Turkish Tea Time deel 3

@Von, ik heb mijn sepr nog niet eens!!! Dus ik moet ze echt allemaal nog leren! Nou is het grote voordeel dat bij ons in alle gidsen gewoon bestemmingscodes staan, en dat mijn lieve systeem gewoon de prijzen even uitrekend!

@Filiz: graag gedaan hoor :wink:

x

marion, ik denk dat je je vergist…die tekst is van linda…
ik vind hem ook heel mooi hoor!! en denk ook dat zo iets je een goed gevoel geeft…

Zag het ook net ja!!! Linda…was voor jou bedoeld dus!!!
Krijg je als je alles tegelijk wil doen, en bedrijfsprogramma bijwerken en WW volgen.

:D:D Kreeg net een smsje van mijn vriendje… dat hij online wil komen omdat hij me mist, en wil zien!!! Maar ik heb hier geen webcam. Dus dat had ik hem uitgelegd… Krijg ik weer terug: Ok baby, when you are at home, send me sms ok… Then i come online!! zucht ga hem vanavond dus weer spreken!!!

x

HALLO!!!

Ben weer ff hier en kijk jullie post!! Jullie gedragen je keurig hoor, ik kan het bijhouden!!! Zo ff stofzuigen(of niet doet hubbie het morgen maar!) en dan de tuin in denk ik zo!! Heerlijk! Ben al een btje aan het ontspannen en voorbereiden op morgen!!

@Von! Grappig he, zo Cyn aan de lijn krijgen en het niet weten!! Ik heb al een maand met haar gechat voor ik haar de eerste keer zag en sprak, was ook zo appart!! Hihi

@Marion: Bedrijfsprogramma, oh ja, laatste werkdag, vast een fijne vakantie dus!!

@Cyn: Doe Yas de groetjes , en geniet schat

Allemaal tot later:laugh:
:wave:

@Beppie
Ben thuis hoor! Heb al vakantie!!!
Moet de lam- en afvoergegevens van de dieren in de computer in voeren, door die nieuwe oornummers heb ik een gigantische achterstand. Maar kon niet eerder omdat ons automatiseringsbedrijf ook gegevens aan moest passen.
Ben net in de maand mei begonnen en er hebben er honderden gelamd intussen. Dus ben nog wel ff bezig. Is zo opletten dus werk een poosje…dan de zon in…en weer een poosje aan de computer.

@Marion:HAHAHA ja inhalen is nooit leuk, doe ik eigenlijk nu ook. De was en het huis!! Zo daarna alleen ff bijhouden dan gaat het goed, hopelijk ook weer als ik weer aan het werk ben(Nu nog maar ff niet aan denken)
ZON here I come!
:wave:

test

**1 2 :wink: **

3 4 :smiley:

Doet ie het Von :stuck_out_tongue: ?

jaja zo krijgen we Tea Time wel volgeluld he…

nee, heb weer problemen met instellingen en kan alleen via een omweg die 10 minuten duurt , posten. Ahhhhhhhhhhhhh,
voorlopig geen Verhalenpost dus hahaha:dead:

jmmr…!!

Hééééj, ben ik ook weer terug van het werk, morgen nog 1 dag en dan eindelijk verdiend weekend! Ben gewoon kapot door die warmte en dan nog al die haardrogers die het beslist niet afkoelen…En heb barstende koppijn.
Dus meiden, ik kom mss later deze avond wel terug, ga eerst wat proberen slapen als ik kan…:sad:

@Sev, doe jij ook ff rustig aan? Dat we straks niet nog meer mensen hier krijgen die er helemaal doorheen zitten!!! Want dan worden we helemaal verdrietig!!

x

@Cyn: bedankt, maar laat ik niet gebeuren, alhoewel ik soms wel eens zin heb om eens goed te huilen als ik de lijsten met afspraken zie op het werk ! Is bijna niet haalbaar ! Iederéén wil nog komen voor de vakantie en dan ben ik bang dat ik net als andere jaren mn klop krijg op reis… IS al ieder jaar zo dat ik ziek ben gewoon van stil te vallen, ineens niets meer te doen…nou, me gewoon niet opjagen :s

Poeh, dat is echt balen zeg!!! Nou doe maar rustig aan, hoop dat je intussen al slaapt!

Nog 1 uur mensen! Dan heb ik weekend!!!

x

Lekker hoor weekend, maar ik moet nog 2 dagen, maar mag niet klagen, want daarna ga ik op vakantie!!!.
Los ik Toos af in aegean dream!!! Kan niet wachten, moet enkel nog wat shirtjes hebben. hihihi heb ik nog niet genoeg;) grapje.
Maar goed voor iedereen een waanzinnig lekker weekend toegewenst en veel zonplezier, ik ga na half 4 in de zon.
Nou hopelijk doet de test het en wanneer gaan jullie stappen.
Ja ik ga niet mee, maar jullie wel weer een avondje vliegen toch???

Groetjes jac

aaah… jac ik ben zo jaloers!!! Ik wil ook weer richting bodrum!!! Nou ja mocht ik je niet meer spreken… Heeel veeeel plezier! Geniet ook maar een beetje voor mij als je wil!!

x

ik ook ik ook ik ook ik wil ook naar Turkije.
hoor hier alleen maar turks. zie alleen maar knappe turken rondlopen.
hoor alleen maar turkse muziek. … eet turks tussen de middag.
Nu alleen nog in dat vliegtuig zitten met de neus de juiste kant op .
pffffffffffffffffffffffffffffffff. Nou ja ,eerst maar es richting Kreta. heb ik ook veel zin in, al is het voor werk en voor maar een paar dagen. even er tussenuit is zowieso lekker.

Nog 3 kwartier en dan lekker het weekend in .

@ Cyn prettig weekend alvast !!

@ Jac: alvast heeeeeeeeeeeeeeel veel plezier !!! Genietse

@Sev: hoop dat je lekker slaapt nu . wat is er aan de hand heb ik wat gemist ???