@Dia
Wat een geharrewar met die verzekering. Dan wel…dan geen geld terug. Erg vervelend!!!
@Von
We hebben ff een goed gesprek gehad met Cor en Don! Eerst het vervolg op je verhaal en dan komt het vliegtuig .
En nu serieus, hoop dat ze het geregeld krijgen, zou jammer zijn van je reisje!
@Bloem
Probeer er het beste van te maken, veel ervaring op doen daar, misschien kan je het volgend seizoen dan voor Jiba naar Bodrum.
@Fransijn
Leuk om verwend te worden door ouders en leerlingen!!!
@Beppie
Veel plezier onder de koffie en laat je lekker verwennen morgen!!!
Hey,
Ja Bloem, ik weet wat je bedoeld. Een jaar of wat geleden moest ik een keer naar GC omdat mijn moeder daar in het ziekenhuis lag. Mijn ouders waren dus helemaal gek van GC en waren daar al een keer of 20 geweest. Ik vond het dus echt vreselijk daar. Had er helemaal niks mee…! Zo zie je maar hoe smaken kunnen verschillen en das eigenlijk maar goed ook. Mijn zoon van bijna 21 gaat over 2 weken voor vakantie naar GC. Voor de 2e keer. Hij vind t daar dus wel helemaal geweldig. Hij was vorig jaar in Turkije, heeft t best naar zijn zin gehad, maar hij mist het Turkije gevoel zeg maar.
Nou Bloem, jou kennende ga je wel doorzetten. Ik hoop dat het je allemaal gaat lukken daar. Succes meid!
Lekker vrij en prachtig weer. Straks stappen we op de fiets en gaan richting strand. Om 5 uur vanavond voetbal kijken. Spannende wedstrijd Duitsland tegen Argentinie. Ik hoop zo dat Duitsland verliest.
Dan nog een dubbele verjaardag vanavond, morgen een vroege dienst, daarna weer 2 verjaardagen, zondag weer een vroege dienst en 's middags vistite. Mijn weekend is al behoorlijk opgevuld dus. Ik vermaak me wel haha.
Ik ben er ook weer ff!!! Ga zo wel eerst ff een koppie thee doen, en dan pas aan het werk
@Von: Kan het zijn dat ik jou woensdag heb gesproken door de telefoon… Ik vroeg om beschikbaarheid en prijzen voor Orange County. Kreeg namelijk een stagiaire met jouw voornaam. (weet niet of jij met stagiaire opneem trouwens) Ik wilde je een berichtje sturen maar je inbox zit vol!!!
Lekker weer vandaag zeg! Mijn geweldig lieve vriendje heeft eindelijk weer beltegoed dus ontvang weer de hele dag smsjes! Hij heeft lekker vrij vandaag en nu hoop ik stiekem dat hij even online komt. Dan heb ik wel geen webcam maar dat is het ergste niet!!!
Zoo de eerste klusjes in huis gedaan, ff alles goed,dan kan ik het de komende weken bijhouden en is het minder zwaar. Vandaag toch nog in het ritme van het werken dus!!
Iedereen een fijn weekend, ik ga het zeker hebben!!!
*Jac…7 juli… Turgutreis
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Fransijn … 11 juli … Side
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Mustafa…20 juli… Alanya
*Marjogege…22 juli…Marmaris
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi Filiz…24 augustus…Izmir
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Mierre11…19 September…Marmaris
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs
** ja, ik sta er tussen :laugh: 24 aug, vertrek ik naar izmir!! moet straks nog ff tellen hoeveel dagen het zijn!!
** gister mn vriend meteen gebeld, helemaal blij:yes: en hij had zn verjaardag pakketje ook al gekregen, ruim een week te vroeg, maar daat was hij ook erg blij mee!!
**
*@bloem…kan me voorstellen dat je heimwee hebt naar bodrum!! maar de rest wat je verteld, klinkt wel leuk:wink: *
** @sev…ja ben ook al een paar keer in de haan geweest. vind het er ook erg leuk!! plannen zijn alleen gewijzigd, ik ga dit weekend naar oostende…morgen vroeg vertrekken we al…heb dr zin in!!
** @fransijn…idd heerlijk weer…geniet jij ook!! vandaag de laaste dag met de kids…?
** @marjan…klinkt druk…iig een fijne dag!!
** @cyn…sms er op los meid:wink: altijd leuk om smsjes van je vriend te krijgen
** sorry voor diegene waar ik niet op gereageerd heb, is hier af en toe echt niet bij te houden.
** gister in de stad ook nog schoenen gekocht, voor de rest niet echt iets gezien:no: .
** nu nog even naar school voor foto’s te laten maken voor op het nieuwe schoolpasje.
** tot straks…xx
** filiz
Gisteren afscheid van mijn stage. Ik heb zo’n onwijs mooi afscheid gehad. Ik heb bloemen gekregen van de cliënt die ik begeleid heb het afgelopen jaar. Ook heb ik een kaart gekregen van een woonhuis, een kaart en de bewoners van het woonhuis wat ik begeleid heb zijn met mij gaan uiteten. Gisteravond zijn de collega’s voor mijn afscheid (en van een collega) met me op het terras gaan zitten. het was super gezellig. Ik had voor hun een kaart gemaakt met 2 a4 tekst. Voor iedereen had ik opgeschreven hoe ik hem/haar ervaren het het afgelopen jaar. Ze vonden het allemaal erg mooi.
