Turkish Tea Time deel- 123: in Turkiye

Beps: goed zo!! Je hebt VAKANTIE :wink:

wow beps!! wat goed van je… gewoon NEE gezegd hahahaha

:redface: goed van mij he :redface:

Goedemiddag iedereen!!!

Meiden heb echt met jullie te doen,allemaal gedwongen bij elkaar zitten de een al wat vroeger dan de ander,tja beppie is het eerste slachtoffer.
Ocharme wat een opoffering.

@Beppie hopelijk lukt het nog en anders acht voor die drie uurtjes,met dat heerlijke vooruitzicht .

@Bloem hoe is het met de hoofdpijn?
@Cyn gelukkig weer wat opgeknapt!

@Jill: Pcies…geen punt hoor…En het is ook zo een straf om te mogen/moeten gaan…maar ach iemand moet zich opofferen…en dan ga ik wel :wink:

Goeiemiddag,
Kom even buurten voor ik aan de crock moet. Druk weekend gehad, volgend jaar gaat W. trouwen en ze heeft afgelopen zaterdag haar jurk uitgezocht. Daarna nog wezen shoppen. Zondag visite gehad en 's avonds uit wezen eten, gister de toko rechtgetrokken en gecrockt. Eigenlijk de magneet niet aangehad.
@Beps: Dat is ook wat, kun je niet insjekken. Maar hopen dat het morgen wel kan:tongue:>>>. Leuk appartementje in kos, zal je het vast naar je zin hebben:unibrow:
@MK: Heb je ook de reispapieren over de mail gehad:vak01:
@Jill: Jij gaat ook nog even lekker weg:zon02:, zal je vast wel weer goed doen.
@Cyn & Bloem: Wat lees ik nou, gaan jullie zaterdag op pad. Gaan jullie iets leuks doen? Beps in Kos opzoeken??

@Toos: EN ik heb het toch gedaan he…NEE gezegd tegen werken vanavond…Ben OHHH ZOOOO TROTSSSSS op mezelf(het was OHHH ZOOOO moeilijk!!!)

Ik vind het hartstikke goed van je, zomaar nee gezegd:thumbsup::thumbsup:,

:hihi:

@toos
Nee helemaal niets, wanneer heb je ze gekregen dan???

poehoooe… kan iemand me ff wakker houden… :retard:

@toos
En is het een mooie jurk geworden?
Lijkt me wel heel speciaal als je als moeder mee gaat… helaas voor mijn moeder :slight_smile:

@bloem
Hoe gaat het met je hoofdpijn?

@MK: Hub kreeg zaterdag alle reispapieren over de mail. Vlucht met trans0via, heen 5.15, terug 10.40

Ze wordt een plaatje, prachtige jurk. Ja het is ook heel speciaal om als moeder mee te gaan, heb wel een traantje weggepinkt.

Toos: mooie tijden!!! :thumbsup:

Bloem:WAKKER BLIJVEN!!! :vak02:

:frowning: Ik kreeg zaterdag een mail of ik labels wilde bestellen… :frowning:
Maar is zal vast dezelfde tijden hebben!

@ toos owh leuk trouwerij!

ik word gek van mn hoofdpijn en vooral trillend oog…
voel me nie zo tip top deze week… zucht (ook een beetje keelpijn)

Tja een traantje, hoort er een beetje bij hè!

@bloem
Je gaat toch niet ziek worden…