Turkish tea time deel.....19!!

@bloem: na de test nog niet weer gelopen, komende woensdag weer training en volgende week zondag een spannende wedstrijd, 8 km.

@turkije-lover: gefeliciteerd met de mega-overwinning

Hoi allemaal,

Ben even op school om m"n leerlingbespreking uit te werken. Las even snel alles door.
Tussen de regels door een aantal nare dingen aan de hand.
@Vooral onze SEV heeft het heel erg zwaar. Meisje heel veel sterkte. Het hebben van een ralatie op afstand is een ware beproeving en het vergt veel van een mens. Heel veel sterkte de komende tijd. Wees er in ieder geval zeker van dat dit is wat je wilt.

Fijne zondag verder voor iedereen.
Ik ga verder aan het werk.

Nog 41 dagen te gaan.:wub:

@ fransijn…ik dacht al, Fransijn heeft thuis internet, maar helaas…werk ze dan nog maar ff!!

@Allen: dank je …

@Fransijn: nou, zeker zijn ? Hij IS hem gewoon maar helaas hebben we verschillende cultuur en verschillende meningen, werd de laatste tijd duidelijker en duidelijker. Maar begon me meer en meer een speelbal te voelen, alsof hij er mee aan het lachen was, voelde me zo dom als iets als hij soms wat tegen me zei. De laatste weken als ik een deftig gesprek met hem had, was mn hartje iedere keer gebroken, en doe ik niet anders dan huilen. Hij is ook voor een groot stuk een gesloten boek, hij wil niets over zijn familie vertellen, het ging steeds om mijn leven, maar zo kan ik me niet in zijn situatie inleven, en als ik wat erover vroeg, werd hij boos. Ik wil het gewoon niet meer zo, ik wil en moet verder met mijn leven, ik wil weer een toekomst voor me zien, en helaas zag ik die de laatste tijd niet meer, niet met hem en hij niet met mij… En vandaag was de druppel… Het heeft me gewoon zo erg gekwetst dat ik denk dat het beter is dat we gewoon vrienden blijven.
Verder… weet ik het ff niet meer, natuurlijk speelde er nog veel meer factoren in mee dan wat ik hier allemaal al heb neergeschreven, maar laat het duidelijk zijn voor iedereen: hij heeft me niet bedrogen of zo. Maar soms voel je gewoon dat het samen niet lukt, ook al vind je elkaar nog zo leuk…

@Sev: heel veel sterkte meis!!!

Nou ik ben ook weer wakker, nu nog een nachtdienstje en de nachten zitten er weer op.

Groetjes jac

Dank je wel Linda,wat een heerlijk gevoel is dat om met zo’n uitslag van die lampjes te winnen:D :smiley: :smiley: .Helaas voor jouw heeft Twenthe niet de volle winste gepakt,voor ons is dat ook wel lekker az ook gelijk dus een goede zondag voor ons.

Sev,dus als ik het goed begrijp hebben jullie het samen besloten?Wens je veel sterkte,dat is het nadeel he van een relatie op afstand dat je het niet face to face kan bespreken.Ik leef met je mee hoor.

Nou ja, hij kan het ook wel denken hoor. Maar vandaag was voor mij de druppel en ik ga er nu gewoon korte metten mee maken anders maak ik het voor mezelf moeilijker. Het was al een tijdje duidelijk dat het niet zo goed zat, maar hij kon me vandaag niet zeggen waarom hij gebroken had met zijn ex (relatie duurde 2 jaar), ik moest erover ophouden want hij was ze al lang vergeten terwijl hij over zijn andere wel kan praten… En als ik vroeg of hij ooit van haar had gehouden zei hij: no…maybe…yes… en ja, tegen mij zei hij dat hij nooit iemand kon beloven ervan te houden, dat hij me alleen graag had, want als hij tegen me zei: i like you, en het dan over zou zijn, hij mn hart zou breken. En ik heb zo het idee dat hij nog altijd met haar in haar hoofd zit…
Dit is zowat in het kort, maar het is eigenlijk een heel verhaal hoor… Maar kom…

SEV we leven allemaal met je mee, dat weet ik zeker. Zet hem op!!!
Hou je haaks de komende tijd, want je liefde verliezen valt niet mee.

