Kokkie moet ook hard werken om wat bij te beunen. Heb je nog even tijd voor ze dichtgaan
Ja ik laat het wel weten of het gelukt is hoor… Nu eerst pizza ![]()
@Cyn: Eet smakelijk
Tuurlijk … I save the best for last ![]()
Cyn: Eet smakalijk . Kan zijn dat ik er dan even niet ben, laat je dan even een berichtje hier achter of het gelukt is enzo?
@Toos: En weer was ze weg en zo Raak ook. :disgust:
:dag:
Roanna: ja natuurlijk!!! Pizza is inmiddels weggewerkt… haha… dus nu wachten… ![]()
lalalala is het al tijd??? ![]()
pfffgf ben ook terug,nog even gaan shoppen en een paar pumps gescoord,het is niet echt wat ik zocht maar ja als je tegenwoordig ziet het zijn haas stelten.
Iedereen die vertrekt al een beetje ingepakt?
@Cyn jij bent zeker aan het wachten om in te checken?
jill: jep!! Net stiekem even geprobeerd… maar hij geeft aan dat ik te vroeg ben
moet dus echt wachten… grrrr
Zucht… Oma Carla is boarding!!! :wub: ik morgen ook hoop ik!!!
Jill :pumps gescoord. vroeger liep ik ook op van die stelten maar tegenwoordig vind ik makkelijk interessanter dan mooi :biggrin:
Cyn : nog altijd aan het w8ten, lullig hoor
Roanna : ja, moet ook tussendoor even voor de innerlijke mens zorgen he
lekker vette hap : frites en mexicano’s
Toos : valt ook niet mee al die rekeningen
Marion : moeten Roanna en ikke nog ff geduld hebben he
Dames : ik moet echt dringend naar de nageltrees, mijn nagels zijn zoooo lang, type allemaal verkeerde letters :mad:
Hebben de vakantie ingezet met een lekker wijntje, drinkt er iemand mee ?
@Raak of gewoon de schaar erin zetten.
@Cyn hoe laat kun je inchecken?
Het is te hopen voor oma dat alles goed id gegaan op schiphol,ik vroeg me later af waarom ze geen eigen rolstoel heeft meegenomen want dan zit ze in Turkije ook zonder.
@Raak lekker maar ik kan het helaas niet meer verdragen krijg elke keer opnieuw hoofdpijn zeker van de rode.
Mm geen wijn… heb je wat anders??
Een cocktailtje ofzo
En ach het wachten is niet zo heel erg hoor… Maar moet gewoon ff sneller gaan die tijd… ![]()
Jill om 19.15 uur… Dus nog maar even
En dat is met 3 minuten klaar… Dus dan ga ik direct weg… nog even langs oma… en dan maar vroeg slapen… is het sneller morgen
![]()
@Jill: Leuk zeg pumps. Ik was gisteravond ook even en zo’n dumpschoenenzaak en daar hadden ze echt schattige schoentjes voor € 5, maar die zijn juist zo plat, dat toen ik er een paar ging passen, ik gelijk kramp in mijn voet kreeg. Snap ook niet dat men daar op kan lopen.:biggrin:
@Raak: Mexicano’s. Ieeee… jakkes… net van die schoenzolen. Op het werk hebben we ze ook regelmatig. Maarja, het vult wel weer he? :biggrin:
Pffff… kokkie nog aan het dutten en ligt me toch hier op de bank een partij te snurken. ![]()
Ik zie Damber ook steeds online. :dag:
@Cyn dan spreek ik je niet meer zeker ?
DUS ALVAST een mega gezellige en warme vakantie,veel plezier en de groetjes aan iedereen daar!:vak01:>>>
Jill, ik vlieg pas morgenavond… dus kom morgen nog wel… Maar in ieder geval bedankt!!
:kus:
Roanna: :finger: hahaha