Turkish Tea-Time deel 23 !!!

@roanna: denk dat alles toch met de hooikoorts en de verkoudheid te maken heeft/had

@Linda: Hoop het maar voor je.

Haha jullie geloven het niet maar ik ben helemaal de weg kwijt op WW,erg he,Turkije lover ik ben aan het zoeken maar vind het niet.
Linda,beterschap!!!

@Linda: Dat zou ook heel goed mogelijk kunnen zijn. Dan zul jij nu even blij zijn met dit weer. Hou het wel even in de gaten he! Had je het nu voor het eerst dan of heb je altijd in het voorjaar al hooikoorts gehad?

Truste iedereen. :wink:

Jill,onder het topic vakantieliefdes en moet het zo eindigen

weltrusten allemaal

Ok,blijf dus jullie forumbeheerder,
Maar waar zijn sevgilim en beppie?

Kunnen jullie me even refreshen?

groetjes,

Hans.

@roanna: heb al jaren hooikoorts maar dit jaar heel veel erger dan voorgaande jaren

@Linda: Dat is heel goed mogelijk met deze vroege lente. Je hoort het van meer mensen. En dan met dit weer verdwijnen de klachten weer zo goed als.

Zo, ik ga nu echt afhaken en zeg weltrusten en tot morgen. :wink:

@Roanna: Welterusten!!

@weltrusten allemaal ik ga ook proberen weer heerlijk te slapen, morgen werken daarna eten bij pa en ma en ook effe het haar van paps doen

Het is in ieder geval lekker weer om diep onder het dekbed te kruipen. Welterusten

Ik ga ook mn bed opzoeken. Welterusten

*Ha allemaal, *
*Z**o weer bijgelezen. *
@Jill, ongelooflijk fijn dat je er weer bent, hopelijk gaat het nu de goede kant op met je. We gaan met een heel koppeltje naar Turkije op 22 mei, alleen vertrekken wij vanaf rotterdam dit jaar, anders konden we deze reis niet meer boeken, en mijn hubbie wilde beslist naar dit hotel, dus dan maar vanaf rotterdam… En voor mij?? Maakt me niet zoveel uit, als ik maar in Turkije ben.
*Maar ja, het liefst toch naar Istanbul, zucht…:wub: *

@ Sevviie…WAAR BEN JE???
@ Beps, ff gemist wat er aan de hand is, maar iig sterkte, denk aan je
@ Fransijn, welkom terug, ik voel met je mee, weet hoe het voelt…
@ Linda, sleep well…niet gek dat je last hebt/had met deze extreme weersomstandigheden!
@ Bloem & Cyn, see u in Bodrum!!!

M’n vriendinnetje is weer terug uit Marmaris, zal zich binnenkort hier wel weer melden, maar ze heeft het iig weer geweldig gehad!!
Dikke XX voor jullie allemaal…

Nog even voordat ik mijn bed in duik!

@Jilly!!! Ben zoooooooo blij je hier weer te zien. Hoop dat je je snel weer wat beter voelt en je weer gezellig mee kan babbelen. Je gaat in ieder geval al snel bijtanken in Alanya, zal je goed doen.

@Miere
Zal jij blij zijn dat vriendinnetje er weer is. Weer gezellig beppen met een bakkie.

@linda
Gelukkig gaat het al weer wat beter met je! Nu nog een paar goede nachten en je voelt je weer een ander mens.

@Cris
Succes met je filmpje. Hopelijk is het nog gelukt.

@Hans
Zie pagina 46 t/m 49.

Goede morgen allemaal,

Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties, nu ik weer hier ben. Ik zeg hier, want voor mij is daar nu thuis. Als ik hier geen verplichtingen meer had, zou ik allang naar Side vertrokken zijn. Maar dat gaat niet zomaar.

Heb niet zoveel tijd, maar allemaal een leuke dag gewenst.
Vandaag maar weer winterjas en laarzen aangedaan.

Nog 74 dagen.

ola chica’s en chicanos…

hihihii ben een beetje in mn debiele spaanstalige bui…
gaaaaaappppp…wat een slaap. ik lag nog zo lekker te pitten in mn nestje…
gisteravond laat (11 uur) werd een stuk of 4x aangebeld… ben gewoon in bed blijven liggen en ben niet gaan vragen wie het was… nu ben ik natuurlijk wel nieuwsgierig, maar kan niemand bedenken die mij moet hebben, anders hadden ze wel ff gebeld op mn phoon…

@ jill, zo lekker om eventjes met iedereen bijgekletst te hebben he?
@ mierre, ik heb jouw nummer toch?
@ CRAZYMAR, welkom back, gaat het weer een beetje?? nog 2 weekjes aftellen
@ mk, hoe gaat het vandaag? meestal werkt zo;n zware dag nog wel ff door, of niet??

ik ga het vandaag ff heel heel rustig aandoen… ff bijkomen van gisteren en het weekend.
hasta luego !!

@bloem
Nu gaat het nog goed, maar het is nog vroeg.
Mijn bureaustoel zit iig een stuk beter dan de stoel van gisteren.
Ik wist 's middags echt niet meer hoe ik moest zitten, ik was zo blij dat ik weer thuis was.

Goedemorgen allemaal,

Iedereen lekker geslapen,Linda ook hoop ik.
Ik weer op het werk belandt,de zon scheen vanmorgen,maar het wordt nu toch weer bewolkt.

Bloem,gelijk heb je om in bed te blijven liggen ik zou er ook niet uit zijn gegaan en net wat je zegt als ze je echt nodig hebben bellen ze wel.

Mk,hoop dat je vandaag een betere dag heb.

Sev,waar zit je???

fijne dag allemaal

goodmorning lady’s
ik zit weer op kantoor bleeeeee
een lange dag vandaag.