Turkish Tea Time deel- 123: in Turkiye

@beps
Jammer dat het niet gelukt is, inderdaad maar een beetje vroeger naar Schiphol, dan hebben jullie nog een beetje keus.

Ohhhhhhhhhhhhh…wat mooi!!! En daar gaat Beps naar toe?

jammer van het online inchecken…
maar ja, kan op de terugweg ook niet…

En ach het had mooi geweest, maar het is maar ruim 3 uur… heel wat anders dan 12 uur terug uit Thailand…pffff(ohhh was dat een ramp haha)

@Roanna: Wij gaan naar Kos… heerlijk rustig klein eenvoudig app in de bergen… geen luxe, niets bijzonders…

Hahaha MK Ik had de hele plaatjes niet gezien…
Morgen zal ik in de middag de ‘echte plaatjes’ wel tonen :lol:

@bloem
En jouw bus komt altijd als laatste aan, dus dan sta het achteraan in een enorme rij.
Je staat ook altijd in de verkeerde rij want die andere rij gaat een stuk sneller. Dan heb je nog de pech dat er 3 families voor je staan die allemaal bij elkaar willen zitten waardoor het weer langer duurt…

ja idd :wink:

whiheee… collega en ik hebben Paris gecancelled. Ze gaat weer terug naar huis. en dat moet met haar (hongaarse) auto… dus… ik ga zondag 2 aug met haar mee terug en vlieg dan 5 aug vanaf Budapest naar huis :smiley: :smiley:
roadtrip!!

Ohhh lekker… weer wat om naar uit te kijken…

Beps: Kun je niet inchecken?? Mmm wij kregen het bericht dat dat niet kan tot 9 juni vertrek… mm vaag!! En wat een toestand gister… :kus: Maar morgen lekker op vakantie!!! :biggrin:

Zo meiden ik weer aan het werk… voel me weer ietsjes beter… Dus gaat goed komen!! :biggrin:

Heb geen zin in zaterdag, maar ja wat moet… dat moet :wink:

:dag: tot later!!!

@bloem
Leuk! maar wel jammer dat je collega weer weggaat.

Wij hebben ook een keer op het vliegveld van Budapest gestaan. Er was een man niet goed geworden in het vliegtuig waardoor we een tussenlandig moesten maken zodat hij naar het ziekenhuis afgevoerd kon worden. Hele toestand, lang wachten en uiteindellijk pas om 05.00 in het hotel. Achteraf bleek het wel mee te vallen, de man zat toevallig in ons hotel.

Nou nog steeds niet dus… Maar goed het is niet anders. Ach en het is zo vrijdagavond…kan jij wel inchecken :biggrin:

mm geen idee of ik dan wel kan inchecken… Let’s hope so… Heb een hekel aan die wachtrijen op Chipshol… :wink:

misschien later vandaag kun je wel inchecken

@ cyn nee ik heb ook geen zin in zaterdag… zo’n gedoe allemaal… wel in zondag!! als t eenmaal middernacht is geweest moet het goedkomen

ja heb echt zin an. parijs was een beetje zozo, omdat zij dat zo graag wilde, maar hier heb ik echt zin an. dwars door duitsland en oostenrijk. weet dat velen van jullie er niet aan moeten denken om 12-13 uur met de auto europa te doorkruisen maar ik heb er echt zin an!! whooehooe

Haha ja de zondag trekt mij ook meer aan… :biggrin: En die roadtrip… is toch juist gaaf!!! Lijkt me top!!! :tongue:

heb mn oranje balk nog niet :frowning: gisteren 12 pleuries overgemaakt voor een VIP account maar nog niet verwerkt

@Beps: Als je nog even doorklept vandaag…krijg je voor je weggaat nog een ster erbij, dus zou zeggen… kleppen nog ff.

Ik heb je app. op Kos gevonden hoor. Tja… je moet ervan houden en de bergen …jakkes… :dag:

http://www.columbusmagazine.nl/images/user_images6/9101a/9101a.jpg

WHAHAHAHAHAHA… Beps gaat naar Kos!!! :smiley: Met hakkie-takkie airlines :smiley:

@Bloem: Dat is inderdaad wel even wat anders dan Parijs, dus zou ook die mogelijkheid aangrijpen om daar eens te gaan kijken. Parijs kan je altijd zo nog wel even naar toe, maar dit doe je niet zomaar even zo snel. Gaaf hoor!!

Nou ladies… ga nog ff wat doen, want ja… ik moet ook een beetje in voren werken, want volgende week om deze tijd, gaan we morgen ook al op vakantie. Dan heb ik miss al wel ingetjekt. :biggrin:

@ roanna nou ja, ticket met wizzair is echt goedkoop… parijs was duurder uitgevallen maar ken parijs al wel, dus ga idd liever ergens naartoe waar ik nog niet geweest ben…
al kost het me wel mn aller aller laaste vakantiedagen :stuck_out_tongue: waar zijn die toch aan op gegaan?

Zo laatste schapjes gedaan…
Direkte de kattebeessies verzorgen, en af en toe kijken of we kunnen sjekken…maar nog niet!

Kon nog werken vanavond, van 16.30-22 uur…maar ikke is een grote meid…Nee…dan moet ik Aiji wegbrengen…