Zijn het niet de Nederlanders die dom zijn ?
Cyn toch … dat wilde ik nu juist niet zeggen
Nee Sev, hoe jullie over ons praten, zo praten wij over jullie… Ik heb een kleine periode verkering(groot woord) gehad met een belg, en als wij hier witzen hadden kon hij ze omzetten naar hollanders en had een vette…
Ik dacht dat ook, maar wou dat ook niet zeggen. hi,hi,hi. ![]()
Geeft niks hoor Sev, ik had het wel gelezen, maar weet al heel niet meer wat je geschreven had, al moest ik er wel erg om lachen. ![]()
Ben ik dan de enige die het gemist heeft :crybaby:
haha marion gelukkig maar !
en van dat dom zijn: je bent zo dom als je je er zelf naar gedraagt
zoals vandaag in mijn geval, is (hopelijk) niet altijd zo :wasted:
Ben een mcdonalds spel aan het spelen :d
met de koeien??? Ohhh verslavend
Er is ook een spelletje op Zylom.nl… daar kan je een taartenbakkerij spelen… Ook erg verslavend!
Hoe noemt dat spel cyn ? wil het wel eens met taarten proberen want de koeien groeien niet snel genoeg…
ja beps met de koeien maar ik kan niet snel genoeg koeien laten groeien, voedsel aanmaken enz;…
moet je ingelogd zijn ?
Ehm nee volgens mij niet… Ik ga ff kijken hoe het heet…
x
Waarvoor??
@Sev, Cake Mania.
thx !
Sev, kan wel, maar je moet ze extra planten op de graszoden… het lukt wel, maar je moet ook opletten of die bedienen niet in het eten spugen, en of ze wel blijven lachen… dan moet je ook nog op de comercie zorgen dat er akties gestart worden, ondertussen van graan en koeien de grond wisselen want anders word ze of arm, of volgepoept… Ohhh das lang terug, morgen maar weer eens…
Waar spelen jullie dat spel?
x
Weet ik ook niet meer hihi
Funny games!! Volgens mij zat J. daar pas geleden ook op, was hij konijnen aan het fokken :retard: