Turkish tea time deel.....19!!

Is ik weer ff snel

Ze is gisteravond om 22.30 geopereerd, een behoorlijke ontsteking aan de darm… Een giga lidteken dus, en een drain voor eventueel wondvocht… En morfine voor de pijn, nou dat dametje(13) is flink de pineut…

Als ik meer weet dan horen jullie het
Hubbie vertrokken naar Zeeland, en ikke zo te werk… Ik meld me straks

Goeiemorgen allemaal !

@Beps: jeetje das echt wel serieus ! Hoe komt het van dat vocht in de buik ? Heb ik weer ergens over gelezen ? Sterkte !

Straks examen, en dan heb ik geen examens meer tot na de paasvakantie !!! ! Lekker relaxen, nx doen joehoeeee

x

@Sev: Zij had een blinde darm ontsteking, is zaterdag eruit gehaald, zondag naar huis, maandag ging goed, gister ineens hoge koorts en pijn pijn. Ze hadden gezegd bij koorts ziekenhuis bellen, nou mn zus heeft uit de auto gebeld en is meteen heengegaan. Meteen opgenomen, van 11 to 17 uur gewacht op CT-scan…en toen van 17 tot 22.30 tot ze naar de OK kon… Nu wachten op voorspoedig herstel. Ik hoop alleen dat het lidteken meevalt anders heeft ze echt een vette streep over haar buikje!

Toevoeging:
Ze heeft heel veel pijn, wel geslapen, krijgt morfine. Zoals mn zus zegt: Het zal je maar gebeuren als meisje van 13…in 4 dagen 2 operaties, de wereldkaart op je buik(ze had al 3 kleine gaatjes van zaterdag…) Weet ik meer dan meld ik het wel

Goede morgen!

@Beps
Jeetje Beps dat is niet zo mooi voor je nichtje :retard: , hopen dat het litteken niet zo groot is. Was het gesprongen dat er vocht in de buik zat dan?

@Linda
Spannende dag vandaag. Zie je hem wel of zie je hem niet :wub:
Hoop van yes.

@Roanna
Goede idee … ajam pangang van Ronny :wink:

@Sev
SUCCES WEER MET JE EXAMEN!!
Hoest nu met je?

@Beps: jeééé; kom zoiets tegen ! Vraagt veel moed voor en dat heeft je nichtje wel ! Volhouden ! Sterkte !

@Marion: gaat wel, zal blij zijn dat die domme examens even achter de rug zijn… Heb hem gisteren niet gebeld, hij had sms gestuurd uit zijn eigen, was wel leuk… Verder is er niet zo heel veel veranderd eigenlijk… alleen dat ik meer afstand neem, en vind het mss wel beter zo, voel me vrij zonder te denken aan mn askim of ik nu iets verkeerd doe of niet…

Beps,dat is zeker niet niks voor een meisje van 13 en dan zo’n litteken,hoe is ze er zelf onder of beseft ze het nog niet wat er allemaal gebeurt is de laatste dagen.

Linda,hoop voor je dat hij er is.

Sev,dus het gaat gelukkig beter met je.

@Bep, het zal voor dit meiske niet meevallen. Ik wens haar veel sterkte. Een nichtje van mij is iets soortgelijks overkomen. Net thuis van een darmoperatie en hup weer terug naar het ziekenhuis om geopreerd te worden omdat iets niet goed was. Gelukkig is ze weer bovenjan geworden.

Wens iedereen een hele goede dag toe vandaag.

@Sev sterkte met je examen.
@Linda, kun je de spanning nog aan?

Nog 38 dagen wachten.

mogguh allemaal…ist pas woensdag?? duurt de week lang zeg!!zzzzzzzzzzzzzzzzzzz

@Fransijn
Jij ook een fijne dag :teeth:

@Bloem
Ook een goede morgen :wink:

Dank voor jullie lieve woorden allen… Geen idee of ze het al beseft, ze word nog plat gehouden met morfine… Hoop dat het lidteken mooi heelt, en ze niet een paar billen aan de voorkan overhoud… Zou ik verschrikkelijk voor haar vinden…
Maar goed, ik weet verder niets, niet hoe zoiets kan, niet hoe het precies zit, niets…
Als ik iets weet post ik het wel…

@Bloem…ja erg he, hoopte ook al dat het vrijdag was…oh weekenddddd vorig weekend de 1ste operatie wachtdag… dus geen weekend…komend weekend…MEETING!!!

Ja pas woensdag ik denk de hele week al dat we een dag verder zijn,maar helaas…

goede morgen…

@beps…dat klinkt niet goed…sterkte ermee!! vooral voor je nichtje

@sev…goodluck…

@bloem…we zijn op de helft;)

tot straks…xx iedereen een fijne dag

[quote=“Fransijn_de_Boer, post:383, topic:27658”]

Mijn hemel ik sta alweer 2e in de lijst van vertrek. Het duurt alleen nog 40 dagen.

Fransijn, mag ik ook op de vertreklijst?

Ik zie dat ik dan als 1ste kom te staan :slywink: Vertrek 10 april naar Side.
Nog 19 nachtjes waarvan 1 in het vliegtuig…

Goedemorgen lieve dames.

Wat een narigheid nog steeds. Bep, ik hoop dat je je gedachte er een beetje bij kunt houden vandaag. Ook voor nu weer sterkte en inderdaad, houd ons op de hooge he?

Bij anderen weer spanningen voor examens dus ook voor jullie, toi, toi, toi.

Alle anderen wat jullie ook moeten doen vandaag, werkse enz, enz. Maak er in ieder geval weer een mooie dag van.

@ Linda: Zet op vanavond he!! Streef hem voorbij met je hardlopen, zodat jij, opvalt voor hem. :wub: :thumbsup: En misschien valt hij dan op jou!!! Veel plezier in ieder geval.

Ik heb voor mij doen dan, weer een lange dag, want na het werk weer werkoverleg met als laatste een borreltje. Niet zo verkeerd dus! :stuck_out_tongue:

Fijne dag verder en dan … nog een paar dagen en dan …meeten…:lol:

Groetjes allemaal.:wink:

Net zus aan de lijn gehad… Veel aan de hand maar het komt goed. Wel dat grote lidteken…is bij ons nogal een ding… zit in de fam dus we zien wel… Mss kan ooit er plastisch iets aan gedaan worden. Maar ze slaapt nu en het komt zoals het er nu uitziet helemaal goed…

Ja gedachten gaan, zit alleen te janken om niets… Komt ook wel goed.
Tot straks

@Beps, jeetje meis wat vreselijk!! Hoop dat het snel allemaal wat beter gaat met je nichtje!!

@Bloem, wat staan er nog maar zo weinig op?? Ik weet niet of het een idee is… Weet namelijk ook niet wat die reis bij Summum kost, maar bij Isropa gaan de reizen al door bij 2 personen…

Verder wel bijgelezen niet echt onthouden!!

Heb het best wel ff druk, dus moet echt verder!!

x

@bep
Het zit echt niet mee voor je nichtje, 2 operaties in een paar dagen… poeh! Ik hoop dat ze nu wel goed opknapt en dat het litteken mooi geneest. Sterkte voor jullie!

Komt allemaal wel goed meiden…
Nog ffies en dan is die man met de zaag er weer… voor mij was hij al langs geweest en ik zit over de HELFT van mn werkweek JAJAJAJA

brrr…wat een narigheid allemaalhopelijk valt het allemaal mee beps!!honger!! ff pauze houden