Zo, hier ben ik nog weer even. Kan het toch niet laten :hihi:
Jullie lieve berichtjes doen me echt goed, en ik heb weer even mijn hart kunnen luchten. Klinkt misschien raar, maar is voor mij makkelijker tegenover “vreemden”, waarschijnlijk omdat die er toch objectiever tegenover staan.
Heb inmiddels de boel redelijk aan kant hier, koffers grotendeels ingepakt en dus morgen alleen nog de kleine en allerlaatste frutsels. Het rolstoelvervoer op Schiphol is ook geregeld, dus weer een prob minder :wereld:
Kom waarschijnlijk morgen nog wel even :vak01::vak01: hier voordat we gaan >>> en :vak02:
Heb besloten om de “klepdoos” niet mee te nemen (mede gezien de situatie thuis). En…de meesten van jullie zien we toch in ADR, hahahahahahaha.
Meiden, heb er onwijs veel zin an.
Wens jullie allemaal alvast smakelijk eten, een fijne avond, :slapen: voor later en hasta mañana :dag:
Oma: succes met de laatste dingetjes en tot zondag!! (wij komen ook pas na 24uur aan in het hotel Ga je nog inchecken vanavond??? :dag: :kus: Goeie reis alvast!!!
Oooooooooooooh, wat goed van jou om me te helpen herinneren. Was straal vergeten dat ik vanavond al kan inchecken. Zonder jou had ik me dat pas morgen gerealiseerd denk ik.
TOPPERTJE ben je :kus::kus:
De stoelen kunnen we NIET zelf uitzoeken helaas omdat mijn man een zogenaamd mobiliteitsprobleem heeft, en dan mag je niet zelf uitzoeken. Ben benieuwd welke plaatsen ze ons hebben toebedacht :paranoid:
Jullie horen nog van me !
Nou ladies… ik ga weer… Nu naar huis… morgen nog werken en eten op mijn werk… Kan ik om 19.15 direct inchecken En dan VAKANTIE!!! Aangezien ik zaterdag toch verder niks te doen heb zal ik dan ook nog wel online zijn…
ellooowww
ik weer terug van de sportschool, zijn niet echt ver gekomen want mams was niet echt lekkere (opvlieger) en zijn ermee genokt…
@ cyn als je wilt, ik kan ook gewoon om 19.15 inchecken, hoef je niet per se voor op je werk te blijven? trouwens… jij kunt toch ook gewoon thuis inchecken? of is t iets speciaals??
@ carla DAT is nu de kracht van TTT. er is voor iedereen plaats voor zn verhaal. we kunnen gewoon ff luisteren en met je meeleven. of als je daar behoefte aan zou hebben, tips geven. of we helpen weer ff met vluchtjes zoeken, of foto’s zoeken. online helpdesk of de rubriek “wat eten we vandaag” van alle markten thuis… daarom is het juist fijn om ‘in tijden van nood’ juist WEL te komen forummen maar alles op zn eigen tempo…
ppff ikke zo ff soeppie opwarmen… had een mega geweldige envelope in de bus. forumkennis die in ijsland woont had kaarten opgestuurd!! hele envelope vol! whhhhaaa
En Bloem… als je echt wilt sporten, kan daar ook.
Hier inmiddels flink onweer:storm: en een plensbui. Wilde eigenlijk nog naar de stad vanavond, doe ik morgen maar.
Sh*t…mogen NIET online inchecken :(
Betekent dus nog vroeger van huis :crybaby: Zitten precies in de spits op de A2.
Hoop echt dat we geen uren in de rij voor die incheckbalie hoeven te wachten want dat kan mijn hubbie dus echt niet.
Beetje vreemd geregeld weer allemaal. Ze komen je WEL met een rolstoel afhalen vanaf de incheckbalie, maar totdat je bent ingecheckt mag je dus wel gewoon blijven STAAN ! Sla mij maar lek.
Maar kijken of ik hubs ergens kan “parkeren” totdat we aan de beurt zijn.
@Oma,ik weet niet hoe het in Nederland is maar in Duitsland en belgie wordt ik meestal met de rolstoel uit de rij gehaald en mogen we van voor aansluiten.
Ik heb daar echt een hekel aan want de opmerkingen van de mensen uit die rij wil je niet horen.
@Carla: Hoe laat vlieg je morgen? Ik ken iemand die ook een partner had die moeilijk liep en niet lang kon staan. Zij nam een simpel opvouwbaar krukje mee voor hem, kon hij gaan zitten bij de incheckbalie. Misschien ook een idee voor je man?
@ carla hoezo kun je niet online inchecken dan?
@ cyn hoor je dat, zou zonde zijn als je speciaal daarvoor tot 19.15 blijft en het dan toch nie lukt
@ marion ja cker NA de vakantie… heb mn koffer gewicht nodig voor andere dingen dan sportoutfit!
@ MK owh gezellie! ga je naar het Eftelding?!?!?