Turkish Tea Time deel- 123: in Turkiye

Joehoee… Carla. Zijn jullie nog niet weg?

Roanna: dan mag ik nog ruim 1 uur wachten tot ik kan inchecken… Maar geniet ik ondertussen wel van een verdiende pizza… :smiley:

Zo… ik ga maar eens afsluiten ofzo…
:smiley: :smiley:
nog ff langs het postkantoor, de was aanzetten, strijkgoed mee en naar de parental unit
lekker eten en kletsen en weet ik veel wat nog meer…

Bloem: :dag: fijne vakantie alvast :wink: :biggrin:

Zo meiden internet doet het weer!!!

Hier kwartier gemaakt, Kaylo nog niet gezien…
Heerlijk gezommen net, hubbie aan de sport geweest.
Paps en mams genieten, wij ook

Net heerlijk aan de cocktail gezeten, aparte ervaring, aan het zwembad, in een plastic beker aan de Sex on the Beach…

@Bloem en Cyn: we zijn er klaar voor hoor, kom maar snel hihi;…

@Roanna: Jullie vliegen gewoon nog op dinsdag om 6.25 met HV??

@Raak: en jullie???

Nou goed…stap voor stap…:kus:

Ach helemaal vergeten te zeggen hoe het met C gegaan is.Het Vliegen ging prima beide keren een stoel tussen ons vrij dus hij kon daar heerlijk slapen,alleen jammer van de turbulentie moest hij weer in de gordel op schoot,maar daarna gewoon weer verder geslapen.In Turkije heeft hij ook goed geslapen wel veel gedroomd,maar ja zoveel indrukken ook en werd door iedereen uit de buggy getild en zelfs vreemden wilden met hem op de foto.Kreeg steeds complimenten over zijn ogen,cok guzel…En hij lachtte ook bijna naar iedereen.De laatste dagen werd het warmer en C ook wat huileriger.Het zwembad vond hij heerlijk.Een ober van het hotel is helemaal weg van C en was ook steeds met hem bezig,als hij zaten te eten ging hij rondje met C lopen(was toch niet druk)…C is echt lief geweest

Ben nu weg,maar bloem en Cyn,jullie zullen er vanavond of morgen vast nog wel zijn.

Beps,heerlijk daar dus,al een volgende keer aan het regelen daar?

Morgen ben ik er hoor!! Moet nog even wat registreren morgen hahahaha :wink:

Oh…ikke alvast alles uitgezocht en klaar gelegd op het logeeer bed.
>>>

@Beps: :dag: Fijn weer even wat van jullie te vernemen. Oh… gelukkig dat je mams en paps het ook naar hun zin hebben en hubs toch lekker kan sporten.

Maarre meisie… wij komen a.s. woensdag en niet op dinsdag. ( was maar waar!) en met hetzelfde vliegtuig als waar jullie mee gegaan waren. Wij vertrekken om 6.25 uur op 17 Juni.

Oh, ff de foto van C kijken nu.

Ohhhhhhhhh,wat liefffffff. :wub: Hij heeft het zelfde petje als kokkie op. :slywink:

Nou TRL., ik kan me dat best voorstellen dat jullie zoveel bekijks hadden met C. En goed om te horen, dat het verder ook goed is gegaan. Geweldig hoor! :thumbsup:

@Cynthia: Nog ff. >>>

Trl: wat een super foto!!!

Roanna: jaaa nog maar even!

@Roanna: OH JEE…zie je maar wat drank doet,…dan komen jullie ineens een dag eerder
haha ; dus hier tussen 1-1.30… op naar de lunch hihi

De volksverhuizing richting ADR gaat nu echt goed beginnen
Carla gaat strakjes en morgen gaan we er weer 3 uit :dag:

@Kaylo
Koffertjes klaar, haren geknipt of geharst, schoonmoeder in huis die voor de beestjes zorgt. Jullie zijn er klaar voor!!
Ventje gelukkig weer wat opgeknapt, kan ie weer watersporten en voor jou staat er hier vast wel een bedje klaar. Heb je wel verdiend na al dat verplegen/verzorgen van de laatste tijd. Nu laat jij je maar eens in de wattten leggen.

Veel plezier

http://www.corendon.be/Cache/DbImages/L1E1589A88W0H0.jpg

geniet in Agean Dream

Nou meiden ik ga me aankleden, en een borrel doen met de oudjes
dus doeggie, tot later denk ik wel

Beps: ciao!!! :wink:

Kaylo: namens mij alvast een goede vlucht toegewenst!!!

:dag:

Beps : gaat niet goed hoor met de drank, offe zonnesteekje :smiley:
Kaylo vliegt pas morgen dus die kun je nu niet tegenkomen hoor
enne Roanna en ik vliegen samen as woensdag
Lekker genieten vast en cyn en bloem vliegen echt wel morgen haha
Trl : wat een schattige foto van C en fijn om te horen dat ie zo genoten
heeft
Marion : begin je je al klein beetje remy te voelen ?

Ohhh zie nu pas dat Kaylo morgen pas komt hhahaha!!!

Ok Kaylo: GOEDE REIS!!! Tot morgen :dag:

BEPS: GAAAAA NOU!!! hahahaha hup die bar in!!

Dat denk ik ook…
Haha,hoe kom ik erop… Dinsdag,…haha…
Dacht echt dat Kaylo vandaag kwam…nou ja…morgen dan haha

Nou aan de borrel doeggie tot laters… niet te laat naar bed, morgen markt…

Nummer 2 in de rij …

@Cyn
Ook jij bent er klaar voor. Koffertjes gepakt, handbagage staat zelfs ook al klaar. Nu het vliegtuig nog he?
Inmiddels weer helemaal fit hoop ik en geen zeehondenhoestje meer, tijd om de bloemetjes buiten te zetten. In Turgutreis en in Gumbet denk ik.
Ook jij …

Veel plezier

http://www.sunwings.co.uk/Images/Locations/TUR/AGC/TRS/Tolgaryus_IMG_7439_turgutreis_filtered100.jpg

Geniet er van!!