@Cyn moeilijk he zijn allemaal mooie bestemmingen denk ik als je er nog niet geweest bent.
Ik kan er niets aan doen cyn maar maak me een beetje ongerust over je ik las net dat er weer gevallen van mexicaanse griep zijn opgedoken,ik wil je niet bank maken maar zou toch even je huisarts bellen.
Sorry hoop dat je me nu geen zeur vind maar je kan niet voorzichtig genoeg zijn.
Roanna : nee joh, dat wordt volgende week dinsdagavond ofzo :biggrin:
Cyn : dat zijn allemaal leuke bestemmingen, costa rica en vietnam staan ook nog op mijn verlanglijstje
Jill: mijn dochter komt morgen terug uit de dominicaanse, daar hoor je ook best veel gevallen van Mexicaanse griep
Mijn zus ligt sinds gisteren in Belek in het ziekenhuis, darmklachten en hevige diaree sinds 3 dagen en dat krijgen ze niet gestopt
Jill, vind je geen zeur hoor… Vind het wel lief van je… :kus: maar echt mijn koorts is verdwenen en raak nogal snel aan het hoesten… En die MEX griep is inderdaadn extreem hoge koorts… *(boven de 40 graden)
Bloem: haha ja niet in 1 reis malle!!!
Roanna: heb als voorkeur doorgegeven een kamer naast “Peppie” en Kokkie :biggrin:
Linda: 12 juni familieweekend
Oma Carla en Opa Jordy: 12 juni 15 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 19 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Jill: 14 juni 9 dgn Alanya
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR Miere011: 28 juli- 6 augustus: Adana
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Kaylo gaat mee 1 september 8 dagen ADR!!!
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
Hallo
Hier ben ik weer even…
uitslag van het maagonderzoek:
Ik heb een middenrifbreuk! Waardoor mijn klachten ed.
Heb nu medicijnen slaan deze niet aan dan moet ik worden geopereerd!
@Jac: Meid toch!!! Heeft een kennis van mij ook gehad en moest dus wel geopereerd worden en nu nergens meer last van. Natuurlijk hoop ik eerst voor je dat de medicijnen aanslaan. Nou, beterschap hier weer mee.
@Kaylo: Weer geboekt naar ADR en gaat met Jac en Linda meeten daar. Gaaf hoor! :wereld:
@Bloem: Ik lach me rot als we inderdaad allemaal zo’n beetje bij elkaar zitten terwijl het daar best groot is. Nou, van mij zul je geen last hebben. Ga alleen zaterdag even naar de echte “markt”. :biggrin:
HAHAHAHA… iedereen naar de markt… Ik wil ook naar de markt op zaterdag… Werkt iemand die ik wel graag even wil zien… (hoop dat hij er nog staat) (nee geen lekker ding, gewoon aardig… kan het met paps en mams ook goed vinden )
Bloem : ja en heb net bericht gehad dat de waarden nog niet goed zijn van het bloed en dat ze nog niet weg mag
Cyn : jaja wordt nu spannend he
Roanna : allemaal op een rijtje, net alsop zomerkamp hadihoooooooooooo:lol:
Jac : leews nu pas je berichtje, hoop echt dat het geen operatie wordt en dat de medicijnen aanslaan
Bloem : ja ze wordt heel goed verzorgd,ligt in een privekliniek en dr vriend mag er ook bijblijven