Turkish Tea Time deel- 123: in Turkiye

@Jill: Ik ‘slechts’ die 20 kilo…mn hubbie dus DERTIG!!! Vanmorgen in de kerk zaten er mensen die hem al heel lang niet gezien hebben… Ze bleven kijken hahahahaha… Uiteindlelijk heeft hij maar gezegd: Ik ben zoveel afgevallen en nee ik ben gelukkig niet ziek…nou in no-time wilde veel mensen horen hoe we het gedaan hebben…

@Beppie ben je gek 20 kilo dat is nogal iets en je weet voor mannen is het altijd veel makkelijker he.
Ik ben een beetje jalours,verleden jaar samen een beetje gedieet met mijn hubs.Hij 8 kilo eraf en ik er 3 bij pffffff wordt je niet vrolijk van he.

Nou hubbie wil in t bad…dus ik ga maar eerst eens onder de zonnebank…of een spelletje doen…of toch…
Nou goed nog even nietsen

@llen: Voor een ieder die zich zorgen maakt: Transavia heeft bijna alles weer onder controle, en er zal nog wel eea aangepast worden, maar ze verwachten eigenlijk geen uitval meer…(kennis vliegt morgen met hen, en heeft dit in de mail gehad)

kijk… goed nieuws :thumbsup: bbrrr ik heb het echt koud!!
ga maar es even naar de brievenbus… kaartjes wegbrengen

Dan hoop ik voor je dat er niet zo’n bui komt als bij ons, het komt er echt met bakken uit.

brievenbus is nog geen 100 stappen hiervandaan en heb t nu net gedaan omdat t droog was :smiley:

Hier nog steeds geen regen… Heerlijk!! Wel koud…
Ben ook nog steeds niet onder de zonnebank geweest…

Straks eerst maar eens de was(moest ik ook doen, ook nog niet gebeurt…ik heb vakantie ja…dan heb ik geen zin in huishoudklusejs…ik heb nooit zin in huishoudklusjes…:D) en dan zien of ik voor “What Women Want” nog onder dat ding kom…

Maak eens heel snel dat je eronder komt dan :stuck_out_tongue:

Nu zal je zien als wij in Turkije zitten komt er hier een hittegolf.

@Beppie ben er ook nog niet onder geweest,ik wil er nog niet aan denken om in mijn blootje te liggen in de kou brrrrrrr

Haha… ik doe m altijd 2-3 minuten al aanzetten…dan is het niet zo koud…
Maar we gaan eerst eten…

hier eten al lekker op en nu buiten wel een zonnetje… ga er niet onder liggen hoor… dat dan weer niet :stuck_out_tongue:

Zooo was dat lekker…cacik op het broodje gesmeerd, mergaz erop, en daarover die salade van komkommer/tomaat/paprika/lente ui/geitekaasblokjes… JAMMIEEEEEEE

nu even uitbuiken en dan maar eens aan de slag boven…
Hier nu regen…BLEHHH

Het komt hier ook met bakken uit de lucht.

ja ik heb geleerd eerlijk zullen we alles delen, dus ik heb ook een beetje regen naar t noorden gestuurd…

Goedenavond ladies.

Ik ben er weer en met dat we het pannenkoekenhuis uitkwamen… :storm: hozen en niet zo zuinig ook en nu nog een beetje.

Gefeliciteerd weer met het nieuwe deel. Dat hebben we dit keer weer snel gedaan.

Zo, lekker gegeten. Iedereen aan de pannenkoek en ik… doe mij maar een uitsmijter met kaas. Ik vind pannenkoek best lekker hoor, maar weet uit ervaring daar, dat ik ze niet op krijg, zo groot zijn die dingen. Maargoed, ik heb evenwel ook lekker gegeten hoor. Mijn dochter had een pannenkoek met sate erop genomen en daar krijg je dan een schaaltje konijnenvoer bij. Blehhh… :wasted: maar zij heeft gesmuld. Wat kunnen smaken dan toch verschillen he!! Gelukkig maar zeg!!!

Kokkie nu dochter naar huis brengen en ik denk, dat ik ook de kachel maar ff hoger zet, want heb het me toch koud.

Iedereen onder de zonnebank nu? :paranoid:

@roanna
Nee ik ben vanmorgen al geweest.
Jullie gezellig gehad met z’n allen, maar de volgende keer toch maar weer de m*c D??

@bloem
Het is goed voor de plantjes zullen we maar zeggen.

Eerlijk zullen we alles delen zegt Bloem dus laat maar komen die hittegolf :stuck_out_tongue:

@Roanna
Ik kan aan die sate- en shoarmapannenkoeken ook maar niet wennen. De lekkerste zijn voor mij nog steeds met appel-kaneel en kersen.

@eten
Heb allemaal lekkere dingen voorbij zien komen. Wij hier aan de shoarma.

@de zonnebank
Hier gaat ie ook eerst voorverwarmen voordat ik me er onder ga nestelen, het moet wel leuk blijven he.