Turkish Tea Time deel- 123: in Turkiye

@Raak dat is zeker sneu, denk je dat ze tegen dan weer helemaal opgeknapt is?
Natuurlijk is haar gezondheid het belangrijkste maar valt dat niet onder de reisverzekering?

Even een ego berichtje,heb net bericht gehad auto en transfer geregeld,gelukkig!!!

Jill : gelukkig ook weer geregeld. Ja hoor is verzekering maar je plezier van vakantie is toch weg he

Meiden ik ben thuis, was een hoop gezeik, maar ergens heb ik het idee dat ik jullie dat binnenkort zelf wel kan vertellen…MAAR…hierdoor mag ik mss morgenochtend nog een keertje invallen, en in dit geval vind ik dat ik geen nee kan zeggen(pffff is er iig 1 ontslagen door een grote bek met bedreiging vanmiddag…pffffff)

Nou goed… nu even ontspannen, net gegeten, aardappelschijfjes uit De Pan, turkse sla en kipsate…

Meiden antwoord om mn mail:
*There is kettle, glasses, coffee and tea in the room, your minibar is full
with softdrinks, there is free wireless internet access, Flat TV and DVD
Player in Select rooms as well. You can have free a la carte Turkish
breakfast in Dream Select Restaurant on the beach and on the top floor of
Select building, there is a bar called “Sunset Bar” where you can have
drinks, cookies and little cold sandwich for free.

Thank you for your interest in our hotel,*

Keurig antwoord op mn vragen dus ikke is blij!!!

hallo allemaal,

Ik wil even jullie melden dat ik stop met wereldwijzer!
De reden is dat ik gewoon niet actief meedoet met jullie. Ik kom zo nu en dan langs ect.
Heb ook eigenlijk geen behoefte meer om te komen. Kwam soms om even te lezen maar ik reageerde niet.
En ik vind wel dat je hier komt dat je dan ook actief mee doet.

Ik wens iedereen alle goeds verder
En iedereen een hele fijne vakantie waar jullie ook naar toe mogen gaan.
En heel veel plezier in ADR!!! Geniet ervan en niet teveel kopen in turgutreis!:wink:

Groetjes Jac

Jac: lees net van je middenrif ik hoop dat dit goed komt, fijne tijd…en lees gerust mee!!!

:turkey:Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR :turkey:

Linda: 12 juni familieweekend
Oma Carla en Opa Jordy: 12 juni 15 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 19 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Jill: 14 juni 9 dgn Alanya
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Miere011: 28 juli- 6 augustus: Adana
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill

@Jill: gelukkig alles goedgekomen met de auto… Ach voor jou gaat het ook al snel…

En verder ben ik het kwijt…zooo wat een impact zo een middag. Waarschijnlijk hoef ik niet te werken morgen(hihi had er ook niet heel veel zin in, maar vind het ook niet erg onder deze omstandigheden!)
Zo komt de logeerpuber nog even langs…en dan mn ‘laatste hele nacht’ in mn eigen bedje,…

Dank jullie wel voor alles, dat wou ik nog even vermelden!!!

En het zal allemaal wel… ik denk dat ik echt de weg kwijt ben…pfffff

@Jac: Als ik het nu dus goed lees, gaat jullie vakantie niet door, of omdat je niet meer mee doet hier.

Nouja… het ga je in ieder geval goed en wat Beps al zei… blijf lekker mee lezen.

@Beps: :vak02:Meid, doe nou eens kalm aan. Je moet nog op vakantie weet je wel.!!!

@Jac,wat jammer om te horen maar ik denk dat ik uit naam van iedereen spreek dat je hier ALTIJD welkom bent ook als je zo nu en dan maar eens binnenkomt.
En ik kan het weten!!! ik kom soms maanden niet omdat mijn gezeondheid dat niet toe laat en ik voel me elke keer opnieuw weer meer dan welkom!!!
Misschien wil je je besluit toch nog eens herzien?
Ik zou het jammer vinden als je niet meer komt.

@Beppie als ik dat zo lees wil je straks niet eens meer terugkomen!!!

@Jill: Gaaf meid. Toch nog goed gekomen. Tja, het zal je daar ook echt niet mee vallen of voor een redelijke prijs een huurauto te krijgen. Ik bedoel maar… de benzine is daar even duur, zo niet duurder dan hier, is het niet?

Maargoed het is je toch gelukt.

@Roanna ik betaal 180 euro inclusief transfer van en na het vliegveld,maar ja wij huren al 5 jaar bij dezelfde man en betalen zomer en winter dezelfde prijs.

Komt goed…zo wat een toestand vandaag. Heb er nog een knoop van in mn maag… schelden, schreeuwen…pffffff We waren om 16.30 klaar, maar ging over 18 naar huis…zo de kluts kwijt, moesten even met elkaar bij/doorpraten…:tear:

@Beppie sorry maar begrijp ik het nu goed maar heb jij discussie op je werk gehad?

@Beps: Ik denk dat ik wel een beetje begrijp hoe je je voelt nu. Maar meid… je hebt vakantie nu en hoe sneu ook voor die anderen…je kunt er toch niet veel aan doen. Ga nou eerst maar eens lekker op vakantie en zet dit even opzij. :kus:

@Jill: Nou, da’s een mooie prijs. Kan je niks van zeggen.

Nee niet ik. We hadden vergadering en in de rondvraag ging er 1 over de rode…en begon te schreeuwen, en schelden, en dreigen…pffffff ben er nog van van de leg…