Ik ga broodjes smeren, tassen pakken en douchen, want daar hebben we morgenochtend geen tijd meer voor. De moeten op tijd weg want het is voor ons een heeeeeel eind rijden. Ik weet niet of ik straks nog langskom. Tot… later.
@MK veel plezier morgen en hopelijk kunnen jullie het droog houden!!!
@MK: Veel plezier morgen
goeieavond iedereen !!!
Nog even een vluggertje !! Koffers zijn bijna klaar, op nog enkele dingetjes na.
Handbagage is voor morgen en ook nog vlug wat kleine dingetjes strijken dan.
Namiddag hondjes weg en dan maar vroeg bedje in. Ze komen ons halen om 03.15u. best een korte nacht. Maar hebben er het héééééééééééééél graag voor over !!! Hihi !! :vak02:
Oma Carla : mocht ik morgen niet meer langs komen : een leuke vlucht toch nog en we zien elkaar zeker en vast wel hé ?
We worden verwacht door de vriendjes daar om 13.00 u (Turkse tijd dan) aan het onthaal. Wordt weer heel leuk !!! Kijken er al naar uit !!
Iederee nog een hele leuke avond gewenst !!! :kus:
Kaylo, heel veel plezier in ADR en tot volgend weekend.
@ mk wel ff zwaaien dan als je in de buurt bent!!
@ kaylo goede vlucht en tot snel
:tssk: had mn voet schuin… dieprode nagellak stroomt zo van mn kleine teentje af
of de vloerbedekking sjjjjiiitt is me echt nog nooit gebeurd, maar heb teentje onlangs gestoten dus nagelbed is een beetje weird…nu zit alleen heel mn kleine teentje ook onder de rode gloed wat dus net niet de bedoeling was grggrr
Tuurlijk zwaai ik even.
@KAYLO,mocht ik je niet meer zien een hele fijne vakantie!!!:dag::dag:>>>:zon02:
@MK
Veel plezier morgen in het sprookjesbos!
@Carla
Wat vreemd geregeld, hopen maar dat het inchecken niet te lang gaat duren.
@Jill
Dombo’s die dan opmerkingen durven te maken.
@Bloem
Een rood teentje en rode vloerbedekking. Het teentje slijt er wel af maar die vloerbedekking is minder he!
@Kaylo
Ook jij bent er bijna klaar voor. En … vind je het spannend? Ook jij ziet de meiden voor het eerst in het echie.
Hallo all. :dag:
@Kaylo: Mocht ook ik je niet meer spreken…ik wens jullie ook een hele goede reis en een hele fijne vakantie. Jullie gaan toch ook naar ADR? :vak02: Nou meid, lekker genieten van alles en iedereen. Tot volgende week woensdag. >>> :dag:
@MK: Jullie ook een hele fijne dag morgen in de Befteling en gooi je haar weer los in de pyranya. :biggrin: Veel plezier met de kids daaro. :dag:
Wij ook terug van de stad… kokkie alleen even naar de kapper geweest en ik heb van alles in de hand gehad, maar me toch beheerst. Niets gekocht. Alleen ff koffie gedronken bij de Hama.
@Bloem: Ja, sporten kun je daar voplop als je dat wilt. Kokkie gaat zeker weten een wel een paar …uur… ik bedoel minuten per dag. :biggrin: Gaat altijd op de loopband. Hi, hi. Ik soms ook, maar die keren zijn te tellen op een hand.
Ik ga naar boven, slaap lekker!
Hallo Dames, ben terug en ga nu ff bijlezen
voor degenen die gaan slapen : :slapen: lekker en tot morgen :dag:
@ MK slaap lekker
@ raak hoestie?!
@ roanna, nou ik kan daar heel simpel en kort over zijn: ik ga niet sporten daar… hooguit een beetje zwemmen maar echt niet om actief te zijn… ik heb vakantie . enzo…
@Bloem: Dat kan ook Bloem: Je weet het… alles mag en niets moet en zeker in de vakantie niet. :biggrin: Het was alleen even een idee… dat het ook daar goed kan. Het is jou feestje… dus lekker alles doen waar je zin in hebt. ![]()
ja cker wel!! mmhmhh zalig… lekker nix doen en ontspannen… meeennn ben ik daaraan toe zeg!
