Turkish Tea Time deel- 123: in Turkiye

:turkey:Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR :turkey:

Linda: 12 juni familieweekend
Oma Carla en Opa Jordy: 12 juni 15 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 19 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Jill: 14 juni 9 dgn Alanya
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Miere011: 28 juli- 6 augustus: Adana
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog ā€¦

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill

@ beps hoelaat moet ik er zijn!?!?! klinkt veel lekkerder dan mn kip madras van vanaaf

@ miere gelukkig alles gelukt met het vliegticket welke datum is t nu?

@ jill ik zou deze verhuurder ook laten vallen als een baksteenā€¦ afspraak is afspraakā€¦ niet? dan niet he!

Storm voor de stilte,hahahaha

Uhhhh,kreeg niet gepost!

Niet meer dus.

Ja zie het ook nu hoe komt dat snap er niets van?ook de posting van Miere is weg.

Bloem heeft er ook 1 geopend en die waar wij in aan het kletsen waren verwijderd denk ik

Meiden een nieuw deel, JAAAAA IN TURKIJE!!!(nog even hahahahahahaha!!!)

@Bloemmie: Moet je nu in de auto stappen hahaā€¦ zoo lekkerā€¦

O ik dacht al,vandaar dat ik niet gepost kreeg.
Meiden is het bij jullie ook zo koud? bbbbrrrrrrrr ga de verwarming opzetten! niet normaal he voor juni.

@Jill
Ik had hem hier ook al hoger gezet. En krijg ik het niet heel snel warm dan zit er niets anders op dan aan het werk te gaan hier. Of ā€¦ ik kruip lekker ff in bed.

@Marion of lekker warm badje, ook geen gek idee.

@Jill
Ik ben echt geen badeend. Ik verveel me dood als ik lig te dobberen, heb zelfs het geduld nog niet om het bad vol te laten lopen.

Zo als hubbie thuis komt eerst eten dan zal hij wel gaan badeendje spelenā€¦kan ik onder de zonnebankā€¦

@Marion dat meen je niet,ik ga elke morgen en dan durf ik er in de avond nog een keer in te kruipen maar ik doe het ook voor mijn spieren en gewrichten.

Zo meteen even lekker zonnebanken ik wil wel al een beetje gekleurd zijn want wil niet graag verbranden.:redface:

@Beppie met een beetje geluk liggen we dadelijk gelijk in ons blootje hahaha

@Jill: Gelukkig allebei op een ander appā€¦anders bleef er weinig plek meer overā€¦:hihi:

@ Bloem, het is gewoon dezelfde vlucht die ik geboekt heb dus dinsdagavond 28-7 19.35 vertrek, overnachten op S G, en dan om half 8 vliegen naar Adana, aankomst woensdagochtend 10 voor 9. FF doorbijten, maar ik overleef het wel. Die nacht, bedoel ik. En nu dus voor 335 euries, dus dat valt wel mee. >>>

Hier ook koud nu, en inmiddels regen, brr, niks an.
A zou voor me koken vanaaf, maar hij kan pas laat komen, dus ik zal zelf wel wat in elkaar moeten flansen, nou ja lukt vast wel met wat ik in de koelkast heb liggen. Wat ik eet heeft vaak geen naam, maar smaakt altijd wel.

ja hier ook koudā€¦ brbrbr
heb eigenlijk geen zin meer om vanaaf te koken, maar ja, weet ook dat ik geen zin heb om van de week na t werk te kokenā€¦

Ach na t werkā€¦ ik heb VAKANTIE!!! HAHAHAHAHA
En wat ik kook heeft ook geen naam hoor, maar is gewoon HEERLIJK!!!

@Beppie,hahaha maar jij bent nu wel een heel stuk slanker dus no problem.
Je hebt dat goed gedaan e en mag trots zijn op jezelf!!

Nou bij ons vandaag ook restjes,we hebben gisteren gebarbequed en zoals altijd weer veeel te veel.
Dus heb ik nog lekker waldorfsalade en koude schotel over daar een lekker stokbroodje bij.
Dus lekker weinig werk ga liever even onder de zonnebank!