Turkish Tea Time deel- 123: in Turkiye

pannekoek met sate…???
jaiks… voor mij ook ouderwets hoor, appel, stroop als ik ze zelf maak of gewoon suiker… ben niet zo van de hartige… neem dan een pizza zou ik zeggen… al is met spek wel lekker… dan… maar dat doe ik weer niet op de pizza, dus dan kan t op de pannekoek…

gaaap ben me toch een partij slaperig… was ook vroeg wakker natuurlijk

Ja, voor mij ook normaal een gewone naturel pannenkoek. De anderen hadden inderdaad die met kaneel en appel. Maargoed, ik hou zowiezo niet van al die aparte dingen, maar dat is wel bekend toch? :tongue:

Oh en ik heb geen zonnebank… maar dat even terzijde. :lol:

Ik ga nu maar eens even de weekendkrantjes lezen, want daar was nog niets van gekomen. Allemaal oud nieuws nu dus!! Oh ja, heb ook de bevestigingsmail van het hotel op Schiphol binnen incl. de shuttletijden, dus ook weer klaar.

En ik ga even een mand was wegvouwen. Ik begin warempel nog aktief te worden.

owh nou… om dat tegentegaan ga ik lekker ff-kes op de bank hangen… tis allemaal goed verdeeld hiero he? :stuck_out_tongue:

En ik weer onder de zonnebank vandaan, was er gewoon HEET… heerlijk…hmmmmm

pannekoeken zalig… maar inderdaad met suiker en kaneel, of met kaas…(maar verder ga ik niet hoor…)
Nu maar eens aan een film…

Goedenavond, ik ook weer thuis.
Ben niet wezen winkelen, gietregen, ben op visite geweest met mijn moeder en daarna lekker wat wezen eten en rondje Schiedam gedaan. Vindt ze altijd geweldig, langs haar geboortehuis, huis van mijn ouders, stad en onze vorige huizen. Dus : ze was weer helemaal happy en ik dan ook.
Proficiat met nieuwe deeltje
Bloem : beetje slaperig, vroeg op
Marion : koud en regen en wil zonnetje eerlijk delen als wij weg zijn
Jill : lekker in bad en onder de zonnebank, goed voor de gewrichten
Beps : ook lekker onder de zonnebank geweest
Roanna :pannenkoeken wezen eten, vind ik ook niet lekker, maar lust ook geen pizza, verder helaas echt alles :hihi: vooral aparte dingen

Ohh ik lig weer helemaal gevouwen… (nou ja, ongeveer dan) hij is gewoon leuk… What Women Want… met ehh een kerel hahaha… Nou goed, zelfs hubbie zit te lachen…

@Raak: Oh, maar dat kan ook leuk zijn toch even wat herinneringen ophalen met je moeder. Tja, echt weer om te winkelen was het ook echt niet he!!! Nouja, je hebt moeders weer even gezien, dus kunnen jullie er weer even tegen.

Oh, ik ben zo sloom he!!! :tssk: :retard:

@Roanna: ik ook…maar dat komt dus vooral omdat ik VAKANTIE heb hahahaha

@ Dames : ikke ook sloom, maar heb een scheut whiskey in de koffie gegooid :biggrin:

@Beps: Ik ook bijna. Nog 10 uur werken. >>>

@Raak: Helpt dat? Doe mij ook maar weer wat dan. :dope:

@Roanna pannekoek met sate, brrr kan me niet voorstellen dat dat lekker is hoewel ik heel graag satesaus heb.
Hier in belgie kenden ze dat niet dus als ik die maakte wilde uk iedereen laten proeven,nou niemand die dat lust,behalve mijn kids.
Ook pindakaas en drop is iets wat zie hier over het algemeen niet lusten zo zie je dat smaken verschillen.

@Jill: Dat is overal buiten Nederland zo…vooral drop(of salmiak of Zwart/op/wit-lolly’s salmiakballen…)
Ohhhh die salmiakballen(met poeder erin…) en die aan een Turk geven…Ohhh die koppen zijn onvergetelijk :lol:

Ik heb trouwens weer iets doms gedaan,ik wilde vanmiddag wat eelt weghalen aan mijn dikke teen,maar daar heb ik geen gevoel meer in en nu heb ik behoorlijk diep gesneden en het hielt niet op met bloeden.

Stoor ik het net weer opnieuw open en nu stopt het weer niet meer.
Dom dom dom!

@Beppie ja turken en drop fat gaat niet samen maar ik neem wel altijd stroopwafels mee want daar zijn ze dan weer gek op.

@Beps: Oh, hou op. Is ook zo lekker allemaal… en ook zo goed voor de bloeddruk. :stuck_out_tongue:

@Jill: Ik wist eerlijk gezegd ook niet dat je die zo kon krijgen met sate erop. Het heet een Jamaica ( ja Toos, echt) pannenkoek. Ik hoef het ook niet hoor, al lust ik best een pannenkoek en ook wel sate ( saus) , maar niet in deze combi. Bah!!!

Ohhhhh… en wat nu dan?

@Roanna,geef mij maar gewoon een lekkere pannekoek met suiker.
Ik had in Turkije pannekoeken gemaakt maar wist niet welk meel ik nodig had,het was te eten maar daar was ook alles mee gezegd.

Ik heb mijn teen ingetapet en nu maar hopen dat het stopt,maar het is redelijk diep dus het zal wel even duren.

@Jill: Daarom heb ik een pedicure… ik ga ook altijd verkeerd en dan heb ik er maanden last van…(Aluin inhuis?? Dat helpt om het bloeden te stoppen)