Turkish Tea Time deel- 123: in Turkiye

@Jill: Ja, mooi is het daar he!!! We hebben ook zo heerlijk genoten vorig jaar, dat we het nu weer gaan proberen.

Beps waarschijnlijk al op één oor, want die moet er morgen vroeg uit om in te checken!

@jill
Auto en transfer geregeld, gelukkig dat het nu rond is.

@cyn
Een zeehondhoestje, hoop dat het beter wordt anders toch maar even naar de huisarts.

Ik vandaag alvast de verjaardagstaart voor G. besteld. De bakker was vandaag toch op kantoor. Het kan maar beter weer geregeld zijn. Nu zijn verjaardagscadeau nog, ik denk dat ik eruit ben. Mams ook nog iets uitzoeken en dan ga ik het bestellen via internet, scheelt toch wel erg veel met de speelgoedwinkels…
Maar eerst gaan we lekker slapen, morgen is het weer vroeg dag.

tja… hiernaast hebben ze een feestje, lag al een briefje in de bus…
zucht…

@ MK uhmmm… G’s verjaardag is toch 07.07… nu al taart bestellen? die is echt niet meer goed hoor tegen die tijd :stuck_out_tongue:

@Bloem: Ja, maar je kunt 'm nu al wel vast bestellen hoor en tegen die tijd afhalen. MK gaat ook op vakantie en dan is het al maar mooi geregeld. :biggrin:

Ladies… ik ga ook afsluiten. Het is weer mooi geweest voor vandaag.

Weltrusten all en tot morgen weer. :slapen: :dag:

Zo meiden, ik ga nu wel naar bed…

@Bank: Morgen volgt uitslag, manager gaat morgen mn vader bellen, zwager heeft ‘geeist’ dat geld morgen bij ouders op de rekening staat, want anders gaat hij dus die civiele procedure starten…heeft nu lang genoeg geduurt, scimming is van 10 en 11 maart…

En NEEE ik ga niet aan de dieet-restaurant/deel doen op vakantie…we pakken na de vakantie de draad gewoon weer op…simpel zat…

Trusten allen, ik doe het licht morgen wel weer aan…:hihi:

truste!

Roanna en Beps :slapen: welterusten en tot morgen :dag:

@Bloem dat feestje gaat je hoofpijn zeker geen goed doen pfffff hoop voor jou dat ze snel uitgefeest zijn.

Voor iedereen die gaat slapen;;;; SLAAP LEKKER!

Pfff kon niet slapen Vast de gebeurtenissen van gister, en die nog gaan komen vandaag(HAHA)

Straks maar insjekke dan, en daarna de koffer inpakken. Laatste wasjes…
Ohhh over 24 uur ben ik onderweg naar Schipholllllll…

Sjietttt kan je gewoon in insjekke op het moment online ivm de vele wijzigingen enzo.
Terwijl op het andere deel staat dat alles weer normaal vertrekt…pffffff rare gasten die romeinen…

:turkey:Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR :turkey:

Linda: 12 juni familieweekend
Oma Carla en Opa Jordy: 12 juni 15 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 19 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Jill: 14 juni 9 dgn Alanya
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Miere011: 28 juli- 6 augustus: Adana
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill

Goede morgen … niets te melden vanaf hier, of … er was iets vandaag maar ik weet niet meer zo goed wat :p, valt me nog wel te binnen vandaag. Eerst maar eens aan het werk zometeen.

Koffers gepakt… we zijn er klaar voor…

Koffers gepakt? Ga je weg dan ;)?

@beps
Koffers gepakt, was het nu wel of niet gelukt met inchecken??

Nee. Ivm de controlewerkzaamheden aan de vliegtuigen kan er nu niet online ingecheckt worden(helaas) Dus dan maar vroeg naar schiphol vannacht

Beps, hubs, pa en ma, heel veel plezier in ADR en tot over 1½ week.

http://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/01/2a/f7/f2/main-pool.jpg

http://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/01/29/f1/b7/the-select-section-of.jpg

In een super de luxe select dream kamer dus dat moet helemaal goekomen.

http://www.sudtours.nl/skins/su.nl/images/cached/Plaatje27750181_360px_270px_crop.jpg

:smiley: Even een paar plaatjes om alvast in de stemming te komen :smiley:

Goedemorgen. :dag:

@Beps: Is er iets speciaals vandaag dan? >>> Heb je nu al een stoeltje kunnen bemachtigen? Straks sturen ze je nog een mail, dat je pas volgend week woensdag mee kunt. :biggrin: Nouja, gaan we samen!!! Nee hoor… jullie gaan, weet alleen even niet meer waarheen.

Wij hebben momenteel geen tv en radio verbinding en nu kijk ik net even bij UP* en schijnt dat een heel gebied er hier bij ons momenteel wegens een storing uit ligt. Ik kreeg gelijk alweer ongeruste buren :mad: en dergelijke aan de telefoon zo vroeg op de ochtend. Foeiii!!!

Nou, verder even niets zinnigs te melden dus tot laters. Ik ga me maar weer klaar maken voor deze dag.