Dank je ! Neen idd het valt niet mee, alhoewel ik me altijd deze situatie heb vorgehouden dat het mss ooit zou gebeuren… maar echt klaar ben je er toch niet voor… Maar volgens mij is het gewoon beter zo, om mezelf en hem verder leed te besparen. Ik weet zeker dat we nog zullen afspreken als ik daar ben, maar relatie ? neen bedankt…

Sev,het blijft altijd moeilijk om een relatie te stoppen.En de eerste keer dat je hem weer zal zien zal ook niet makkelijk zijn,wel fijn dat jullie vrienden kunnen blijven.En natuurlijk leven we met je mee.

Dank jullie allemaal !

Ik ga zo weer leren, heb examen morgen maar mn hoofd staat er niet naar… Ik verlang zo om hem te bellen maar ik denk dat het beter is om enkele dagen te wachten…

goede avond iedereen!
allemaal een leuk weekend gehad?
wat een rot weer is het vandaag he?

sevgilim: sterkte he

@missmariska: fijne verjaardag gehad?

Dank je

Heb hem toch net nog gebeld… Ik kan gewoon niet gaan slapen als ik weet dat ik ruzie heb, en heb gewoon gevraagd om goede vrienden te zijn en hem te zien als ik naar Turkije ga. Hij vond het super, ben zijn beste vriendin en we praten nog uitgebreid deze zomer als ik er ben.

Voel me al wat beter dat ik weet dat hij ook niet meer boos op me is… Heb hem mijn gevoelens verteld en hij de zijne en we respecteren elkaar en dat vind ik het allerbelangrijkste.

Ik hoop dat de rust vanbinnen in mij eindelijk kan terugkeren nu…

Dat is mooi Sev,dat jullie er allebei hetzelfde over denken en goede vrienden kunnen zijn.Je zult nu wel beter kunnen slapen nu je hem gesproken heb.

Ben ook opgelucht. Neemt de helft van de pijn weg als je weet dat hij niet voor goed uit je leven is. Hij zal nog altijd blijven op msn komen voor me, en we zullen nog bellen naar elkaar. En tot zover laten we onze relatie rusten, deze zomer een goede babbel en we komen er wel… Ben gewoon blij dat dit als volwassenen kan afgehandeld worden, en niet zoals bij mn ex die gsm kaart veranderd enz…

@sev…meis…ik leef ook met je mee…tis zeker niet makkelijk!! maar wees blij dat je hem gebeld hebt, en dat jullie iig niet meer kwaad op elkaar zijn maar dit op een normale manier hebben beproken

@bloem…ik werk in de keuken van een eetcafe…

iedereen een fijne avond…ik ga nog snel wat voor school maken…en dan gezwellie met mamz op de bank…

xx

@Sev: heel veel sterkte meisje! Was hier vandaag verder nog niet weer langsgekomen dus las het net pas. Ik denk aan je!!!

@sev
Heel veel sterkte, ook al is het misschien beter het blijft natuurlijk allemaal vervelend en niet leuk.

@bep
Wat een verhaal van je nichtje, ik hoop dat ze nu snel opknapt. Zijn jullie nog langsgeweest vandaag?

Wij hebben vanmiddag/vanavond film en foto’s van onze vakantie in Turkije gekeken bij vrienden. We zijn met 3 stellen op vakantie geweest, maar eigenlijk nog nooit hun film en foto’s gezien. Weer heerlijk wegzwijmelen, zalig om weer even daar te zijn.

@mk: ja he, heb ik vandaag ook nog even gedaan de foto’s van turkije bekeken, echt mooi daar