Waarom kon ik niet online inchecken ?
Omdat mijn man een mobiliteitsprobleem heeft blijkbaar…andere reden kan ik niet bedenken.
En ik heb begrepen dat wij pas een rolstoel krijgen zodra we inchecken, dus worden we waarschijnlijk ook niet naar voren gehaald.
Opvouwbaar krukje is een goed idee, maar zou bij G*d niet weten waar ik dat op het laatste moment nog vandaan zou moeten halen.
We zien wel, misschien valt het allemaal reuze mee. Mocht er echt een giga-rij staan dan meld ik me eerst bij de Assistentie-balie :dope:
O ja, weet niet meer precies wie het vroeg, maar we vliegen om 19.20 uur.
Weet sowieso niet meer wie wat geschreven heeft, hahahahahaha…ben echt van de leg.
Allemaal bedankt voor jullie lieve reacties in ieder geval. Voor al diegenen die na ons komen …GOEDE VLUCHT allemaal en tot ziens in ADR.
:kus::kus::vak01:
@Carla: Mocht ik jou ook niet meer spreken… je weet het nooit…:unibrow:, ook jullie een hele goed reis en hopenlijk zal het gedoe allemaal meevallen op Schiphol en een hele toffe en fijne vakantie gewenst. Probeer, hoe moeilijk ook, je zorgen even opzij te zetten. Ook jullie… tot volgende week woensdag in ADR. :vak01: >>>
Dan nemen we er een, of miss wel 2.
Zo, ik ga meteen even afscheid nemen voor vandaag. Moet nog ff het een en ander op de pc doen en dan lekker naar bed. Zopy d’r bij en slapen maar.
Morgen nog 2 uurtjes werken en dan… :zon02: >>>
Truste all. :slapen: :dag:
Hahahahahahahaha, heb trouwens ook nog wel iets leuks te melden.
Werden gisteren gebeld door O*d met de vraag wat de afmetingen zijn van de insulinepomp van mijn man. Had het nog nooit opgemeten, maar natuurlijk heb ik gelijk de centimeter erbij gehaald, het ding opgemeten en doorgegeven dat de maten 8x5x2 cm zijn, dus het formaat van een pakje sigaretten ongeveer.
Jullie raden niet wat de volgende vraag was…:D:D:D
O, prima…en het gewicht dan ? Hoeft niet precies, maar is het meer of minder dan 5 kg ? :teeth::teeth::teeth:
Ja, wat denk je zelf met die afmetingen ? Bovendien is het een apparaat dat op het lijf gedragen wordt.
Misschien dat ze bij insulinepomp denken aan een soort tank of zo, gevuld met insuline voor 2 weken, hihihihihiihi. En ja…zou zomaar kunnen dat er dan een aanhangwagen aan die rolstoel vastgemaakt moet worden voor het vervoer van dat apparaat natuurlijk.
Vond het wel leuk om het even te vertellen, hebben er zelf vreselijk om moeten lachen.
En nu ga ik echt weg,…lekker :slapen::slapen::slapen: doen.
Kaylo,alvast een hele goede reis en veel plezier!!! en de groeten aan Beps.
Mk,veel plezier morgen in de efteling.
Bloem,oww balen zeg vloerbedekking rood.Hoop dat je het er nog uit krijgt.
Raak,druk op het werk?
Toos,nog aardig wat crocken voordat je op vakantie kan.
@Carla: Ik vroeg hoe laat je vliegt, geeft niet hoor. Volgens mij kun je zulke krukjes bij de hama krijgen.
Kaylo: Een goeie vlucht en een hele fijne vakantie voor jou en je ventje. Geniet van het weerzien met de vrienden daar:vak01::vak01: