Turkish Tea Time deel- 123: in Turkiye

@Roanna: Ga je weg dat volgende week? Leuk, ga je naar toe dan?
@Trl: Gaat het een beetje met je?

@Toos:
Bedankt voor de tip :kus: Die zit hier inderdaad op het winkelcentrum en daar moet ik morgen toch nog even heen, en zal dan gelijk eens kijken of ze die hier bij ons ook hebben.

dus dames… ik brei er voor vanaaf ook een eind aan…

pfff… word nog 1 dagje ‘werken’
ciaaaoo slaap lekker

Carla,bij de x*nos hebben ze ook wel van die krukjes,weet niet of die ook bij jullie in de buurt zit?

Toos,gaat wel.Had vorige week een pilletje genomen van die vriendin me gegeven had om rustig te blijven,heb haar toen gesmst dat het niet hielp,ze zei ja als je ze voor het eerst gebruikt werkt het pas na een week,dus denk dat die nu pas werk,heb er maar 1 genomen dus… Maar helemaal jofel voel ik me niet hoor,slik af en toe nog wel tranen weg.

Bloem,weltrusten.Weer een dagje dichterbij

@Bloem: Slaap lekker en succes met je laatste werkdag
@Trl: Zal wel even tijd kosten om alles op een rijtje te zetten, denk dat je nu wel het hele gebeuren kan verwerken. Pillen slikken is leuk, maar je zal het echt zelf moeten doen.
@Roanna: Slaap lekker en de groetjes thuis he

Zo, ook weer bijgelezen
@Afscheid van Linda genomen
@Oma Carla, veel sterkte, ga maar lekker genieten van de vakantie*, even afstand nemen is best goed. Ik heb zelf 2 scheidingen meegemaakt, en het is heel verdrietig, maar meestal is het wel het beste, maar dat merk je pas na een tijdje. Ik ga je niet zien in ADR, ik ben 1 van de weinigen die niet gaat, haha, maar dat komt vast nog wel een x bij een “gewone” meeting.*
*@Bloem, en je vloerbedekking was niet rood? Had wel handig geweest nu! *
@Cyn en Bloem en Roanna, en??? sterkte met de laatste uurtjes werk! Ik moet gewoon nog 6 weken, grrrrrrr
**
Heb vanavond Crazy gesproken, Pa nog steeds in ziekenhuis, gaat hoogstwaarschijnlijk zaterdag naar huis, onder speciale begeleiding, is wel een hele onderneming, hoor. Kan niet lopen, been helemaal kapot. En dan eenmaal hier bekijken of hij hier ook nog naar het ziekenhuis moet. Verder gaat wel goed daar in Marmaris, maar erg heet.
Kaylo ook een fijne vakantie!
Mar
**

Ja, wij gaan volgende week woensdag, of eigenlijk dinsdag al weg. Wij gaan ik dacht… naar Jamaica. :slight_smile: We zien het wel waar we terecht komen. Gaan jullie ook al snel? :vak01:

@TRL: Precies… het zal je voor een tijdje er doorheen slepen, ( zelf ervaring mee gehad) maar de rest moet je echt zelf doen. :kus:

@Raak::kus:
@Miere::dag: Verder alles goed, hoe is het met je kleindochter?

@Miere: Jeetje is ook nog wat dan he met Crazy’s vader!!! Hoop voor hun, dat het allemaal goed geregeld gaat worden. Doe haar mijn groeten.

Voor jou komt er ook binnenkort een vakantie aan hoor. :zon02: :biggrin:

@Roanna: Nou wat leuk naar Jamaica, met wie vlieg je dan want arkevlaai vliegt alleen op donderdag>>>:D. Wij gaan volgende week zaterdag, weet even niet waarheen:confused:, hub ligt al in coma dus kan het niet even vragen. Moeten geloof ik wel vroeg wegsmkiek

@Miere: Doe Crazy de groetjes en wens haar en haar vader sterkte met alles

@Toos: Wij vliegen met subway airlines. Die gaan dagelijks naar Jamaica. :biggrin: Krijg je nog eten aan boord.

Nou ik vlieg nu alvast naar boven. >>> Weltrusten all.

@Carla: Mocht ik je niet meer spreken.** Een hele fijne vakantie, probeer er ondanks alles toch van te genieten enne tot volgende week en doe Beps de groetjes:dag:**

@Roanna: Vlieg je met deze, niks mis mee, duurt alleen wat langer. En je hebt een zwemvest en een bekerhouder. De rest denk je er gewoon bij

http://www.wereldwijzer.nl/16098-albums81-picture543.jpg

Ik ga slaappie doen, voor de verandering eens een x vroeg, truste allemaal!

Ik ga ook naar mn mandje, slaap lekker en tot morgen

Trl : veel beslommeringen ivm werk die veel tijd vergen:drugged:helaas
Toos : alles goed daar in het zeeuwse???
Roanna : waar ga je di/wo heen, naar Jamaica, wow man coooooool:zon02:
limbo dansen met zwarte mannnnnnnnnnnn
Bloem: niet veel gesport maar komt goed hoor,volgende week polstraining, uren lang
Miere : jou beurt komt ook nog, dan zijn wij de vakantie allang weer vergeten
MK :heel fijne dag morgen enne hier ook ff toeteren he als je langsrijdt
Marion : jij beetje kriebelig geworden, how come ??? :kus:
Carla : fijne vlucht nogmaals en we gaan je volgende week gewoon zien.
sterkte met de rest
Kaylo : morgen hondjes nog wegbrengen en dan ben je er ook klaar voor
Cyn : goed he die feedback hier, zo kon jij je klantjes weer goed op weg helpen
Jill : ook jij bent er weer bijna klaarvoor. Hoop dat je je een beetje fit gaat voelen voor de reis
Hoop echt dat ik op dit late uur niemand vergeten ben, anders sorry:drugged:
Welterusten all en tot morgen, weer een dagje dichterbij :vak02:

@Raak: Ja hoor alles goed hier, nog ff 4 dagen werken en dan… vakantie

Moet ook nog wel aan mn conditie (lees polstraining) werken. Jullie hebben wel een voorsprong daarzo

:turkey:Oma Carla en Opa Jordy: 12 juni 15 dagen ADR:TURKEY:

Kaylo : 13 juni - 19 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Jill: 14 juni 9 dgn Alanya
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Miere011**:** 28 juli- 6 augustus: Adana
Bloem29: 2 aug roadtrip naar Budapest!!
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet