Turkish Tea Time deel- 123: in Turkiye

@Roanna,ik hoor het tot hier :biggrin:

@Cynthia: Wachten duurt lang he? :lol:

jaaaaaa… Maar nog maar 5 minuten ofzo… Dus dat gaat goed komen :smiley:

Hey Roanna, goed opgelet…

Wilde even iedereen een goede reis toewensen… ben steeds online, maar niet steeds actief mee aan het lezen :smiley: Moet toch zorgen dat het huis netjes blijft… en nu het lekker weer is en de deur open staat… zie je die witte pluisjes als een dek overal op ‘vliegen’…

Vandaag heb ik de tickets binnengekregen… dus we mogen naar ADR :smiley: :smiley:

Viva en hubs hebben het erg naar hun zin… Heb ze niet heel veel gesproken, maar bij aankomst was het heerlijk warm en zaten ze op een terras, midden in het centrum aan de koffie a 1 eurie… das dus geen geld. Verder hebben ze wel regen gehad :frowning: en een paar dagen was het ook niet echt strandweer…

Cyn… als ik jou was zou ik nu zo langzamerhand in proberen te loggen. Viva heeft ook de avond (nou ja… nacht) ervoor ingelogd en ingecheckt, moet dus wel gewoon lukken.

Damber: lekker ook de tickets binnen!!! En ja ben al steeds aan het proberen… maar lukt nog niet… :wink: Officieel kan het ook pas vanaf 19.15… en dat is het bijnaaaa :smiley:

Tot snel!!

btw is mijn koffer al ingepakt :redface:

nog 2 minuten wahahahahhaah

precies… :wink:
En de koffer ook al klaar?? Haha jullie gaan de 20ste toch?? :smiley:

Cyn : maak ik voor jou een lekker zoet coctailtje
Jill : schenk ik voor jou gewoon non alcohol in, ook geen probleem hoor
Schaar er in : kan ik niet meer mooi gevijld krijgen zelf hoor, laat dat altijd doen:)
Roanna : vind mexicano wel lekker hoor, met veeeeel sambal bij:)
Damber zien we ook wel in ADR, die zit alvast ook voor te genieten nu dr moeder er niet is

:redface: :redface: yup… nou ja… eigenlijk de nacht van 19 op 20… 5:15 uur de lucht in…

oooh wat een tijd!! Lekker hoor!! Die had ik morgen ook gewild!! :frowning:

Nu dussssssss

Met name van Viva d’r taak… poetsen :smiley: :smiley: :smiley: Vanwege het weer ook de raampjes gezeemd… huis is nu weer bijna spik en span… :smiley:

JIPPIE!!! Zitten nooduitgang!!! :smiley:

toppie!!! lekker de ruimte!!!

Juist… Zo en nu op naar huis!!! :dag: :kus: tot morgen!

als ik dit teruglees ziet dat er ook niet aardig uit… jullie snappen vast wat ik bedoel en hoe ik het bedoel…

Geniet lekker van je avond :wink: en een hele goede vlucht, ik vermoed dat je mij niet eerder ziet/ hoort dan in ADR :smiley:

@@Damber: Oh, wqat leuk om te horen dat je ouders het verder wel naar het zin hebben. Ook al de tickets binnen. Goehoed zeg!!!

Valt me nu pas op dat de tijd hier 10 minuten eerder aangeeft. Het is nu volgens mijn pc 19.19 uur en post 10 minuten eerder. Hmmm… vreemd.

Nou, ik ga zo maar eens even weg. :dag:

Damber: ook goed!! Tot in adr!!!

Nou doegg!!!