Bloem: Nog iemand mee?? Haha wie dan??? ![]()
@Oma Carla,wat erg voor jullie kan me voorstellen dat je hoofd ergens anders staat i.p.v hier mee te kletsen.Ik wens jllie allemaal veel sterkte en probeer toch maar van jullie vakantie te genieten.
@Linda,jammer van je beslissing maar een kleine discussie hoeft toch geen reden te zijn om weg te blijven.Maar goed het is jou beslissing ik wens je hoe dan ook een gezellig familie-weekend.Tot ziens
@trl,vanuit duitsland ook nog niks gevonden van tickets,sorry
@Bloem hoe is het met de hoofdpijn?
@ mk- dit zijn mijn foto’s
http://www.wereldwijzer.nl/album/showphoto.php/photo/9408 - staat vrij onderaan
http://www.wereldwijzer.nl/album/showphoto.php/photo/9409 - staat 4e rij van boven
alleen ze veranderen steeds… maar goed. je hoeft niet mijn fotos te nomineren als je anderen mooier vindt.
de 10 foto’s met de meeste nominaties gaan door, vanaf 15 juni kan er gestemd worden, dus dan gaat het erom spannen
@ jill mmh ben een beetjes chago en geirriteerd, maar goed… komt allemaal goed
Goedenmiddag.
Zo, nu nog 2 uurtjes werken. ![]()
Wat een bekende foto’s. Volgens mij, zijn wij daar ook ooit weleens geweest. >>>
@Toos: Nou, dat is dan een meevaller voor R. Op tijd weg met de vlaaien. Mag in de krant.
@Carla: Heel begrijpelijk en had al wel zo’n beetje dat idee, maargoed… nu dus toch definitief. Natuurlijk heb je dan even geen zin om bij deze uforie te horen, maar gelukig zeg je het zelf… volgende week heerlijk even bijkomen en je verstand op 0 zetten, voor zover dat mogelijk is, maar in ieder geval even in een andere omgeving. Heel veel sterkte hierbij. :kus:
Wij gaan zo even ( als kokkie thuis komt) naar de stad. Kokkie gaat even naar de (turkse) kapper zich kaal laten scheren en ik denk dat ik dit weekend nog even ga. Nee, niet kaal scheren natuurlijk. ![]()
Fijne dag iedereen verder en tot laters :dag:
Haha roanna: ik dacht al… jij ook kaal ![]()
Help!! Is ADR rolstoelvriendelijk??? Heb een uitzoekklus… ![]()
Nu de 2e van het rijtje ADR gangers …
@Oma Carla en opa Jordy
Nog niet zo lang mee aan de klets hier en dan al zo’n gigantische meeting, en dan nog wel in Turkije zelf. Je bent een geluksvogel hoor!!
Je vond het spannend om de meiden in het echie te zien, had ik ook de 1e keer. Maar geen zorgen want het zijn schatten, stuk voor stuk.
In ieder geval wens ik jullie heeeeeeeel veel plezier in ADR. Rust lekker uit en zet je zorgen even aan de kant.
Veel plezier
http://www.bodrumlife.com/images/peninsula_bodrum/turgutreis-01.jpg
geniet er van
mmhh mooie foto weer…
ikke ben er weer eens klaar mee… pfpff… nog 8 uur werken ![]()
maar nu eerst sporten :dag:
Ik nog 11… ![]()
@Cyn: Ja, ADR is rolstoelvriendelijk. Voldoende liften, nergens drempels, als ze er wel zijn ligt er zo’n plank op.
@Carla: Wat een vervelend bericht, kan me voorstellen dat je niet altijd zin hebt om hier gezellig mee te kleppen. Hoop dat je toch van je vakantie kunnen genieten en je zorgen even opzij kunt zetten.
Meiden is het bij jullie ook zo`n kl…e weer?
Bah hier is het nog niet droog geweest vandaag,en koud brrrrrrrr ik ben weg zondag hoor,hahaha.
@Jill: Hier af en toe een plensbui en ook niet echt koud.
@Jill: Ja, het is hier ook zulk kl*teweer. Gelukkig was ik heen en terug droog overgkomen van het werk, maar tussen door van die buien. Momenteel ook en we zouden even naar de stad en nu heeft kokkie weer geen zin, omdat het regent.
Ik dacht ook wel dat ADR rolstoelvriendelijk was. Ze hebben ook invalidekamers, dus die zullen ze dan ook wel aan die mensen verhuren, neem ik aan.
En nu bijbeppen …
@TRL
Ja het werk bevalt me goed maar dat had ik ook niet anders verwacht. Ik vond het vroeger ook altijd heel leuk om te doen. In het begin was ik bekaf na een dag werken maar heb nu het ritme aardig gevonden.
Jij op zoek naar een terugvlucht vanuit Kroatie. Hoop dat je er eentje vind want het zou wel mooi zijn als je er nog even tussenuit kon. Heb je dik en dubbel verdiend! En anders in het najaar met je vriendin naar Turkije.
@Bloem
Droomt weg bij de foto’s van zonnige stranden. Nog even meis … je mag bijna!!
@Cyn
Voor jou ook de laatste loodjes. De koffer is er in ieder geval al klaar voor. Nu jij nog he!
@MK
Veel te doen maar te weinig tijd. Heb daar ook altijd last van, denk ik voor mezelf alles goed gepland te hebben, zijn er weer anderen die de boel in de war sturen.
@Toos
Nog 4 x crocken. Ze konden het niet laten om je favoriete diensten nog even in te roosteren voor je vertrekt he?
Bericht van beps: Zo onder de parasol aan het zwembad kijkend op zee. Windje, muziekje colaatje boekje… T is behelpen hihi…
Och arme … dit klinkt echt heel verkeerd ![]()
@Roanna
Nog even naar de kapper, en uitkijken he, niet per ongeluk zeggen dat je kaal wilt!
@Linda
Ik heb gisteren mijn mening al gezegd. Als dat haar keuze is oke. Maar het is gewoon de manier waarop. Zeg gewoon wat er is, er zijn wel meer meningsverschillen geweest en we zijn er (meestal) uit gekomen. Dan het wisselvallige, ik denk dat ik toch weer mee kom kletsen … dan weer niet. Sorry maar ik kan daar slecht tegen op het moment, word er moe van.
Voor het geval je mee leest Linda … veel plezier met het familieweekend en veel geluk met je vriend.
@Jill
Kus voor jou! We hebben het al eens vaker gezegd … je bent een kanjer!!
Marion: :kus:
Toos&Roanna: thank you!!! Zijn de liften ook breed genoeg voor een scootmobiel… ??? Haha ja sorry maar ik kom er anders niet achter…
@Cyn: Het zijn best brede liften, denk wel dat er een scootmobiel in past.
Ik ga de c100* onveilig maken, maar eens zien wat we vanavond moeten eten
Toos: thanks nogmaals!! :kus: Succes met uitzoeken!! :biggrin:
En wij hebben besloten… dat we nu eerst gaan eten en dan alsnog even naar de stad gaan.
Ga nu ff eten. Gewoon nog de Mi-Hoen van gisteren ( hij had wel voor een heel weeshuis gekookt :redface:) en een extra gebakken eitje erop. Weer klaar voor vandaag en niets van, wat zullen we eten.!! Ha, ha.
Ik vandaag aan de nasi ![]()