Nee, een dag later als jij dacht. Woensdag de 17e. Beps… neem er nog 1. :dope:
Groetjes daar.
Nee, een dag later als jij dacht. Woensdag de 17e. Beps… neem er nog 1. :dope:
Groetjes daar.
@Beps::dag::dag:, ben blij dat je het naar je zin hebt. Hangt de vis al klaar? Ik weet niet of hij er nog is in de poolbar, maar voor een goeie cocktail moet je ercan hebben
Marion: :kus: :kus: :kus: thank you!!! LIEF!!! ![]()
Enne niet zo’n kant en klare uit een plastic fles, maar laten mixen. Moet wel alcohol in zitten hoor
Oh Toos…hou op. Zin an.
Nu eerst ff eten en schapjes doen.
Laterssssssssssssss :dag: >>>
Ohhhh heb er echt zin in, pfffff nog een week.
@Roanna: :dag:
@Beps: Vermaak je daar nog, maar dat komt wel goed. Veel plezier op de markt enne doe Stacey de groetjes
Zo ik net een pizza besteld… moet kunnen hahah
Vrijdag visdag, straks een broodje nieuwe haring
En dan … nummer 3 …
@Bloem
Jou koffer was nog niet gepakt. Of inmiddels al een begin gemaakt? Al de hele week zit je te zwijmelen bij de foto’s, nog heel ff wachten en dan mag je het in het echt bekijken.
Want … JE GAAT WEER NAAR TURKIJE MEIS!!!
Is al een poosje geleden he? Samen met Cyn jou Gumbet onveilig maken en een dagje op de boot van L mee. Misschien ligt ie hier al op je te wachten ;). Ook jij …
Veel plezier
http://farm2.static.flickr.com/1361/962271865_88ff1d9b4d.jpg?v=1201029066
in Turgutreis
Marion: ons gumbet he
hahahaha
Marion : wowwwwwwwwwww heb je volgende week nog plaatjes over ???![]()
Toos : alweer weg ???
Cyn : nu bijna inchecken he enne eet smakelijk ![]()
@Marion: Wat verwen je ons toch weer met al die mooie plaatjes. Maar ik zal, als ik daar ben… duurt nog wel even… aan je denken hoor. :kus:
@Cyn: Succes en la even weten of het gelukt is. >>>
Ja even, werd van internet afgegooid:(
Hoezo? Niet betaald? :redface:
Nee dacht misschien merken ze het niet enne moet ook nog op vakantie:so:
Ik dacht dat jij boodschappen ging doen:unibrow:
Nou, het kan weleens zo zijn, dat als wij weer terug komen ik ook geen aansluiting heb, want krijg een nieuw modem van de provider en net als wij weg zijn en moet me dan opnieuw aanmelden. Nouja, we zien het wel.
@Toos: Ja, gaan we ook zo nog doen, maar nu moet hij eerst weer even een dutje doen. Hij is ook de jongste niet meer. :unibrow: :unibrow: Ach het WC is hier tot 9 uur open. Gelijk even langs de kapper een afspraak voor maandag maken.