nog zoooooooo koud. Alleen de kids en mijn broer hadden gezwommen, dat waren de bikkels vandaag. Was wel gezellig, mijn hele familie was er. Heb lekker chinees gehaald voor ons allen. En natuurlijk lekker zitten teuten met mijn kleine neefje. Zie hem niet zo vaak dus moet van hem genieten als hij er is.
Zal idd vaak bij mijn zus zijn nu, morgen ga ik weer met de kleine. Ze zegt altijd dat ik te weinig kom. Over even vraagt ze me aub even weg te blijven :laugh:!