Van mijn collega’s heb ik een heel mooi kistje gekregen, geverfd in mijn kleuren… waaronder lime groen!
Ze hebben het het reflectiekistje van Linda Wilbers genoemd.
Iedere collega heeft een mooie tekst/gedicht/cadeau voor me gemaakt.
van de collega waarmee ik avonddienst heb gehad heb ik een super mooie steen gekregen met het volgende gedichtje erbij:
Soms ligt er een steen op je pad
Je vind hem mooi
En legt hem in een kistje
Rond en glad is niemand
Het polijsten komt met de jaren
Jouw kern is mooi
Je bent open en betrouwbaar
Je kan heel scherp
uit de hoek komen.
Je hebt alles snel door. Op alle niveau’s
Kleurrijk, vooral groen
Je bent niet bang om voor je mening uit te komen
Je kan bewoners hard ‘op hun donder’ geven met zachte hand en humor
Ik vind het schitterend om te zien hoe jij met … een band hebt opgebouwd, maar ook met ons clubje.
We hebben aardig wat avonden samen doorgebracht met fusillie tri colore, lasagna en chocolademousse. nu blijf ik achter met … en zijn rijstepap!
Ik heb voor jouw een steen uit mijn kistje gehaald
Deze lag eens op mijn pad
En deed me nu aan jouw denken…
Tot ziens, collega in spe
Ik vond dit zo’n super mooie tekst
Mijn vriend is ook nog gekomen en heeft kennis gemaakt met mijn collega’s van afgelopen jaar.
Toen ik moest gaan had ik het emotioneel erg moeilijk maar gelukkig heeft mijn vriend me goed opgevangen.
Ik heb het er zo fijn gehad en nu mis ik het al heel erg.
Volgend jaar nog een jaartje naar school en dan gelijk solliciteren
Sorry moest het even kwijt want ik voel me nu beetje down. Maar komt wel weer goed. Vanavond wetstrijd argentinie Duitsland kijken!
[QUOTE=Cynthia]
Ik ben er ook weer ff!!! Ga zo wel eerst ff een koppie thee doen, en dan pas aan het werk
@Von: Kan het zijn dat ik jou woensdag heb gesproken door de telefoon… Ik vroeg om beschikbaarheid en prijzen voor Orange County. Kreeg namelijk een stagiaire met jouw voornaam. (weet niet of jij met stagiaire opneem trouwens) Ik wilde je een berichtje sturen maar je inbox zit vol!!!
Jaaaaaaaaa, hey wat grappig , dat was zogoed als zeker ik. nw medewerkers ‘moeten’ opnemen met stagiaire .
word nog ff helemaal gek van alle codes, reserveringen, pfffffffffffffffffff.
heb vandaag een receptiedag ivm bezetting. Zit hier net een week haha, echt weer op z’n Turks he natuurlijk. maar goed, gaat helemaal goedkomen.
Als ik je dan de volgende keer aan de telefoon krijg, hoef je geen mevrouw meer te zeggen tegen me hoor ;)! Maar je deed het verder wel heel erg netjes hoor!!!
ja zeker weten, maar zit me nu te bedenken was dat die keer dat de teamleider hier meeluisterde en dat ook aan jou doorgaf???
Grappig zeg dat we elkaar zonder het te weten kenden dat we elkaar spraken vind je niet.
vind het zeker heel erg leuk dit wereldje, maar moet me nog even ‘inburgeren’ aangezien ik geen toeristische opleiding heb , programma’s , regels , codes, res. systemen, alles nieuw nieuw en het is meteen al best wel druk.
Ach, kan ik er meteen lekker inkomen. Maar moet zeggen dat ik echt even door de bomen het bos moet gaan zien. Hoop dat dat wel snel komt. Komt toch nog wel heel wat bij kijken allemaal vind ik.
Ik weet wel dat er iemand meeluisterde maar dat werd niet gezegd. Je vraag een paar keer om een momentje en zette me in de wacht. Verder had je een 1persoonskamer toeslag, die gaf je eerst los door, en daarna bij elkaar opgeteld! Ja is inderdaad erg grappig!! Ik weet wat je doormaakt meid! Die codes zijn nog het ergste… Maar jij hoeft ze waarschijnlijk alleen maar van de bestemmingen die jullie aanbieden te weten… Ik moet ze van de hele wereld weten…
@Cyn, is alweer opgelost, zaten waarschijnlijk tegelijkertijd te posten haha.
Heb me dat idd ook al afgevraagd, hoe de reisbureaumw dat dan in hemelsnaam allemaal zo snel voor elkaar krijgen. Ja, oké , gewapend met een SEPR dan waarschijnlijk, maar dan nóg , al die systeem-, bestemmings- en hotelcodes, toeslagen , en aan de andere klant wachten wachten.hmmmmmmmm , zal het ooit goed komen met mij???
Heb ineens groot respect voor mw in het toerisme . :jeez:
@Filiz
Wat een moeilijk maar mooi afscheid! En wat een prachtig gedicht, kreeg er gewoon kippevel van. Moet je een goed gevoel geven hoe geweldig je collega’s en de bewoners over je denken. Een mooier compliment kun je niet krijgen toch?