Turkish Tea-Time deel 23 !!!

Tja wat dacht je dan? Ik ook nog hoor. Zelfs Bep komt helpen duwen. :biggrin:

@bloem:Je reisgenoot dombo… Mss heeft hij ook een ideetje…

@Roanna
Open het volgende deel maar vast, jij bent tenslotte expert daarin :biggrin:

Oh… ik doe ff nie meer mee! :crybaby: :wink:

Beps,misschien is het wel een zij :wink: :dope:

Tuurlijk ik mis geen geboorte…die van dit deel heb ik gemist…kijk wat er van komt haha

Roanna,waarom niet we zijn er bijna

Is het gelukt Beps met de compu…of zit je toch weer met je laptoppie op schoot???

Kom op Roanna …TREKKEN!!!

@ beps en anderen, mn reisgenoot is een hij en gelukkig (voor mijzelf) geen lekker ding… hahahhahahah…
hij is wel lief, attent, kalm, slim en gewoon aardig en grappig en wil dezelfde reis maken… ideaal dus!

:redface: Ik wil ook bij de geboorte zijn hoor, de vorige heb ik ook niet mee gekregen en die daarvoor ook niet…en daarvoor had ik nog nooit van ww gehoord, laat staan gezien

nog 8 te gaan

@ Turkije-lover: op een andere site kun je gratis tetrissen, ghehe.

@ Bloem: ga je met een lekker ding op reis??

Ik zag laatst zooooooo’n knappe jongen in de trein… Ooooh, werd helemaal week. Het was zo’n Turks/Koerdische/Indonesische mixtiep, met van die mooie haren, half voor zn gezicht… Hij leek heel erg op een verleider uit Temptation Island, kweet niet meer hoe hij heet, hihi. Hij keek mij aan en bleeeeeef kijken, ik dacht dat ik dood ging.

Heb wel een vriendje, dus verder niets, maar soms lopen er gewoon erg knappe jongens rond. Niet dat ik die in zou willen ruilen voor mijn lieverd!

@Viva: Mijn hubbie is een toppertje dus laptop in de kast haha

of een beetje sjorren?? :unibrow: helpt soms nog wel eens

@Marion: Eg nie! :wink:

kom op nog een klein stukje … duwennnnnnnnnnnnnnn

Zal ik maar vast openen??

aan jou de eer Beps

100