@Beppie o gelukkig had het verkeerd begrepen.Maar even goed is dat niet prettig,pffffff nu ben je zeker helemaal aan vakantie toe!
Maar probeer het naast je neer te leggen meid en laat het je vakantieplezier niet bederven.
Beps : je hebt nu ff lekker vakantie he, ga maar genieten en vergeet de zaak even
Jac : veel suc6 verder
Zo, iedereen in de ruststand? :biggrin:
@Roanna ik dacht net hetzelfde maar iedereen is al van de vakantie aan het dromen,maar ja kunnen we ons al voorstellen hoe stil het hier gaat zijn de komende weken.
Ik denk dat er dan geen 10 berichten per dag worden gepost.
Jill :toch wel hoor : Trl, Marion en jij zijn er:wink:
Neeeeeeeeeeje ik ben toch ook weg>>>
@Jill: En ik heb de laptop mee haha(alleen tussen 6-7 in de avond haha…)
Zo meiden Logeerpuber even weg, komt zo weer terug…
Ben een stukje rustiger…kan een mens emoties oppikken zeg…
Maar goed, misschien tot straks…
@Jill: Oh, ik ben maar 1 weekje weg hoor. Is te doen toch? :biggrin: Miss komt Beps ook nog wel zo nu en dan op de klepdoos, want die neemt ze mee, dacht ik.
@Beppie,gelukkig meid leg het naast je neer en have fun!!!
Ik heb ook de laptop bij maar er is nog geen intenetaansluiting dus ik zal misschien niet kunnen posten.
Trouwens bep je hebt bijna iedereen van hier bij je dus kun je sneller even op hun deur kloppen en zeggen wat je ze te zeggen hebt!!!
ellooww…
wow… veel gebeurd dus… altijd lastig he? andere mensen die kwaad/ onredelijk zijn… pfew…
ik ben ook zo moe… bah… tis nog een beetje te vroeg om naar bedje te gaan…
En ach Jill… jij bent er zelf ook niet eens. Dus… dan is het zeker wel errug stil hier.
Jill:was helemaal vergeten dat jij er ook niet bent:wink:
@Bloemmie: Ach als je moe bent gewoon gaan naar bedje, ik ga ook zo(tenminste als de logeerpuber niet terug komthaha)
@Jill: Tuurlijk is t sneller op hun deuren te kloppen, maar niet van Marion en TRL… En van degenen die pas eind vd 2de week komen haha!!!(Toos, MK en Viva…)
Nou zeg…gewoon nog maar 1 dag hahahaha
Beps : nog ff genieten van je eigen bedje en dan…>>>
Zo meiden ik ben eens even op de site gaan kijken van ADR amaai dat ziet er goed uit,het lijkt me een super hotel met alles erop en eraan.
Beppie ik zag zelfs een dieet restaurant hahahaha daar ga je toch zeker niet aan beginnen op je vakantie?
@beps
Wat een toestanden weer… kan me voorstellen dat je helemaal van de leg bent.
Hoe is het eigenlijk bij de bank afgelopen?
@bloem
Gewoon lekker naar je bedje gaan, een beetje op voor slapen ![]()
@raak
Dat is ook wat van je zus, daar gaat je vakantie…
@jac
Een middenrifbreuk, ik hoop echt dat de medicijnen aanslaan, een operatie lijkt me ook niks.
En je kunt toch ook af en toe langskomen, geen probleem toch!
pppff zit al aan mn max voor molletjes vandaag :retard: gek word ik ervan!
@bloem
Nog steeds die hoofdpijnen… daar word je ook gek van!
Hey meiden … is er nog çay?
Even bijkomen want jullie zijn zo druk geweest.
@Cyn
Koorts gehad en klinkt als een zeehond. Voorzichtig hoor, want ze brengen je zo naar het aquapark daar in Turkije ;). Nee zonder gekheid … zorgen dat je snel beter bent.
@Jill
De auto geboekt nu, mooi … is toch een zorg minder.
@Beps
Weer toestanden op het werk. Het houdt niet op daar he. Nu zelfs met bedreigingen, het moet niet doller worden.
@Jac
Een scheurtje in het middenrif, das minder nieuws. Hoop dat de medicijnen aanslaan en je geen operatie nodig hebt.
En … je hebt besloten ons te gaan verlaten. Jammer maar het is jou keuze.
@Raak
Je zus in het ziekenhuis in Turkije. Balen zeg, hopen dat ze snel weer op knapt.
@Roanna
Op de scoot naar het werk en houdt zich netjes aan de snelheid.
@Bloem
Nog steeds hoofdpijn en zit al aan de mollentax.
En toen … empty!!
Alhoewel. Toos is erg druk denk ik, al een poosje niet gezien. En TRL? Komt ze morgen terug of woensdag?
@Marion: :dag: Jij ook de hele dag wezen werken soms? Ik heb zo’n idee dat Toos geen internet heeft, omdat ze vorige week ook al problemen had met de verbinding, of… ze is inderdaad druk met het werk en dergelijke.
@Bloem: He gats, dus nog steeds? Beterschap en dan maar weer op tijd erin. :slapen: